|
|
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 okt 2012 - 22:19 | |
| |
|
| |
Screw you 51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 okt 2012 - 22:26 | |
| Koppijn x Rugpijn x Buikpijn x hoesten xD lekker leventje zeg -,- |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 okt 2012 - 22:29 | |
| Well.. Revenge is een fantastische serie ~ |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 okt 2012 - 22:51 | |
| Mimi, je zou nog maybe een postsheet voor me maken. QnQ Niet dat ik hem super erg nodig heb ofzo.. ik kan ook wel zonder.. |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 okt 2012 - 22:52 | |
| - Dangerpaw schreef:
- Koppijn x Rugpijn x Buikpijn x hoesten xD
lekker leventje zeg -,- Live is a bitch and then you die !! Joking x3 |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 okt 2012 - 22:52 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Well.. Revenge is een fantastische serie ~
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 okt 2012 - 23:10 | |
| Ik zal maar eens gaan slapen, weltrusten allemaal <3 ! |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 okt 2012 - 23:16 | |
| |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 0:36 | |
| - Brightpaw schreef:
- Summerkit schreef:
- Blossompaw schreef:
- https://www.youtube.com/watch?v=yEJNMly6CaM&feature=plcp
xDDDDD Whaha xdd
'Nathalie is in die kast !'
Ik lach me kapott xd Lol ik zal dat filmpje vanav ff goed zien met geluid xD Whuuut, ik lag me dood om dat filmpje xD "Ik kom de kast al uit," xD whuuut, echt wat had ik graag in die kast gezeten, en er uitgelopen >D |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:10 | |
| - Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD |
|
| |
Danii., 99
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:16 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD Mijn ouders zaten het gisteravond ook te kijken ;w; |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:37 | |
| - |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD Mijn ouders zaten het gisteravond ook te kijken ;w; Well.. ik vind het echt nice xD |
|
| |
Danii., 99
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:39 | |
| - Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD Mijn ouders zaten het gisteravond ook te kijken ;w; Well.. ik vind het echt nice xD Dat zeiden zij ook al Nja, pap heeft het opgenomen, ik ga denk zo ook een stukje kijken :3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:40 | |
| - |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD Mijn ouders zaten het gisteravond ook te kijken ;w; Well.. ik vind het echt nice xD Dat zeiden zij ook al Nja, pap heeft het opgenomen, ik ga denk zo ook een stukje kijken :3 Heb je het eerste deel gezien? x3 |
|
| |
Danii., 99
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:43 | |
| - Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD Mijn ouders zaten het gisteravond ook te kijken ;w; Well.. ik vind het echt nice xD Dat zeiden zij ook al Nja, pap heeft het opgenomen, ik ga denk zo ook een stukje kijken :3 Heb je het eerste deel gezien? x3 Een klein stukje. Moet je echt met het eerste deel beginnen? |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:44 | |
| - |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD Mijn ouders zaten het gisteravond ook te kijken ;w; Well.. ik vind het echt nice xD Dat zeiden zij ook al Nja, pap heeft het opgenomen, ik ga denk zo ook een stukje kijken :3 Heb je het eerste deel gezien? x3 Een klein stukje. Moet je echt met het eerste deel beginnen? Ik denk van wel, aangezien dat de rede is waarom zij daar is x] |
|
| |
Danii., 99
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:46 | |
| - Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD Mijn ouders zaten het gisteravond ook te kijken ;w; Well.. ik vind het echt nice xD Dat zeiden zij ook al Nja, pap heeft het opgenomen, ik ga denk zo ook een stukje kijken :3 Heb je het eerste deel gezien? x3 Een klein stukje. Moet je echt met het eerste deel beginnen? Ik denk van wel, aangezien dat de rede is waarom zij daar is x] Hmf. Dan ga ik vragen of hij die heeft. Hij heeft zo'n beetje alles wel, ik vraag naar een film of serie en hij trekt hem gelijk uit de kast. xD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:47 | |
| - |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD Mijn ouders zaten het gisteravond ook te kijken ;w; Well.. ik vind het echt nice xD Dat zeiden zij ook al Nja, pap heeft het opgenomen, ik ga denk zo ook een stukje kijken :3 Heb je het eerste deel gezien? x3 Een klein stukje. Moet je echt met het eerste deel beginnen? Ik denk van wel, aangezien dat de rede is waarom zij daar is x] Hmf. Dan ga ik vragen of hij die heeft. Hij heeft zo'n beetje alles wel, ik vraag naar een film of serie en hij trekt hem gelijk uit de kast. xD Whahah xD Handig. |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:49 | |
| Zometeen in de kou gaan zitten wachten op mijn vriendin =3 |
|
| |
Danii., 99
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 okt 2012 - 7:50 | |
| - Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- |Frostpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Foxface schreef:
- Dapplepaw schreef:
zag het tussen de lijst staan op onze playstation waar gaat het over Dat is echt verschrikkelijk lastig om uit te leggen, je moet het echt vanaf het begin zien, anders begrijp je er totaal niks van xD Mijn ouders zaten het gisteravond ook te kijken ;w; Well.. ik vind het echt nice xD Dat zeiden zij ook al Nja, pap heeft het opgenomen, ik ga denk zo ook een stukje kijken :3 Heb je het eerste deel gezien? x3 Een klein stukje. Moet je echt met het eerste deel beginnen? Ik denk van wel, aangezien dat de rede is waarom zij daar is x] Hmf. Dan ga ik vragen of hij die heeft. Hij heeft zo'n beetje alles wel, ik vraag naar een film of serie en hij trekt hem gelijk uit de kast. xD Whahah xD Handig. Iknow 8D Ik zat een keer van die random series op te noemen, Sherlock, Dokter Who, en hij kende ze allemaal. Best handig als je niet meer weet wat je moet gaan kijken ;a |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|