| [GZ] My son ~ and my best friend ~ | |
|
|
»Quinty« 93
| |
| Onderwerp: [GZ] My son ~ and my best friend ~ ma 22 okt 2012 - 21:26 | |
| Geachte Gast,
Welkom in mijn GEZOCHT topic.
De reden waarom ik dit topic heb geopend is omdat, heel logisch, iets zoek. Om precies te zijn, het zoontje van Burnedleaf. Ik zal het verhaal kort en duidelijk houden. In zijn komende voorsteltopic zal het verhaal met meer details worden uitgelegd.
Burnedleaf is als apprentice verlieft geworden op een beeldschone poes met de naam Brightpaw, later Brightsoul. Ze trokken veel met elkaar op, maar wat Burnedleaf niet wist was dat Brightsoul een geheim voor hem achter hielt. Toen ze zwanger van de kater was, vertelde ze hem was dat ze nog maar een paar weken te leven had. Burnedleaf was gebroken van deze harde waarheid, maar hij hielt te veel van Brightsoul om d'r alleen te laten. Daarom bleef hij bij haar en zorgde goed voor de zwangere, zieke poes. Uiteindelijk werden ze gezegend met de geboorte van een zoontje, maar de geboorte van de kitten was te zwaar voor Brightsoul en ze overleed.
Burnedleaf wilde koste wat kost de kitten behouden en vroeg daarom zijn beste vriendin, die op dat moment bijna klaar was met zogen, om de kitten erbij te nemen, zodat deze alsnog een kans had om te overleven. Gelukkig wilde ze dit doen, waardoor 't katertje het gelukkig overleefde.
Ik zoek dus spelers voor het katertje, het zoontje van Brightsoul en Burnedsoul, en de beste vriendin van Burnedsoul.
Het katertje: - Het zoontje van Burnedleaf en Brightsoul. - Een nieuw account - Is heel close met de vriendin van Burnedleaf en ziet haar als tweede moeder. Hij weet wat er met zijn echte moeder is gebeurd! - Heeft een hechte band met zijn vader - Burnedsoul is een mix tussen een Siberische kat en een Main Coon. Brightsoul was een mix, met een dominant bengaal Gen [Zo zag ze er dus uit xD] - Hij's net apprentice geworden [6 manen uit dus] - Er is geen vaste naam, maar wees creatief!
De vriendin: - Heeft een goede band met Burnedleaf sinds ze kittens waren. - Heeft een lichte crush op de kater [Ze worden geen partners!] - Ziet het katertje als eigen zoon. - Ze is al eens een Queen geweest, je mag zelf weten of de kittens leven of dat ze dood zijn geboren. - Partner is niet verplicht, mag natuurlijk wel.
Ik klink misschien veeleisend, maar er zijn dingen waar over gesproken kan worden
Geïnteresseerde "Katertje" - Blossompaw - [Redkit - Redpaw - Redfox] - Sagekit - [Dustkit || Dustpaw || Dustbin] - Crowheart - [Huntingkit l Huntingpaw l Huntinghowl] - Yaisa - [Jagged-kit-paw-tooth]
Geïnteresseerde "Vriendin" - snakedance - [Snakedance] - - - Code:
-
[size=11]IK WIL EEN ROL HEBBEN ~ [b]Naam:[/b] [b]Rol:[/b] [b]Nieuw/Bestaand account:[/b] [b]Motivatie:[/b] [/size] ^Dit even invullen als je een rol wilt hebben
Burnedleaf komt trouwens in Skyclan, hou daar dus rekening mee ~
- Burned uit ~
Laatst aangepast door Burnedleaf op di 23 okt 2012 - 20:57; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ di 23 okt 2012 - 10:24 | |
| IK WIL EEN ROL HEBBEN ~ Naam: Redkit - Redpaw - Redfox Rol: Zoon Nieuw/Bestaand account: Nieuw Motivatie: Tsja, ik heb gewoon te weinig katertjes, ik vind de verhaallijn leuk en ik heb maar één account in SkyClan terwijl dat mijn favoriete Clan is om te RPGen :'3
|
|
| |
Danii; x Iro; 128
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ di 23 okt 2012 - 10:37 | |
| IK WIL EEN ROL HEBBEN ~ Naam: Dustkit || Dustpaw || Dustbin Rol: Zoon Nieuw/Bestaand account: Nieuw Motivatie: Ten eerste vind ik Burnedleaf echt een geweldig karakter. Daarom lijkt het me erg leuk om daar een zoon van te spelen. Ik heb nu al wat plannetjes voor het karakter van Dust, en zou hem natuurlijk met alle plezier willen spelen. En natuurlijk beloof ik actief te blijven!
