Waarom heb jij je rpg katten?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Honeyfeather
StarClan
Waarom heb jij je rpg katten? DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 12:38

Ik zit al een tijdje met dit idee in mijn hoofd en ik heb groen licht gekregen om het te plaatsen^^

Waarom heb jij je rpg katten en wat betekenen ze voor je?

Emberstorm: Mijn eerste rpg kat and I still love her. Ik deel haar nu met Sanne^^
Ik had haar aangemaakt nadat ik hier lid wou worden. Ik was altijd al dol op calicokatten en dus dat was de eerste impuls voor het maken van Emberstorm. Eerst zou ze Nettlesting gaan heten en daarna Emberface, maar uiteindelijk werd het toch Emberstorm.

Honeyfeather
: Van origine aangemaakt zodat Winterstorm weer lekker kon rpgen in Thunderclan. Al had ik eerst niet zo'n band met haar, dat is nu wel gekomen. Op dit moment(op maandag 18 oktober Razz) is ze nogal inactief wegens inspiratieloosheid. Maar als je wil kun je altijd een pm sturen of ik wil rpgenxD

Ashpaw: Ashpaw, mijn lieve AshpawxD Eerst begonnen als een zwart schaap in de schaduwclan. Ik had hem aangemaakt omdat ik een verlegen kat wou hebben die er niet echt bij hoorde. Dat werd Ashpaw, het verlegen kleine katertje die tussen de harde schaduwclan zat. Uiteindelijk werd hij medicine cat apprentice. Alleen iets had hij niet voorzien, dat hij verliefd zou worden op de thunderclankat Sandspots....

Tallstar
(tijdelijk): Tallstar speel ik zodat Windclan een leider heeft. Ik speel hem dan ook tijdelijk totdat er een goede speler voor hem gevonden is. Met hem rpg ik niet zo fijn omdat ik nooit een band met hem heb kunnen opbouwen.

Icepaw: Ah, 1 van mijn favoriete karakters, Icepaw is een erg gecompliceerd karakter maar I love her. Ze is fijn om te tekenen en leuk om te rpgen. Ik heb haar bedacht in een klein verhaaltje geinspireerd door het liedje Flawed design. Uiteindelijk werd dat kleine verhaaltje uitgebouwd tot een plot dat we nu kennen als Melting Ice xD

Wavefur
: Eerst een rust accountje zodat ik in alle rust mijn inspiratie kon terugvinden. Nu is de wat oudere poes 1 van mijn favoriete karakters. Ze doet me een beetje aan Yellowfang denken en katten met scherpe tongen zijn gewoon leuk om te spelenxD

--- Toekomstige katten ---

Minnowkit{Dochter van Bluestar en Whitestorm}
Mothkit{Dochter van Ashpaw en Sandspots}

--- Katten die niet meer van mij zijn ---

Wolfpaw(Wolfclaw) - Door inspiratieloos heid en drukte met school..

---------------------------------------------

Nu julliexD

Waarom heb jij je rpg katten? UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandspots
Member
59

CAT'S PROFILE
Sandspots
BerichtOnderwerp:    Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 13:05

Bluestar ~ Ik heb altijd al van haar gehouden, haar rustigheid sprak me aan. Ik zou niet zonder haar kunnen, dus jullie kunnen niet zo snel een nieuwe Thunderclan leider verwachten. She'll never die. Dit is een korte beschrijving, maar ik kan niet zo goed verwoorden wat ze voor me betekent. =)

Silverstream ~ Ik ga mn dametje maar op de acc. markt zetten, ze verdient beter ik heb nog bijna niks met haar gedaan terwijl ze een erg leuk acc. kan worden.

Sandspots ~ Aaah, mijn loverrinetje. Ze was altijd erg druk, maar nu rustiger doordat haar leven gecompliceerd raakte na een gathering. Ze werd verliefd op de Shadowclan apprentice; Ashpaw. Nu is ze warrior geworden, maar ze weet dat ze haar leven in de clan op het spel zet door deze geheime liefde voor te zetten. Vooral nu ze twee dochtertjes verwacht, Mothkit en Willowkit.

Breezepaw ~ Een hoofdrol speelster uit het windclan plot, ze zal later Medicine cat worden van Windclan, benoemd als Breezesong. Voor haar kalme aanpak, en haar hartelust naar het redden van katten. Op het moment is ze naar de Medicien cat Gathering geslopen om haar ware identiteit te laten zien.

Cinderpaw ~ Uit respect en liefde voor Cinderpelt, meer niet te zeggen toch.. <3

Emberstorm ~ Ik was stiekem altijd al gek op Ember, maar ik wist dat Babs heel veel met haar had. En toen ze haar op de acc. markt zette was ik al een beetje verbaasd. Dus vroeg ik te delen, nu is ze hem niet helemaal kwijt, <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Overgenome Katten

Jaykit(paw) ~ Mijn schatje mijn alles<3 ik heb hem overgenomen van een vriendin van mij die geen tijd meer had om hem te spelen. Ik hou zo veel van JayJay, hijs blind en precies zoals in de boeken. In zich zelf gekeerd, en wilt alles ontdekken. Hij kan ook in dromen lopen, en zal samen met Spottedpaw medicine cat apprentice worden. Als Bluestar erachter komt dat zijn training maar niet wilt opschieten.

Toekomst

Willowkit ~ Dochter van Sandspots & Ashcloud.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 13:29

Steelfang
De mannelijke variant van mijn beste kameraad tot 2 jaar geleden. Het was uit respect dat ik hem had aangemaakt. Ik vind het leuk hemte spelen van wege zijn veranderende karakter ookal kijkt hij vaak vriendelijk voor zich uit.

Scytheshade
Ik heb hem aangemaakt omdat ik er toch wel van hou om de gestoorde bloeddorstige maniak te spelen. Aan het begin was hij alleen redelijk gestoord maar naarmate het verder ging werd hij een psychopaat, maar door de huidige gebeurtenissen is hij kalmer geworden.

Angelos vroeger Silvervoice
Ik wou een Rivierclan kat alleen Silvervoice was nogal een sukkel. Hij was een idiote karakter die gewoon hoppa een keer met Leopardfur ging, nu is hij Angelos en zijn karakter is veranderd door de hartzeer van zijn kittens die niet van hem af wisten. Op dit moment weet alleen Dapplekit van hem af en Tigerkit, Willowkit, Rosekit en Fernkit nog niet.

