|
|
Cato :3 205
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:25 | |
| Slaap lekker iedereen ;3
Bo het topic staat er ^^ en btw echt op dat "listen this while readin'" dingetje klikken. Lots of inspiration I tell ya :3 |
|
| |
Screw you 51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:37 | |
| Omgg i lose all my inspiration. Door het bunzinkje, i was fck deprie. Jankjank. |
|
| |
Cato :3 123
| CAT'S PROFILEAge: 1 moon old. Old enough to be an apprentice, right? Right? :DGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:38 | |
| Echo post zo fijn <3
Gaat ie Chris? D; |
|
| |
Screw you 51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:47 | |
| Beetje. Was bij oma maar na elk woord over Snooppy (name of bunzing) vulde mijn ogen zich met tranen. Ik weet niet hoe het komt. Gewoon.
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:50 | |
| Ben trots op mezelf x] |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:51 | |
| |
|
| |
Screw you 51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:52 | |
| Mooi Daan |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:52 | |
| En nog even Essie dr post afmaken en kijken of ik die ene Elf ceremonie nog kan afmaken xD |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: 1 moon old. Old enough to be an apprentice, right? Right? :DGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:53 | |
| Awh :c *hug*
Wow mooi Daan! Heb je die lineart ook zelf gemaakt? (: |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:54 | |
| Bedankt allemaal!
& Cato
Ik heb 'm nagemaakt van een modelpaard wat ik hier thuis heb staan. Sommige stukjes heb ik een klein beetje overgetrokken van een foto op internet, maar ik heb ook een aantal dingen geheel veranderd, zoals de staart :3
OMG Ben nog steeds trots!! |
|
| |
Screw you 51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:55 | |
| Nou moet ik op houden met deprimeren. Ik irriteer iedereen. Maar ik kan gwn niet ophouden. Hij was zo verminkt. Kon niet lopen. Sleepte zich over de grond. Nog geen 8 maanden geleefd. Gwn zo zielig |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:55 | |
| Cato dude, je avatar is spacend xD |
|
| |
Bo ~ 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:56 | |
| - Skippy schreef:
Ben trots op mezelf x] IK WEET WELK MODEL >D TENESSEEE WALKEEEEEEEEER VAN SCHLEICHHHHH <3 Heb em ook =D |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:57 | |
| - Whiteblossom schreef:
- Skippy schreef:
Ben trots op mezelf x]
IK WEET WELK MODEL >D TENESSEEE WALKEEEEEEEEER VAN SCHLEICHHHHH <3 Heb em ook =D Hij lijkt wel he?? Alleen heb ik der een merrie van gemaakt+de staart laten zakken :3 Spaar jij ook Schleich?? |
|
| |
Bo ~ 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 21:58 | |
| - Skippy schreef:
- Whiteblossom schreef:
- Skippy schreef:
Ben trots op mezelf x]
IK WEET WELK MODEL >D TENESSEEE WALKEEEEEEEEER VAN SCHLEICHHHHH <3 Heb em ook =D Hij lijkt wel he?? Alleen heb ik der een merrie van gemaakt+de staart laten zakken :3 Spaar jij ook Schleich?? JEP >D 42 paarden, 4 katten, 7 honden, 4 katachtigen, 1 geit, 1 konijn, 2 poolvossen. Mijn trots; veulen uit 1994 <3 EDIT;; heb ook de schleich stal >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 22:01 | |
| - Escada schreef:
- Cato dude, je avatar is spacend xD
Ja he :3 Heeft Rebecca gemaakt, ik vind 'm echt cool xD Heb trouwens het topic gemaakt Bo (: |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 22:02 | |
| - Whiteblossom schreef:
- Skippy schreef:
- Whiteblossom schreef:
- Skippy schreef:
Ben trots op mezelf x]
IK WEET WELK MODEL >D TENESSEEE WALKEEEEEEEEER VAN SCHLEICHHHHH <3 Heb em ook =D Hij lijkt wel he?? Alleen heb ik der een merrie van gemaakt+de staart laten zakken :3 Spaar jij ook Schleich??
JEP >D 42 paarden, 4 katten, 7 honden, 4 katachtigen, 1 geit, 1 konijn, 2 poolvossen. Mijn trots; veulen uit 1994 <3
EDIT;; heb ook de schleich stal >D x'D Ik heb: 21 paarden, 2 honden, 2 setjes[Western&Dressuur] Ik heb gisteren een model zeeleeuw uit Ouwehands dierenpark meegenomen, die veel op Schleich lijkt ^^ |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 22:03 | |
| - Echokit schreef:
- Escada schreef:
- Cato dude, je avatar is spacend xD
Ja he :3 Heeft Rebecca gemaakt, ik vind 'm echt cool xD
Heb trouwens het topic gemaakt Bo (: pweepzz xd mijn ogen mekkeren een beetje xD |
|
| |
Bo ~ 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 22:03 | |
| - Skippy schreef:
- Whiteblossom schreef:
- Skippy schreef:
- Whiteblossom schreef:
- Skippy schreef:
Ben trots op mezelf x]
IK WEET WELK MODEL >D TENESSEEE WALKEEEEEEEEER VAN SCHLEICHHHHH <3 Heb em ook =D Hij lijkt wel he?? Alleen heb ik der een merrie van gemaakt+de staart laten zakken :3 Spaar jij ook Schleich??
JEP >D 42 paarden, 4 katten, 7 honden, 4 katachtigen, 1 geit, 1 konijn, 2 poolvossen. Mijn trots; veulen uit 1994 <3
EDIT;; heb ook de schleich stal >D x'D Ik heb: 21 paarden, 2 honden, 2 setjes[Western&Dressuur] Ik heb gisteren een model zeeleeuw uit Ouwehands dierenpark meegenomen, die veel op Schleich lijkt ^^ Ow jah mijn setjes; - Spring set - Dressuur set - Pony set - Vrije tijds set - 2 verzorgsters :'D @Cato; i know but ik ga slaapie doen nu <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 22:07 | |
| @Gabs; Sorreh x'D Maar Echo is gewoon cool en spacent dus verdiend ze een coole en spacende avatar :3
Slaap lekker Bo :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|