|
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ di 23 okt 2012 - 10:43 | |
| IK WIL EEN ROL HEBBEN ~ Naam: Huntingkit l Huntingpaw l Huntinghowl Rol: zoon Nieuw/Bestaand account: nieuw Motivatie: BECAUSE I LOVE IT STUPID!!!!!
|
|
| |
Daan :3 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ di 23 okt 2012 - 17:30 | |
| IK WIL EEN ROL HEBBEN ~ Naam: Snakedance Rol: Best friend ~ Nieuw/Bestaand account: Bestaand :3 Motivatie: i.like.burnedleaf.and.the.story :3
|
|
| |
»Quinty« 93
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ di 23 okt 2012 - 17:55 | |
| ;; Blossompaw // Sagekit // Crowheart, ik zet jullie op 't lijstje. ;; Snakedance, Je weet dat 't een vriendin is hè, aangezien Snakedance een kater is :/ |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ di 23 okt 2012 - 18:18 | |
| [size=11]IK WIL EEN ROL HEBBEN ~ Naam:Jagged-kit-paw-tooth Rol: Katertje Nieuw/Bestaand account: Bestaand Motivatie: Moet het echt een Nieuw account zijn?, ik heb namenlijk nog nooi tmet Jagged gepost c: [size] |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ di 23 okt 2012 - 20:52 | |
| Fail, ik had dus kater ingevoeld hma ? Ik wou een Skyclan poes, like dafuq. It's a poes xD |
|
| |
»Quinty« 93
| |
| |
| |
Daan :3 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ di 23 okt 2012 - 20:55 | |
| Here, now it's a female :3 |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ do 25 okt 2012 - 17:47 | |
| Ik meld me af met Jaggedpaw |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ za 27 okt 2012 - 12:20 | |
| |
|
| |
»Quinty« 93
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ za 27 okt 2012 - 13:11 | |
| Sorry, sorry, sorry dat het zo lang duurde. Er kwamen opeens allemaal projecten tussendoor, waardoor ik niet op 't forum kon komen -.-
Nja. Ik had dus al een keuze gemaakt, alleen nog niet gepost. Dus dan nu maar, hè x'D- De zoon wordt:
Blossompaw met Redkit ~
- De vriendin wordt:
Snakedance ~
Bedankt voor alle aanmeldingen en wees niet kwaad als je niet bent gekozen
- Burned uit ~ |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ za 27 okt 2012 - 14:03 | |
| Thihi . Zometeen topic ? =3 Raza's voice- ily:
Rebeccaaaa thanksss youuu Thanks Bootje~ Arigatou Q Thanks Laura
|
|
| |
»Quinty« 93
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ za 27 okt 2012 - 14:04 | |
| Maak maar aan. Ik ben nog even met mijn huiswerk bezig namelijk :') |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ za 27 okt 2012 - 14:06 | |
| Thihi, eerst nog ergens anders posten met Snakedance en posten met Raza, komt er zo aan ~ Raza's voice- ily:
|
|
| |
33
| |
| |
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ za 27 okt 2012 - 14:33 | |
| Trouwens, ik snap niet wat je bedoelt met dit
De vriendin: - Heeft een goede band met Burnedleaf sinds ze kittens waren. - Heeft een lichte crush op de kater [Ze worden geen partners!] - Ziet het katertje als eigen zoon. - Ze is al eens een Queen geweest, je mag zelf weten of de kittens leven of dat ze dood zijn geboren. - Partner is niet verplicht, mag natuurlijk wel.
Raza's voice- ily:
|
|
| |
»Quinty« 93
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] My son ~ and my best friend ~ | |
| |
|