Swiftstorm
Ik wou een windclan kater om daar ook een character te hebben. Voor als het nodig zou zijn. Ik kan hem helaas niet actief houden.

Tigerkit
VIVA LA REVOLTION, Tigerkit is een kleine schattige rebel en de zoon van Angelos. Ik wou ook een eerste stadium zeg maar hebben en toen Angelos kittens zou krijgen met Leopardfur had ik dus Tigerkit genomen.

Crookedstar
Ik heb hem gekregen voor tijdelijk, ik ben er wel blij mee dat ik die eer heb gekregen.

Op accountmark

Swallowpaw
Ik heb mijn enige female character op accountmark omdat ik vind dat ik teveel characters heb. Ze heeft 1 oog blind door een ongelukkig toeval.

Waarom heb jij je rpg katten? 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade

Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 18:10

O, nu kom ik ook met mijn waslijst hoor!

~Kittypaw
Mijn eerste kitten op deze site. Windclan paste het beste bij me, en met Kittykit heb ik het heer leren kennen. Ze is wel een beetje zoals mij, druk en optimistisch. Ik ben dol op haar, als zij ooit op de accountmarkt komt gaat het erg slecht met me!

~Raindrop
Een Shadowclanpoes, die eigenlijk te lief is daar. Zij helpt me een rustig karakter te spelen. In het echte leven denk ik soms wel eens; hoe zou zij reageren? Rustig en doordacht. Dan probeer ik dat zelf ook te spelen. Ze is een fijn karakter!

~Sandstorm
Rogue's zijn een heel geval apart. Zie hier dan mijn belezen kater Sandstorm, die altijd wel wat te zeuren heeft over de clans, het voedseltekort of andere dingen. Hij is dol op zijn kits, en stiekem ook dol op het leven, al zeurt hij er nog zo over.

~Dewstream
Een Thunderclanapprentice die vrij snel warrior werd. Met haar heb ik nog niet zo'n band, ook omdat ze nog worstelt met haar persoonlijkheid (zie; geen inspiratie). Ik vind haar toch wel lief, en van vals als apprentice is ze wijzer geworden met haar overgang naar warrior.

~Duskpelt
Ik wilde graag nog een karakter aanmaken; voilà, Dusk was geboren. Na een tijdje werd ze de Riverclankat Duskpelt. Zij is nog niet echt bezig met een persoonlijkheid ontwikkelen, maar ik doe m'n best ^^

- Overgenomen Accounts -
~Dapplekit
Een lieve kit in de Riverclan. Ik ben dol op hem! Hij is een beetje stoer, maar houdt zielsveel van de katten om hem heen. Ik vind zijn profielplaatje ook gewoon übercute!

~Blackclaw
Mijn recent overgenomen account; een norse Shadowclankater die vooral met zichzelf optrekt. Zie ook hier; personageproblemen. Mijn inspiratie wordt danig op de proef gesteld!
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 18:20

Icy
Ik wou eens weten hoe het Rogueleven eruitzag en besloot Icy te gebruiken daarvoor. Het beviel me algauw en ze betekent veel voor me. Ik zou haar niet kunnen missen.

Shadowpaw
Zij is soms net zoals mij. Een beetje koppig en bijt snel van zich af. Ik ben namelijk ook nog al weerbaar. Haar zou ik wel even kunnen missen, aangezien ik met haar de draad nu weer heb opgepakt bij RPG.

Divestream
Haar herken ik niet in mijzelf, omdat ze ook helemaal andere normen heeft. Ze vindt Fastclaw leuk en ontwikkelt het voorzichtig. Wat wel weer op mij lijkt is dat ze haar mond houdt tegen Fastclaw. Ik doe dit als ik verliefd ben. Met haar ben ik een beetje achtergebleven omdat sommige mensen niet reageren of het topic laten rusten, wat ik jammer vind. (leden die ik bedoel, ik noem geen namen, maar niet aangesproken voelen want ik snap ook hoe lastig het is met school, al laat ik dat niet merken)

Aqualight
Ik had al drie accounts en vroeg me af hoe het zou zijn als een lieve poes is bij SchaduwClan kwam, met totaal andere interesses en gevoelens. Aqualight trekt zich soms nogal terug, zoals ik ook doe en schaamt zich soms voor haar problemen, zoals ik ook heb. Ook staat ze open voor anderen en praat nogal veel. Ze geeft ook raad. Hier in kan ik mijzelf ook vinden.

Shadowfur
Shadowfur is een ongelooflijke *****! Hier in kan ik mij absoluut niet vinden. Zij heeft moordlustige gedachten, die ik zelf gelukkig niet heb. Ze lijkt totaal niet op me, maar dit is dan ook omdat ze van een andere eigenaar is geweest.

Bluepaw
Lijkt soms op me. Bluepaw probeert (vooral bij Kittypaw) zijn charmes en zijn humor op te wekken, wat ik ook wel doe bij mijn vrienden en mijn vriendje. Ook geniet hij van de mensen rondom zich en is niet zo nauw met verschillende culturen (Clans). Hij is snel de redder van een strijd, waar ik mijzelf ook wel in kan vinden, aangezien ik weerbaar ben en klaar sta voor mijn vrienden.

Waarom heb jij je rpg katten? Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit

F♥S:
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 18:27

Mousefur:
Mousefur was mijn eerste charakter. Ik ben blij dat ik haar heb gemaakt, want ik vind haar een leuke poes XD Mousefur is een rustige, en vooral zachtaardige poes. Ze is dol op kleine kittens! Verder had ik haar naam gekozen door het boek Razz

Rainflower:
Ik heb haar gemaakt, omdat ik niet zo veel meer te RPG'en had :p. Rainflower leeft in de ShadowClan. Bijna iedereen is daar evil, maar zij niet.

Goldenpelt:
Ik had Goldenpelt gemaakt omdat het mij leuk leek om zo'n poes te maken x'D. Ik had haar gemaakt als gewoon Warrior, maar zag een oproep oor Medicine Cats. Ik greep mijn kans... Goldenpelt is een charmante poes, met een goudachtige vacht. Ze is dus Medicine Cat.

