| LionClan nieuwe RPG'topic | |
|
|
Max 47
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 28 okt 2012 - 19:26 | |
| Cloudstripe-Female-Talking with Wintersoul-18 moons-
"Wil je het weten?" Cloudstripe knikte. ''Graag'' Miauwde ze. Eigenlijk was ze wel nieuwsgierig. Wat was de reden dat ze zo deed? Accjes; Pumapaw. Spottedclaw. Ashfur. |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 28 okt 2012 - 19:30 | |
| - Splashpaw schreef:
|| Wintersoul || Warrior || She-Cat || Single || "I'm an diffecult vampire..." Cloudstripe knikte. Wintersoul ging zitten en sloeg haar staart om haar poten. "Ik ben een vampier." Miauwde ze bitter. Ze keek Cloudstripe strak aan. Ze legde haar kin op haar schouder zodat er een litteken te zien was, een beet.
|
|
|
| |
Iris en Annemeike 125
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 28 okt 2012 - 19:44 | |
| Ravenstrike sloop door de bosjes. Hier was hij op vijandig gebied. Hij moest onderzoeken wat er nou aan de hand was van een voorspelling die slechts hij en de hoge rangen mochten weten. Wacht... Lionstar! En nog wat andere katten. Ravenstrike dacht niet na en sprong op Lionstar. 'Achteruit, of jullie leader is Crowfood!' snauwde hij en dreigde zijn klauwen over zijn keel te halen. the heart and soul from a warrior, but with two eyes full off bloodKlik klik klik!!!!!! |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 28 okt 2012 - 21:37 | |
| Lionstar spurtte achter Cloidstripe aan. Hij wist niet waarom, maar hij vond haar heel erg leuk. Toen hij haar inhaalde, zag hij dat ze bang naar Wintersoil stond te kijken. Haar ogen zagen rood. "Wat is er?" - my accounts <3:
-Stripe -Strawpaw -Lionblaze -Stormclaw
- Van Lauren voor me <3:
|
|
| |
Tha sexy blauwk, Lyan~ 107
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic ma 29 okt 2012 - 7:41 | |
| || Wintersoul || Warrior || She-Cat || Single || "I'm an diffecult vampire..." Wintersoul zette angstig een stap naar achteren toen Lionstar aan kwam zetten. Ze draaide zich met een ruk om en rende weg, niemand mocht haar geheim weten...
|
|
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic ma 29 okt 2012 - 11:58 | |
| |
|
| |
Max 47
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic ma 29 okt 2012 - 14:40 | |
| "Ik ben een vampier." Cloudstripe keek haar verbijsterd aan. ''Je bent geen kat?'' Stotterde ze. "Wat is er?" Miauwde een bekende stem. De witte kattin keek over haar schouder en zag Lionstar. Wintersoul liep angstig naar achter, en spurtte weg. In een fractie bedacht ze om achter haar aan te gaan. Maar het was erg onbeleefd om zomaar weg te gaan van je leider. " Nee, wacht! " Zei Lionstar nog, maar ze was al weg. " Sorry Cloud, het spijt me als ik jullie had gestoord..." Cloudstripe mompelde iets heel zachts: ''Geeft niet Lionstar'' Ze keek nog even naar de kant waar Wintersoul heen was gevlucht, en zuchtte diep...
Accjes; Pumapaw. Spottedclaw. Ashfur. |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic ma 29 okt 2012 - 15:49 | |
| Lionstar dacht even:" Hoor eens! Gaan we niet achter haar aan?" had Lionstar aangeboden. - my accounts <3:
- Van Lauren voor me <3:
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic ma 29 okt 2012 - 16:24 | |
| " Hoor eens! Gaan we niet achter haar aan?" Cloudstripe wilde niet dat Lionstar haar geheim te weten kwam dus ze bedacht een smoesje: ''Ehm, ik denk niet dat dat handid is omdat... Euh... Omdat we anders het kamp alleen laten!'' De poes kon echt heel slecht liegen. Ze keek hoopvol naar Lionstar, Zou hij het geloven? |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| |
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic ma 29 okt 2012 - 20:11 | |
| Lionstar glimlachte. "Je hoeft echt geen smoesjes te verzinnen als je dat niet wilt, hoor," miauwde hij lachend. Hij was alleen geamuseerd, niet boos. "Goed gejaagd trouwens!" - my accounts <3:
- Van Lauren voor me <3:
|
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 4 nov 2012 - 12:46 | |
| Bluestream liep door het woud. Wacht... Was dat Lionstar? Ja! Maar wat was dat? Hij was met een andere poes? Vreemd genoeg kreeg ze een boos gevoel. En vlinders... Was ze nou verliefd?
Kon ff niks verzinnen ^^" |
|
| |
71
| |
| |
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 4 nov 2012 - 12:57 | |
| " Hey..." Zei hij dromerig. 'Hallo... Hoe gaat het?' Vroeg ze. 'J-Je bent mooi vandaag...' Zei ze blozend |
|
| |
71
| |
| |
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 4 nov 2012 - 13:17 | |
| Haar ogen sperden wijd open. 'D-D-Dankje' zei ze. Ze was in de war. Wat moest ze nou doen? 'Ehm, ik ga verder met jagen, doeg!' riep ze en draaide zich om. Ze stoof weg de bosjes in en dacht: Stomkop! |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 4 nov 2012 - 13:20 | |
| ~Badpaw~9 moons~Apprentice~
De kitten rende de geur van zijn mentor na. Badpaw was er bijna, Maar opeens knalde hij hard tegen iemand aan. ''Pas toch eens o..'' Wilde hij zeggen, maar toen hij zag dat het Bluestream was stopte hij. ''Ik zocht je, Ik heb een vogel gevangen, zoals je wilde'' Miauwde hij trots. |
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 4 nov 2012 - 13:23 | |
| ''Ik zocht je, Ik heb een vogel gevangen, zoals je wilde'' mauwde haar Apprantice. Pijnlijk likte ze over haar schouder. Daar was een wondje gekomen door de botsing van net. Ze keek naar Badpaw en snorde: 'Goedzo! Je bent een geboren Warrior!' |
|
| |
71
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic zo 4 nov 2012 - 14:16 | |
| ~Badpaw~9 moons~Apprentice~
'Goedzo! Je bent een geboren Warrior!' Badpaw glimlachte van trots. ''Dankjewel!'' Mauwde hij. De apprentice rende de bosjes in. Opeens zag hij een staart. ''En vos!'' Dacht hij. Met een krachtige zet sprong Badpaw op de staart. Hij beet er hard in, daarna haalde hij zijn lange geslepen nagels over de rug van de 'vos'. Als laatste beet hij in zijn poot, en de 'vos' viel neer. Pas toen zag hij dat het geen vos was... Maar Lionstar!
|
|
| |
| Onderwerp: Re: LionClan nieuwe RPG'topic | |
| |
|
| |
|