15
| |
| Onderwerp: [ Gezocht] foster/parents di 23 okt 2012 - 23:49 | |
|
Ik zoek op nieuwe iemand voor Cinderkit, ze had een moeder maar die laat niets weten.
Cinderkit is een mooie grijze kitten poes, ze is een beetje blond als je snapt wat ik bedoel. Ze is wat ander dan de ander kittens, het word een zeer lieve en zorgzame poes. Ze heeft te lang zonder zuurstof gezeten bij haar geboorten van daar dat ze want ander is. Het probleem is dat ze niet altijd alles goed snapt, en dat ze snel afgeleid is. Soms worden er dan katten bos op haar en dan voelt ze zicht beledigt. de lieve en mooie poes word dus echt een zorg kitten. Het is een beetje te vergelijke met autisme, ander iets.
wil jij deze leuk uitdaging aan gaan, als pleeg moeder/vader. Of krijg je bijna een nestje en zoek je nog een grappige kitten. Cinderkit zo graag een leuk moeder en vader willen!
xx
|
|
290
| |
| Onderwerp: Re: [ Gezocht] foster/parents wo 24 okt 2012 - 21:54 | |
| Ze zit gewoon in de riverclan? Gast, My heaven is your hell! So be warned Pb's naar Snowcrystal |
|
15
| |
| Onderwerp: Re: [ Gezocht] foster/parents do 25 okt 2012 - 14:42 | |
| Ja ^^...
ik had al een afspraak maar ze negeert me gewoon Dus daarom zoek ik een nieuwe iemand ^^ |
|
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ Gezocht] foster/parents do 25 okt 2012 - 14:45 | |
| Ik heb Dearheart wel als pleegmoeder, die is heel zorgzaam en lief, en ze moet nog een kans krijgen actief te worden ^^ |
|
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ Gezocht] foster/parents do 25 okt 2012 - 14:47 | |
| Ik heb Pantherfur wel als pleegmoeder. Maar pa dan niet... Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance |
|
15
| |
| Onderwerp: Re: [ Gezocht] foster/parents do 25 okt 2012 - 14:50 | |
| Wat leuk ik zet jullie op mijn onzichtbaar lijstje =) |
|
Miss McDerp 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [ Gezocht] foster/parents do 25 okt 2012 - 14:51 | |
| Anders meld ik Snowcrystal aan xD die kan wel iets van afleiding gebruiken >3 |
|
15
| |
| Onderwerp: Re: [ Gezocht] foster/parents zo 28 okt 2012 - 13:35 | |
| Zijn er nog meer mensen die zicht aan willen melden , Dan kan dat nog.
Ander kies ik er 1 |
|
| Onderwerp: Re: [ Gezocht] foster/parents | |
| |
|