Spottedtail:
Spottedtail heb ik overgenomen van Night op de accountmarkt. Spottedtail leeft in de ThunderClan. Ze is een mooie witte poes. Spottedtail ik gewoon beleefd tegen iedereen, behalve andere clan katten XD

Wolfclaw:
Wolfclaw (toen nog Wolfpaw) Heb ik overgenomen van Honeyfeather. Ze is een poes, maar toch een beetje jongensachtig een ruw. Wolfclaw heeft een ruwige vacht met donkerbruine haren, en zwarte puntjes.

Viperkit:
Viperkit is mijn nieuwste account. Ze is de kitten van Purplestorm en Scytheshade. Viperkit is zwart, met witte pootjes en een streep over haar hoofd. Ze is heel evil, met katers kan ze wel leuk zijn. Viperkit houdt erg van haar ouders.

Raven:
Deze Roque heb ik gemaakt omdat ik graag een Roque wilde hebben XD Raven is een dominante kater met een hooischuur helemaal voor zich alleen. Hij is een zwart/donkergrijze kater. Met de meeste poezen en gewoon vriendelijke katers kan hij vriendelijk zijn XD.

Lol, dit zijn dus mijn char's XD

Waarom heb jij je rpg katten? J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Waarom heb jij je rpg katten? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 21:06

Ik speel:

Firepaw
Tja toen ik me aanmeldde heette ik nog Wazoula. Zo konden ik en Sanne de RPG makkelijk in elkaar zetten. Later moesten we allebei een kat gaan kiezen en ik had net 'Into the Wild' gelezen. Ik vond Rusty toch wel een heel coowl karakter, dus tja, toen werd het Rusty en Sanne werd Bluestar. Straks zal mijn naam worden veranderd in Firepaw, later Fireheart. Love that name. En wat hij voor mij betekend. Zoooo veel. Altijd als ik denk aan Firepaw/heart/star, denk ik aan mijn witte katje Sneeuwklokje, die is weggelopen om een warrior cat te worden net als hem. Weet je, ik hoef het nie eens meer uit te leggen. Hij is gewoon AWSOME, makkelijk samengevat.

Nightpaw
Ben ook Nightpaw. Had even zin in rust als ik op haar kwam spelen. Ik had haar dus aangemaakt omdat ik alvast wilde RPGen en omdat ik even undercover wilde spelen. Ik speel haar ook op de Engelse site en ben dus erg gehecht aan haar. Daar is ze wel wat anders, maar hier ga ik graag de weg van Medicine cat in. Later gaat ze Nightstream heten, ook wel Nachtstroom. Dat leek me een mooie naam die al heel lang in mijn kop zit. En tja, Ashpaw leek mij gewoon geschikt, aangezien hij best niet thuis hoort in ShadowClan. Alleen zou het nooit iets worden, met daarbij dat hij nu de partner is van Sandspots. Tja, haar leven is gedoemd om dramatisch te zijn, want straks word ze weer verliefd op de medicine cat apprentice van ThunderClan, Jaypaw.

Dewkit/Dewshimmer
Honeyfeather en ik bedachten dus een paar namen, ook om eigen karakters mee te maken. De kat die mij zou gaan zijn zou Dewshimmer gaan heten. Daar ben ik zelf op gekomen. Dit was vooral voor tekeningen maar ik viel meteen voor die naam. Dus ik bedacht een heel verhaal over een kitten, om het interessant te maken. Daarna dacht ik dat ik het wel kon uitvoeren hier, dus maakte ik Dewkit aan, wat ik eigenlijk zowieso een keer wilde gaan doen. Nu zijn haar ouders dus Sunpelt en Steelfang en haar grote liefde word Dapplestorm, nu nog Dapplekit.

Scourge
Er was een Elite leider nodig, en mensen begonnen over Scourge. Ik ben zelf pas meer over hem te weten gekomen en ik wil zijn manga ook graag lezen. Veel mensen kennen hem nog niet, maar hij is het big evil uit Warrior cats. En zijn verhaal is echt goed bedacht. Ik had hem al getekend en toen ze hem dus wilde kon ik de verleiding niet weerstaan om zijn rol op me te nemen. Zeg nou even eerlijk: Wie wil er nou niet een kat spelen die geniet van pijn en moord?

Whitestorm
Sanne bood hem aan, aangezien ze wilde dat hij de partner van Bluestar werd. Dus ik zei ok. Na het lezen van Bluestar's prophecy heb ik veat veel meer respect voor hem gekregen. In de boeken is hij namelijk de zoon van Bluestar's zus. Maar dat even terzijde. Whitestorm is een super loyale kat en echt hij had zo leider kunnen zijn. Gewoon geboren voor die rol eigenlijk.

Waarom heb jij je rpg katten? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimema 18 okt 2010 - 22:04

Nightfur/Night ~
Mijn tweede account, en de eerste waar ik echt goed mee begon te rpgen. Ik vond het een beetje saai worden met een account, en wou het leven van een rogue is uitproberen :'D Haar achtergrond heb ik eigenlijk pas verzonnen toen ik al was begonnen met haar te rpgen. (Dus dat ze vroeger bij ThunderClan hoorde, Nightfur heette enz. enz. enz.)
Ze is vriendelijk tegen katten die aardig tegen haar zijn, en ze is sterk in een gevecht. Ze zal altijd tot de dood blijven vechten waar ze voor staat. (dat is nu wraak op de Clans omdat ze vind dat die de rogues te veel onderdrukken xD goede elite poes dus :'D) En ze is verlieft op Aztec. Zwartharige poes met amberkleurige ogen.

Spottedtail ~
Mijn eerste account, eigenlijk een character uit een Warrior Cats boek waar ik ooit mee was begonnen maar nooit had afgemaakt. Het ging over een jonge apprentice, Spottedpaw die met Rockpaw en Goldenpaw, twee apprentices uit andere Clans een grote reis ging maken om de Clans van ondergang te redden x'D Ze is ook best aardig, is goed in jagen en heeft eigenlijk een beetje het karakter van Sandstorm uit de boeken. Ze heeft amberkleurige ogen, een witte vacht en bruine/oranje vlekjes op haar staart en om haar ogen. Ik deel dit account met Mousefur Very Happy

Batpaw/Batflight ~
Origineel ook een character uit mijn boek, en eerst ook als ThunderClan apprentice bedoeld. Maar ik vond ShadowClan meer bij hem passen dus heb hem daar eigenlijk bij gedaan. Hij was eerst blind, maar na een discussie met Firepaw heb ik dat veranderd omdat hij anders geen Warrior kon worden. Hij heeft hele grote oren en kan een beetje beter horen dan anderen, en heeft een zwarte vacht en grijze ogen. Hij is aardiger dan je van een ShadowClan kat kan verwachten, en denkt vaak eerst goed over een situatie na. Hij is vaak ook erg onzeker maar kan toch ook heel goed vechten.

