| Once a Friend , Always a Friend | |
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Once a Friend , Always a Friend ma 22 okt 2012 - 20:06 | |
| Hallo peepz,
Ik zoek een hele goede vriend voor Flamestripe. Binnekort gaat zijn zuster dood en dan is het de bedoeling dat hij met iemand die hij daarvoor niet zo goed kende heel goed mee gaat opschieten. Het is ook de bedoeling dat wanneer hij over de dood van zijn zusje heen is dat dit zo blijft. Dat ze goede vrienden blijven , samen gaan jagen en op patrouille gaan. Deze vriend moet van de ThunderClan afkomstig zijn. (Liefst een jonge kater) Zoiets als 12 moons , nog maar net krijger...
Als je wil meedoen wat moet je dan invullen ?
RL Naam : Bekendste acc : Naam kat : Geslacht : Karakter : Uiterlijk :
Groetjes, Flamestripe Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
6
| |
| |
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend ma 5 nov 2012 - 20:05 | |
| Alsjeblief iemand ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend ma 5 nov 2012 - 21:31 | |
| Ik wil misschien met Owlcoat, al zit ze nog niet bij de ThunderClan en is ze zo'n 14 maand. Ik ben je zus nu toch al?
Laatst aangepast door camarovi op wo 21 nov 2012 - 14:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend di 20 nov 2012 - 21:38 | |
| Lionblaze ? Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend wo 21 nov 2012 - 11:36 | |
| Ik wil een nieuw acc'je aan gaan maken vanavond, het wordt een kater van 13 maanden in de Thunderclan. RL Naam : Saar Bekendste acc : Moonpaw. Naam kat : Nog niet helemaal uit Geslacht : Kater Karakter : Hij is een rustige, kalme kater. Hij is zelfverzekerd en over het algemeen aardig tegen iedereen. Hij kan soms wat teruggetrokken zijn, maar als je zijn vetrouwen hebt gewonnen gaat hij voor je door het vuur. Uiterlijk : Een bruin-achtige Maine Coon <- kattenras |
|
| |
lili 63
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend wo 21 nov 2012 - 11:42 | |
| RL Naam : Lili Bekendste acc : Tailchaser Denk ik nu ^^ Naam kat : Pinksong Geslacht : Poesje ^^ Karakter : Pinksong is een zeer lieve maar ook gevoelige poes, Ze wil graag vrienden maken met ander katen of poesen. Pink is een goed betrouwbaren poes zeer speels en altijd in voor een leuk avontuur! Uiterlijk : Grijs met wit Bondi The best! I love YOU!!! [Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong] |
|
| |
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod) 166
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend wo 21 nov 2012 - 12:08 | |
| RL Naam : Maria Bekendste acc : Lionblaze Naam kat : Lionblaze Geslacht : Tom-Cat, wist je wss al Karakter : Lief, aardig, warrior code kan hem niet schelen, daarom heeft hij ook een partnet van de RC Uiterlijk : Rood met wit rond zijn nuis en mond en een wit borstje, wist je ook wss al |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend wo 21 nov 2012 - 13:58 | |
| En wat als ik jullie nu eens alledrie neem ? Ok ? Dan kunnen we misschien allemaal samen topicjes doen , geeft veel inspiratie Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend wo 21 nov 2012 - 16:15 | |
| And Stormleaf is alive! OK, ik vind het prima! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend wo 21 nov 2012 - 18:03 | |
| - camarovi schreef:
Ik wil misschien met Owlcoat, al zit ze nog niet bij de ThunderClan en is ze zo'n 14 maand. Ik ben je zus nu toch al? Nee , heb me daar voor afgemeld... Heb namelijk al zus en broer : Redstorm en Foxtail Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend wo 21 nov 2012 - 21:43 | |
| |
|
| |
lili ✗ 25
| |
| |
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend do 22 nov 2012 - 16:58 | |
| Ok dan Stormleaf , Lionblaze en Pinksong , binnekort topic ? Ik stuur jullie wel pm dan Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Once a Friend , Always a Friend | |
| |
|
| |
|