We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Love music [Setjes shopje] di 23 okt 2012 - 11:22
Ja, daar ben ik dan toch weer x'D Ik ga het weer proberen.. Dit word dus mijn setjes shopje, ik kan vrij veel, maar zeker niet alles. Voor wie het wil weten ik gebruik picmonkey, pixlr express en gimp.
Rules:
Geef grote scherpen plaatjes! Anders kan ik er niks mee.
Ik doe er maar twee per keer, als je je daarna nog aanmeld word je genegeerd
Niet zeuren, ik doe ook gewoon maar mijn best!
Ik maak alleen maar Signature [onderschriften], ava's en profielplaatjes.
Plaatjes zoeken doe ik wel, maar geef dan een duidelijke beschrijving van het uiterlijk van je kat
Ik maak ook setjes voor andere site's
Voor de meeneemsetjes geld, wie als eerste vraagt, wie krijgt.
Als iets niet goed is wil ik het best over doen, maar vraag het dan wel even netjes.
Meeneemsetjes: Roep maar als je er een wit, vermeld daarbij wel nog of er nog iets extra's op moet. -
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] di 23 okt 2012 - 16:16
Ik wil een ava! Naam account: Pinksong Naam site: http://www.flickr.com/photos/nikonworld/8084780981/ plaatje/ beschrijving uiterlijk: - naam erop, lettertype: Ja graag in het klein Misschien die of die er op lijk Randje, kleur: zelfde als letters Extra's Denk het niet
Ik wil een onderschrift! Naam account: Pinksong Naam site: zelfde als avatar. plaatje's/ beschrijving uiterlijk: - naam erop, lettertype: Het zelfde als die van honeymist of die er veel op lijkt Randje, kleur: Die er bij past Tekst, lettertype: In het heel klein daar onder.
just give me a reason just a little bit´s enough just a second we´re not broken just bent and we can learn to love again it´s in the stars it´s been written in the scars on our hearts we´re not broken just bent and we can learn to love again Extra's -
Ik wil een profielplaatje! Naam account: PinkSong Naam site: De zeflde als hier boven plaatje's/ beschrijving uiterlijk:- naam erop, lettertype: Mooie iets met hartjes of lusjes Randje, kleur: Zelfde als teks Tekst, lettertype: Where there is desire There is gonna be a flame Where there is a flame Someone's bound to get burned But just because it burns Doesn't mean you're gonna die You've gotta get up and try try try Gotta get up and try try try You gotta get up and try try try
Extra's Misschien kun je deze er bij blenden =) zou het super vet vinden als je dat zou kunnen en als je dat ook zou kunnen op de onderschrift graag.
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] di 23 okt 2012 - 17:45
Hmm, ik zou het proberen. Alleen dat onderschrift van Honey heb ik niet gemaakt x'D IK zou wel een lettertype kunnen zoeken dat er iets van weg heeft...? Oja, en blenden.. Weet niet of dat mooi gaat lukken, ga het wel proberen ;-)
Swankit' - Honeymist - Littlepaw. - Softvoice
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] di 23 okt 2012 - 19:28
Dp ;-( Sorry, maar je zult een ander katten plaatje moeten zoeken. Er staat een Copyright teken op. Als ik op de rechtermuis knop druk, krijg ik niet wat je normaal krijgt, maar een copyright ding. Ik kan hem dus niet gebruiken..
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] di 23 okt 2012 - 20:01
Musicpaw schreef:
Dunno, just do it
Nou, het is wel beter als iemand ht eerst even vraagt. ^^''
''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. ''
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] di 23 okt 2012 - 20:14
Ghehe, ik denk dat ik dat plaatje maar gewoon niet gebruik ;-) Lili@ Zou je toch een ander plaatje willen zoeken, of moet ik er een zoeken? (Zou je dan wel even het ras willen aangeven?)
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] di 23 okt 2012 - 22:33
Aaaaaaaaaaaaaaau!!!! Zo mooie kat! zoon mooi plaatje =( Maar ik krijg hem wel gewoon download ? Ik zoek iets zoals deze, lang harig, Siberische kat zo iets. Maar mag je dat dan niet gewoon gebruiken ? als er een naam toch op staan alleen niet?
Bondi The best! I love YOU!!! [Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong]
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] di 23 okt 2012 - 23:16
Ik wil een onderschrift! Naam account: Beachkit Naam site: https://2img.net/h/oi49.tinypic.com/296okty.jpg plaatje's/ beschrijving uiterlijk: - naam erop, lettertype: Ja graag mijn naam en misschien wat sierlijks Randje, kleur: Ja Tekst, lettertype: Geen ander tekst. Extra's Nee, alleen je succes wensen met het plaatje te maken ^^
* Zou je voor Pinksong De avatar de normaal grote willen doen ? want bij het MN plaatje is die vrij klein.
Het profiel plaatje vond ik zelf niet zo goed gelukt, de tekst staat er niet op, was geen plaats meer voor. Ik zou hem eventueel nog wel over kunnen doen, maar ik wou je ook niet langer laten wachten.
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] wo 24 okt 2012 - 13:19
Ik wil een ava! Naam account: Deano Naam site: * plaatje/ beschrijving uiterlijk: Ik zoek een roden of zwarte lang haarigen kater, het liefst met veel wit. Hoop dat jij iets kun vinden. naam erop, lettertype: ja mijn naam Randje, kleur: jep Extra's -
Ik wil een onderschrift!
plaatje's/ beschrijving uiterlijk: zelfden als hier boven naam erop, lettertype: Ja Randje, kleur: ja Tekst, lettertype: misschien beetje stoer Extra's zou je net als pinksong de helft dit plaatje willen doen. https://2img.net/h/oi47.tinypic.com/24csgsi.jpg
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] wo 24 okt 2012 - 16:40
Ik wil een ava! Naam account: Gloomykit Naam site: deze natuurlijk plaatje/ beschrijving uiterlijk:http://www.dailykitten.com/wp-content/uploads/2008/01/1200075538safin-010.jpg naam erop, lettertype: ja, kan het in die kleine lettertjes rechts onder? Randje, kleur: randje graag,kleur zwart Extra'sde foto is een beetje vaal op sommige plekken maar kan het net zo helder worden als bij honeymist? Enne..kunnen de ogen oranje?
Ik wil een onderschrift! Naam account: Gloomykit Naam site: warriorcats plaatje's/ beschrijving uiterlijk:http://www.dailykitten.com/wp-content/uploads/2008/01/1200075538safin-010.jpg naam erop, lettertype: naam erop, met een somber lettertype Randje, kleur: een randje graag,mag die weer zwart zijn? Tekst, lettertype: alleen de naam please Extra's weer wat helderer en met oranje oogjes
Onderwerp: Re: Love music [Setjes shopje] do 25 okt 2012 - 16:20
Ik zou kijken wat ik kan doen, maar de fotot is waarschijnlijk iets te klein om echt iets moois te maken. Voor een beter setje zul je dan dus toch voor zaterdag een groter plaatje moeten geven ;-)
En ook voor jou, ik ben niet thuis en kan hier (waar ik nu ben) geen setjes maken, ze komen daarom pas zaterdag, of zondag.