Graypaw/Graystripe~
Graypaw uit de boeken natuurlijk, hij is mijn favoriete character. Beste vriend van Firepaw, speels, nieuwsgierig en vol energie. Hij probeerd ook altijd te helpen enzo en ik vind hem gewoon EPIC xD Langharige grijze kater met amberkleurige ogen ^^

Moon~
Kitten van Sandstorm en IJsel. Ze is speels en nieuwsgierig, eigenlijk zoals elke kitten. Heb nooit zo lekker met haar kunnen rpgen, kan me nooit zo goed in haar inleven.... Haar vachtkleur is beige en natuurlijk nu nog blauw omdat ze kitten is.

Littlecreek~
Character in de (nog steeds niet begonnen) WindClan verhaallijn. Eerst zou hij niet echt een account krijgen maar ik wou het wel dus heb het gewoon aangemaakt. Hij is Medicine Cat van WindClan en ben eigenlijk een beetje vergeten hoe hij eruit ziet...xD

Brokenstar~
Ja! Brokenstar! Meh loves him! Hij is lekker evil en het is gewoon leuk om met evil katten te rpgen. Ook leider, en zo kun je lekker katjes rondcommanderen en gewoon... ja, ShadowClan leiden ^^ Er is iets tussen hem en Aqualight... maar dan moet je maar bij Aqualight zijn, want Brokenstar heeft hier niet zo veel over te vertellen. Grote donkerbruine tabby cat met amberkleurige ogen en een gebroken staart.

En als laatste... Jake!

Jake~
Jah, dat hadden vast niet zo veel mensen verwacht ^^ ik zet hem gewoon nergens bij omdat ik ZO HEEL ERG INACTIEF MET HEM BEN en ik niet in hem kan inleven als ik rpg en dat soort dingen... dus sorry voor dat, ga het voortaan doen... xD Ja, wat kan ik over hem zeggen, ik vind dat hij wel een leuk character is in Bluestar's Prophecy, en hij is vader van Firepaw xD Wist je dat Scourge en Fireheart half-broers zijn?! Ze hebben dezelfde vader... 3 jaar oud en even avontuurlijk als zijn zoon kent hij het bos heel goed. Dikke oranje kater met amberkleurige ogen.

Waarom heb jij je rpg katten? Night-4

~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Waarom heb jij je rpg katten? NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimedi 23 aug 2011 - 20:48

Oke, dit gaan we nog eens proberen~

Strawberry
Mijn lieve schat Strawberry, mijn favoriete RPG karakter op dit moment. Ik vind het geweldig leuk om haar te spelen, al heb ik haar karakter nog niet echt vast liggen. Ik heb wel haar verleden uitgestippeld, maar die houdt ik nog eventjes geheim... Ook ben ik helemaal dol op haar naam, maar kom op, wie houdt er nou niet van Strawberries?~

Emberstorm
Emberstorm begint nu toch langzaam te dalen in hoe leuk ik haar vind. Ze vind haar nog steeds leuk en wil haar nog niet kwijt natuurlijk, maar het begint langzaam toch iets minder te worden om haar te spelen. Natuurlijk is de romance met Leopardstrike leuk en interessant om te spelen. Langzamerhand, tijdens het spelen, heb ik langzaam een karakter en verleden voor haar ontwikkeld die steeds meer tot uiting en groei komt. Ze heeft nu ook zijn kittens ter wereld gebracht en kijkt met zorg toe dat hen niet hetzelfde overkomt wat haar is gebeurd in haar verleden, al kun je ze natuurlijk niet van alles beschermen.. en een geheim kun je niet altijd bewaren, zeker de vader van je kittens niet.. Nadat dat over is, heb ik eigenlijk geen flauw idee wat ik nog met haar kan doen x'D...

Honeyfeather
Oh lieve Honey.. Ik heb nog steeds geen inspiratie voor haar en dat doet me pijn, maar ik kan er echt niks aan doen. Een jaar lang gedwongen op een account moeten werken, maar niets ermee kunnen omdat je geen inspiratie hebt is erg lastig. Ik weet nog niet wat er met Honey gaat gebeuren, al leun ik al wel naar een kant toe..

Sparkkit
Sparkkitty! Sparkkit is een kitten die ik graag speel. Hij is ondeugend, rebels, heeft zijn eigen wereldje en is redelijk brutaal soms. Hij gaat echt zijn eigen weg en heeft tomeloze energie. Alleen.. Deze tomeloze energie met wel in goede banen geleid worden, anders kan het nog wel eens mis gaan met dit nog onschuldige karakter... Hij heeft nog geen idee dat zijn geboorte de warrior code heeft geschonden, maar als hij er ooit achter komt zal hij zijn moeder niet snel vergeven.

Icestorm
Begonnen als een random dingetje op het liedje Flawed Design, geëindigd als 1 van mijn meest complexe karakters. Het is heel lastig om een psychose te spelen. Ik had haar een hele tijd met rust gelaten, in afwachting tot het verder gaan met Melting Ice. Maar nu ik weer met haar ben gaan spelen, ben ik blij dat ik haar nog heb. Ze heeft ook nog eens uitstel van executie gekregen, om een reden die jullie denk ik wel weten en waar jullie vast wel blij mee zijn ;3

Foxsong
Foxsong begon als Foxpaw. Hij is serieus een jongen naar mijn hart want gevoelige jongens zijn het best ;P Lol, als er een menselijke echte versie van hem bestond zou ik ermee trouwen x'D Nee, grapje. Hij was, en is, 1 van mijn full time meest geliefde karakters, al heb ik de laatste tijd niet echt meer met hem gerpged. Als iemand een verhaallijntje of wat dan ook heeft waarin hij mee kan doen, graag, ik wil namelijk weer actief met deze lieve schat worden ;3

Ashcloud
Tja.. lang verhaal kort.. Ik mis ergens de oude Ashcloud die hij was toen ik nog net met hem begon, een jonge, angstige apprentice die zich een buitenstaander voelde in zijn eigen clan. Hij heeft nu liefde gevonden, iets waar hij goed in is etc... Maar ik mis die onzekerheid van hem, die verlegenheid. Het is raar, de meeste mensen zouden een moord doen voor al deze dingen voor hun karakter, maar ergens vind ik het toch jammer. Het was (En is) gewoon.. die onzekerheid of je ooit met je beide voeten op de grond kwam die ik zo enorm mis.

