We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Rest in peace Ashfur... ma 22 okt 2012 - 19:54
RL naam: Michelle/Mimi Acc naam: This girl (: Road dus motivatie: Met Road ga je uit in stijl >3 en misschien leuk als ik weet niet of Waz het wil maar Tyki daar dan ook bij komt dat ze elkaar daar weer terugzien en Ashfur samen afmaken? x'3 wat: KILLER Kat of poes: poes
Onderwerp: Re: Rest in peace Ashfur... ma 22 okt 2012 - 19:58
Ik wil voor beide wel x'D
RL naam: Cees (Cesanne) Acc naam: Linepaw motivatie: Ik wil ervoor zorgen dat Line haar apprenticetijd gaat verafschuwen en als er dan ook nog een vriend doodgaat... C: wat: Vinder Kat of poes: poes
RL naam: Heb ik al gezegd x'D Acc naam:Yania motivatie:Yania moet wat katten vermoorden, even ter extra info, Ze is een beetje een kannibaal, maar zal door de vinders geen maalltijd hebben aan Ash doordat de vinders haar dan haast direct na zijn dood zullen vinden wat: moordenaar Kat of poes: poes
Natuurlijk wil ik ze niet allbei tegelijk spelen x'D (Dus of Moordenaar, of vinder C; )
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Onderwerp: Re: Rest in peace Ashfur... ma 22 okt 2012 - 20:39
RL naam: Christy Acc naam: Ziva motivatie: Ik wil haar zeer graag weer actief krijgen, en ik vind dit de perfecte optie daarvoor. Normaal moest ze nog andere katten doden, maar aangezien die niet meer posten *grins* wat: Moordenaar xD Kat of poes: She~cat