Ripplepaw
Shadowclan for the win~ Lol, oke. Ik had het er met Sanne over hoe epic het was om broers te spelen, het liefste tweelingbroers. Nou, Ripple en Splashpaw waren geboren x'D. Het is een uitdaging(en nogal lastig soms) om hem te spelen, want we Sanne heeft het karakter voor Ripplepaw verzonnen, en ik op mijn beurt die van Splashpaw. Dus het is lastig om het goed te krijgen x'D... Daardoor duurt het soms lang totdat ik met hem post, want ik vind het gewoon lastig om met hem te posten~

Minnowpaw
Er werd me toen Sanne en Waz eruit waren dat White x Blue kittens zouden krijgen, gevraagd of ik haar mocht spelen (Anders zouden ze me gijzelenD:!). Naja, ik was vrij snel verliefd op haar karakter en vond het geweldig leuk om haar te spelen. Dit poesje is vrij ambitieus en ook erg speels. Ze vind het leuk om met anderen om te gaan en is over het algemeen vriendelijk en beleefd naar iedereen. Oh en dat van gijzelen was een grapje 8D x'D

Yuki
Toen Waz hier kwam logeren(En ik bij haar) hebben we fruits basket gekeken. Ik was gelijk al dol op Yuki, en toen Waz kwam met het idee om de zodiac op warrior cats te doen, heb ik haar half gesmeekt of ik Yuki mocht spelen. Nou, zo gezegd, zo gedaan, hier is Yuki~ Ik heb verder nog niet veel over hem te vertellen, want de Zodiac is er nog niet compleet en dus heb ik nog niet zo heel erg veel met hem te doen ^^;

------------------
Toekomstige karakters:
-Kit van Ice en Fire

Karakters op de acc markt:
-Servalsong
-Merry
-Flaredance(Om te delen)
-Moon(Om te delen)
-Wavefur(Ergens ver, heel ver terug op de acc markt o_o)

Karakters weggegeven(Hier ontbreken er vast een paar o.o):
-Snowrose
-Phantom
-Eclipse
-Wolfclaw

Karakters dood:
-Tallstar (Poor Talliewallie D:!)

----------------

PFOE, that's a lot 8'D

Waarom heb jij je rpg katten? T4W3e3N
Stamps
Waarom heb jij je rpg katten? PS18GM0Waarom heb jij je rpg katten? W0qAlxRWaarom heb jij je rpg katten? EjrsROFWaarom heb jij je rpg katten? FWu1gsfWaarom heb jij je rpg katten? D85Fpr8
Moonclaw
Member
383

CAT'S PROFILE
Moonclaw
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 0:07

x C R E A T E D x
Dotpaw x Mijn lieve Dottie, mijn eerste Warrior Cat member. Ik had me aangemeld alf Spottedleaf, en kreeg te horen, van Honeyfeather, dat deze naam al gereserveerd was. Ik heb toen Dotkit bedacht. Aan het begin vond ik haar stom, en heb toen Silverpool aangemaakt, maar goed. Later, toen ze een Apprentice werd ben ik van haar gaan houden. Zelf weet ze het nog niet, maar er staat haar een spannende toekomst te wachten..

Silverpool x Zoals je net al las, ik kon het niet vinden met Dotkit. Toen heb ik, bijna direct Silverpool aangemaakt. Ik kon het, in tegenstelling tot Dot, gelijk goed vinden. Vooral in de RPG. Ze ontmoette Owlpaw, en beleefte spannende avonturen met hem. Nu begint mijn inspiratie voor haar licht af te zwakken, jammer genoeg. Just need a clap in my face.. Het komt nog wel.

Moonclaw x Ik weet nog dat ik niet snel genoeg een SkyClan account kon aanmaken. Zo ontstond Moon! Wat later ontmoette zij Cindersoul, degene die haar leven beterde <3~ Ik heb al veel complimenten gekregen over haar setje. Who made it? The inccradeble Maaike. Dus ik ben erg trots op haar, no matter what «3

x A D O P T E D x

Flamepool x Ik heb Flame altijd al gelieft «3 Ik heb hem van Babs geadopteerd. Ik moet nog even wat inspiratie in hem stampen, en nu, na mijn grote account dump, gaat dat zeker lukken!

Bluewave x Ook Bluewave vond ik geweldig toen ik hem van Shadowrose adopteerde. Natuurlijk vond ik het ook leuk dat Kitteh zijn partner was «3 Ook in hem moet wat inspiratie gepompt worden, en dan.. Prepare for Bluewave!
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 15:14

Moonstripe; De maankleurige kater was mijn eerste accountje hier, waarmee de meesten mij kennen, en waarop ik de meeste tijd zit. Hij lijkt van al mijn accounten het meest op mij, en is daarom mijn favo. Hij betekend echt veel voor me, en als hij dood gaat, gaat het wel moeilijk zijn.

Rainpaw; Haar had ik overgenomen van iemand die er niets mee deed, ze was nog helemaal niet uitgewerkt, en ik laat haar van een verlegen poesje naar een zelfstandige Warrior gaan, als een van mijn -rulez- beste vriendinnen, die helemaal is veranderd.

Takarashi;
Tijdelijk overgenomen van Mim, omdat hij zo onhandig en cute is. Ik weet nog niet veel voor hem, maar hij word al partners met Goldenmoon, iemand die ik al kende, en waarmee ik zeer goed kan RPGen, dus dat komt wel goed. De inspiratie moet voor hem nog komen, maar hij was gelijk al een van mijn katten «3

Toekomstige Katten;

Nog afwachten voor een nest van iemand

~~~~

Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimewo 24 aug 2011 - 15:31

Oke, time for a update. 8D

M'n rpg katten.
Mousefur~
Mousefur was m'n tweede account hier, ik heb haar altijd al geliefd in de boeken, dus ik maakte haar aan<3. Maar ik was echt een noob in avatars vinden, dus werd ze mijn eigen kat als avatar. Verder had ik nog geen idee van wat het Warrior Cats forum nou eigenlijk deed, dus ik ben een eigen katje gaan ontwerpen met een naam uit het boek die er eigenlijk helkemaal niet bij paste :'D. Zo ontstond Mouseh~

Lionsoul~
Lionsoul was ook een van m'n eerste accounts hier. Hij heette eerst Lionkit. Ik had hem aangemaakt omdat de WindClan toen nog erg leeg was, en ik wilde helpen het een beetje op te vullen (:. Zijn karakter heeft wel iets van mij terug. Daarom is hij na Mousefur ook mijn meest geliefde kat!
Lionsoul was bijna een half jaar inactief als Lionkit, maar toen vroeg Honeyfeather me opeens of ik de eigenaar van Lionkit kende. Toen was ik hem weer actief gaan maken en hem gaan loven<3.

Goldenpelt~
Ik had al een aantal accounts, maar nog geen SC account. Ik zag dat er een Med. Cat werd gezocht voor SC, dus ik pakte mijn kans! Zo ontstond de arrogante Goldenpelt! Ik ben niet erg actief met haar alleen.. D:

Raven~
Raven was mijn eerste Roque account. Ik was echt eeuwen opzoek voor een geschrikte naam voor hem, ik werd nogal desperateomdat ik er geen kon verzinnen, ik stond bij het register hokje, en opeens kwam de naam Raven in mijn hoofd op! Ik kreeg ook meteen complimentjes over de naam, dus ik was happy<3.

Viperfang~
Viperfang heb ik ooit genomen als Viperkit. Ze is een kitten van Scytheshade x Purplestorm. Ik liefde haar karakter meteen, dus nik nam haar! Nu is ze volgroeid als een arrogante poes. :'D

Windflare~
De SkyCaln werd geopend, dus ik maakte meteen een account aan! Ik had besloten om van hem een getraumatiseerde kater te maken met een slechte jeugd. Maar voor hem kwam Autumnbreeze :3. Nu ben ik er helaas niet zo actief meer mee ):.

Flintkit (-Paw, -Lake.)~
Flintkit is mijn lieve thundertjeh<3. Hij is een kitten van Honeyfeather x Ravenwing. Ik maakte hem aan omdat ik nog een TC account wilde. Ik had ook nog geen kat voor met zijn karakter, dus dat vond ik ook wel leuk extra. =3

Dapplepaw (-Fur)~
Dapplepaw maakte ik aan omdat ik graag een Tortoishell kat wou, en nog een Apprentice omdat ik er nauwelijks één van had. Verder is er niet veel bijzonders aan xD.

Misschien nog komend
Jewelkit (-Paw, -Fang)~
Kagura~

Van de accountmarkt overgenomen
Wolfclaw~ [Eerst Wolfpaw]
Eclipse~
Spottedtail (Half)~

Overgenomen door iemand anders
Rainflower~
Roseleaf~

Waarschijnlijk mis ik er hier en daar een paar, maar ach xD

Waarom heb jij je rpg katten? J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimevr 13 jul 2012 - 22:28

[Bumpetee bump]

Applepaw
Applepaw heb ik overgenomen van een vriendin die gestopt is met Warrior Cats, als Applekit. Ik lief deze kleine schat en zal haar nooit kwijt willen <3

Acornpaw
Ik moest toch op de één of andere manier terug komen, maar het rpg'ed steeds minder fijn met hem, dus ik weet niet wat ik er eigenlijk mee moet :S He's just so snappy and grumpy x'D

Inkmask
Ik wilde graag een windclan kat, omdat mijn eerste rpg account ooit ook in de windclan zat. Toen werd me gevraagd of ik Windclan deputy wilde worden, nou dat werd Inkmask dus. Ik had m'n excuus gekregen hem aan te maken. EDITJE ZSA: Zodat we hem konden stalken (a) xD

Sparkpaw
Deze jongen was nog een aandenken van voor de tijd dat ik stopte. Ik heb hem weer terug genomen omdat ik de uitgelezen kans zag met hem te posten toen er een Bloodclan kat in het windclan kamp gebracht werd. Ik zal hem nu ook niet meer kwijt willen en hij is één van m'n favoriete katten. Kleine agressieveling van me <3

Cloudpaw
Cloudpaw is mijn kleine rebel, ik ben nog niet heel erg actief met haar, maar ik hoop dat wel te worden. Het is leuk om met haar te spelen in de RPG en ze is een rasechte Shadowclan kat. Absoluut no girly girl

Phantom
Mijn enge killer. Ik heb hem terug genomen omdat ik agressie had die ik kwijt moest. Nou kijk eens aan, hier is Phantom <3

Komende acc's

- Galekit (Onder een nieuwe naam) - Kitten van Fire x Ice
- Zephyr - Kitten Nikias x Rarity/Lilythorn

Waarom heb jij je rpg katten? NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Grayclaw
Member
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimevr 13 jul 2012 - 22:48

Ik noem ze niet allemaal op hurr^^

Hollystar
Nou, eerlijk gezegt wou ik gewoon graag een kat in Windclan, gewoon zomaar. Ik hoopte om daarvoor inspi te krijgen voor zowel haar als mijn andere katten. Maar ik zat nog maar net in de clan toen ik te horen kreeg dat ze Deputy kon worden. Op dat moment begon het. Ik probeerde haar een beetje met mijzelf te vergelijken, dat lukte langzaam maar zeker. Toen Tallstar dood was, en ik de naam Star voor haar kreeg, zag ik het pas zonder dat ik het daarvoor wist. Hollystar was mij. Ik zette mijn karakter, emoties en een klein beetje looks in haar. Tot de dag van nu is zei mij, dus als je mijn posts leest, kun je mij in haar zien, de meeste dan :3

Grayclaw
1. De evilness schuild in mij en komt regelmatig op, je kan wel zeggen dat het gewoon bij mij hoord, dat wou ik graag in de RPG zetten.
2. Angelo(Steelfang, Scytheshade) Had me aangestoken met nog meer evilness. >3
3. Ik wou graag een stoere kater. Voor Hollystar had ik hem al lang. Veel mensen noemen me in real schattig, lief etc. Ik HAAT dat. Ik ben niet zo, en dat probeer ik altijd aan te houden. Ik wou mezelf uiten wat ik echt kan en wat ik kan zijn. Toen werdt Graytje geboren, eigenlijk puur om mijn gedachtes XD

Shinekit
Ik hoorde moon over een nest met Sun en Steel. Ik kende de twee erg goed, en wou graag de vijand niet meer altijd zijn.(Ik had toen alleen katten van andere clans) Ik had/heb niet echt veel met Thunderclan, maar wist dat het wel wat zou worden met die twee gekken om me heen. Ik had gewoon de verlangens om wat softieheid te brengen in mijn RPG leven, en toen kwam Shinekit ^^

Purplestorm
Om eerlijk te zijn wou ik in het begin bij Thunderclan, maar hij was gesloten, dus koos ik Shadowclan. Een goede keus was dat. Ik leerde Angelo kennen en kon heel prettig met hem RPG'en. Ik kreeg langzamerhand haar karakter te weten zonder dat ik daar op lette tijdens het schrijven. Eigenlijk is ze gewoon een b*tch, maar heeft een goed hart. Ze is inactief, dat haar ik, ze was mijn eerste kat. Ik moet gewoon weer die ouwe tijd vinden om weer met haar te RPG'en....

Coldpaw
De naam zegt het al. Ik was in een emotionele stemming toen ik hem maakte. Ik wou graag iets met thunderclan doen in de tijd dat Shine inactief was/is. Ik wilde met hem gewoon lekker emotioneel zijn, in de stemming natuurlijk. Toch blijf ik verliefd op hem vanwege zijn looks en Jentalmannis(ofzo...)

Stormpaw
Gewoon echt een bikkel van een kater. Vrolijk, aardig, spontaan en gewoon zichzelf. Ik wou graag RPG'en met mensjes in Riverclan al een tijdje lang. Toen zag ik pas laat dat Mimi en Angelo kittens kregen met hun katten in Riverclan. Gouw een aanmelding maken en BAM! Ik was een kitten(gelukkig) Zonder die aanmelding had ik hem niet en kon ik niet mijn Jostie-heid uitvoeren op Riverclan C:

Verder ga ik niet, ben lui >D

HATE LE ME! XD

Waarom heb jij je rpg katten? 2121209L4ZZ4AEr
Waarom heb jij je rpg katten? Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimevr 13 jul 2012 - 22:54

Longtail
Longtail heb ik overgenomen toen ik enkele weken op warrior cats zat. Eerst had ik een tijd geen inspiratie maar toct is het het eerste account waarmee ik echt actief was in de RPG, hij heeft een geheime relatie met Snowrose (:3) en wordt straks vader. Sinds zijn relatie ziet hij alles veel zonniger in en nu hij een apprentice (Acornpaw) heeft gaat hij er terug helemaal voor.

Hiddendance
Hiddendance bestaat nu al enkele uren. Hij wordt een ware Lady killer. Hij kent vele versiertrukken en weet goed hoe hij poezen de zijne moet maken. Maar daarna laat hij ze weer vallen als een baksteen en fladdert verder. Het is een beetje het account waarmee ik een gladde aal speel om mijn inspiratie in kwijt te kunnen en gewoon omdat ik zijn stijl leuk te RPG'en vind.

Tinderpaw
Tinderpaw is mijn onzekere schat. Ze geeft zichzelf de schuld van ondermeer de dood van haar broer en het verdwijnen van haar moeder. Nu ze verliefd wordt op Dapplepaw wordt ze nog onzekerder. Ik heb haar aangemaakt omdat ik een Med. cat apprentice moest aanmaken en eigenlijk was ze eerst Falconpaw, maar voor haar had ik geen inspiratie dus heb ik haar laten veranderen.

Swanpaw

Deze kater is eigenlijk erg vrouwelijk, en homo. Ook deze is onzeker en durft niet goed dingen te doen en schaamt zich snel, maar hi is ook erg onhandig en struikelt vaak. Hij is wat het account waar ik mijn schaamte of onzekerheid in kwijt kan, maar ook mijn warme momenten omdat ik hem schattig vind. Deze zou ik voor geen geld willen missen.

Briarkit
Deze kater is speels en vrolijk, een ware onderzoeker. Toch is er één probleempje. Hij heeft geen smaak. Briarkit kan niet proeven hoe iets smaakt en heeft het hier moeilijk mee, net als met het feit dat ie geen warrior kan worden. Ik heb deze kater vanwege OwlxSilver en het is mijn enige windclan account maar ik vind hem heel leuk.

Wishkit
Ik zag dat Darkfire kittens kreeg en ik dacht van O.O Ik moet daar een kitten van zijn en naenkele weken geschiedde.Ook deze kater is onzeker. [Het begint een familietrek te worden xD] Hij wil goed doen voor de clan, heeft zelf vertrouwen en komt op voor iedereen die het nodig heeft maar toch wordt hij langs alle kanten nijdig aan gekeken en uitgescholden. Dat vind ie heel erg verwarrend maar het komt door zijn vader: Darkfire. ook door zijn populaire en pesterige broertje wordt het nog erger. Hij is een kitten van DarkfirexSummerbreeze.

Al de rest staat op de Accountmarkt :}

Waarom heb jij je rpg katten? 6icvux
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimeza 14 jul 2012 - 0:57

Moonstripe

Ja, mijn eerste account. Ik ben gehecht aan hem, plak er niet echt een karakter op, he's just me. «3

.Mintpaw

Ze was zo onschuldig, en tegelijk wil ze zelfstandig zijn. Ik kon het niet laten, toen ik het nestje van Lostvoice x Cinderfall zag, aangezien het een ongelovelijk cute koppel is.

Faithmind

Met haar heb ik eigenlijk nog niks gedaan, al ga ik haar wat omgooien, zodat ik me beter in haar kan vinden. Ze was mijn eerste echte ShadowClan kat, aangezien ik het altijd moeilijk vond om slecht te zijn, maar toch aan de Code te blijven. Maar ik heb er nu wel een goed idee voor. C:

Stonepath

He is Jack. I love Jack. Jack Harkness, John Barrowman. I just listen to his voice and can write a whole page. Punt. :'D

Lustrum

Ik ben bezig in de Engelse versie van de boeken over Cicero, dus ik kreeg meteen inspiratie voor hem. Hij is like een kleine Commander, maar dan nog in BloodClan. Prepare ;o

Runner
Member
68
Actief

CAT'S PROFILE
Runner
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 10:27

katjes:
desertpaw
Desertpaw is mijn eerste accje,daarom wil ik haar niet missen.Ze is vrolijk,af en toe wat stuntelig en avontuurlijk.Ze is tegen vreemde katten best verlegen,maar als ze iemand al langer kent is ze helmaal zichzelf (een reptiel vangen vindt ze dan ook heel leuk).Soms doet ze me aan greystripe van het boek denken Razz

Runner
Eigenlijk is runner nog niet geboren (ouders misschien sapphire x frost),maar ik weet al dat het geen doorsnee bloodclan krijger wordt.Hij is betrouwbaar,en best vriendelijk,maar ook sluw,sterk en gevaarlijk.Hij heeft dus twee gezichten.Ik ga hem denk ik verliefd laten worden.

gemkit-paw-whisker
Gemkit is een vriendelijk katertje,maar soms ook een beetje nors en stil.Hij dagdroomt best vaak,dus sommige katten vallen hem dan niet lastig.Ik weet niet wat ik verder met hem moet doen,dat zie ik wel.

Waarom heb jij je rpg katten? Runneru

Anne als pony!:
Stonedeath
Member
Dalek ~
310

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonedeath
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 12:43

#Stonedeath
Ik ben heel erg blij met zijn karakter, en hij is op dit moment ongeveer de enige met wie ik goede posten kan maken xD

#|Russetpaw
Ze is mijn little bitch hehe, en ik deel d'r met de liefste Linnie <3

Waarom heb jij je rpg katten? 16q4ye
Blueeyes
Member
260

CAT'S PROFILE
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 13:34

Blueeyes
M'n eerste account, ik had eigenlijk geen goede band met haar, tot ik haar character had gevonden, nu wil ik haar niet meer kwijt, ook was ze m'n eerste rc warrior, she's a badgirl, maar toch heeft ze een warm plekje in haar hart.

Tearkit
M'n little kitty. Hij is altijd zo zeker van zichzelf en hij denkt zo sterk te worden dat hij alles aan kan, maar zonder een beetje arrogantie. Hij betekend veel voor mij, maar natuurlijk heeft hij ook zo zijn slechte kanten en dat maakt hem zo leuk.

Darkened
Niet bepaald geliefd bij mij, hij is inactief, ik houd hem wel. Hij kan nog iets belovends worden, maar nu is ie niet veelbelovend. Hij staat bekend om zijn loyaliteit, maar hij breekt soms wel de band tussen zijn clan en zijn liefde voor vrijheid. Daarom zie ik wel wat in hem.

Waarom heb jij je rpg katten? 2vj7rwi
Spoiler:

Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 15:38

Lightheart
Ik ben met Lightheart nooit begonnen als kitten, maar ze is mijn eerste acc hier. Ik ben dol op haar, ondanks dat ze nu dood is. Maar toch kan ik nog af en toe prettig met haar posten. De reden dat ik haar dood liet maken was om dat ik vond dat ik niet veder kon.

Brightpaw
Ik heb haar aangemaakt om dat ik een "nieuwe" Lightheart wou. Ze is mijn favoriete account, maar ze is nooit de overleden Lightheart geworden. Brightpaw is mijn angstige ik die over d'r grootste angsten heen moet komen. Dingen die ik niet durf, laat ik haar wel durven, en wie weet, durf ik die dingen ook ooit.

Lightpaw
Tja, het zelfde als met Brightpaw, ik wou een nieuwe Lightheart. Maar dat is ook gefaald. Lightpaw is een goede poes die langzaam de donkere kant tegemoet zou gaan. Lightpaw is een deel van mijn goed/slechte kant.

Smoketear
Ik heb Smoketear aangemaakt om dat ik een kitten van toen destijds Stormtail en Mousefur wou zijn. Stormstail is nu Stormstar, maar ik ben blij dat ik ben geaccepteerd als kitten van die twee. Smoketear is mijn wijze, stoere, domme, tikkeltje slechte kater. En ik denk dat hij nooit dood zou gaan. En als het gebeurd, zou het een gevecht worden.

Innerpaw
Innerpaw heb ik aangemaakt om een vriendin hier op WC te krijgen, Tessa/Fallenpaw. Innerpaw is het tweeling zusje van Fallenpaw en samen zijn ze heel erg hecht. Ik laat haar langzaam inspireren door Bluestar's Prophecy. Bluefur en Snowfur. Zoals Snowfur sterft zou Innerpaw ook sterven.

Cailin
Cailin heb ik aangemaakt om dat ik mijn Main Coon hier naar toe wou brengen. Veel inspiratie heb ik niet meer haar. Maar toch is ze me wel belangrijk.

Nightpaw.
Nightpaw heb ik over genomen, en ik ben dol op hem om dat het meteen goed ging met Nightpaw. Nightpaw is een kater met een groot hart, maar zwakke punten bij zijn loyaliteit.

Marblekit
Ik heb hem aangemaakt om dat ik er een Thunderclan kitten bij wou die ook het slechte zou ontmoetten. Ik heb al wat in mijn hoofd voor hem, en ik denk dat het wel een succes gaat worden.

Mightykit
Mightykit heb ik om dat ik een WC kitten wou hebben. Hij is de kitten van Hollystar en (naam vergeten). Ik heb nog niet echt wat in mijn hoofd, maar zo dra hij op aarde is gekomen komt het wel goed.

Thrushkit
Hem heb ik aangemaakt; ook door Bluestar's prophecy. Thrush gaat mijn kleine dominante uitslover worden.

Acc.Markt
Tigereye

Waarom heb jij je rpg katten? 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Waarom heb jij je rpg katten?   Waarom heb jij je rpg katten? Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: