Algemene Onzin Topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Swiftcircle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 33 DPKsfdL
3

CAT'S PROFILE
Swiftcircle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:03

(Rosa hier ;p) Nou de awkward dag begon met Juul die voor mij op kwam omdat mensen me weer eens uit zaten te schelden en toen belde ik Mahak, om te vragen waar Hamza woont :33 En dus gingen we naar Hamza maar onder weg ging Meghan (1 van de mensen die mij uitscheld) Haar killen!! En weetje hoe damn frkng boos ik toen werd! D:< En toen gingen we lopen op weg naar Hamza.... En toen waren we in de straat waar Hamza woonde en gingen we (Ik dus) zoeken naar Hamza's achternaam en toen kwamen we Arthur's huis tegen en vroegen we waar hij woont. En we vroegen of Arthur naar buiten wou komen maar hij kon niet. En toen gingen we verder zoeken en we vroegen aan een man waar Hamza woonde en die man was heel eng, maar wel aardig! En uiteindeliujk vonden we zijn huis blahblah (Oh mai gawd Hamza in zijn pyama met ultimate bed head x'''3) Oke en toen gingen we weer terug naar mijn huis. Maar toen was er een dronken man die ons half aan het achtervolgen was! Echt heel eng DDDD: En dus rende we snel naar Juul's huis omdat die dichterbij was. Toen we daar waren vroegen we of Steve ons naar mijn huis wou brengen. En gelukkig wou hij dat. En toen waren we bij mijn huis. Gelukkig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:04

Swiftcircle schreef:
(Rosa hier ;p) Nou de awkward dag begon met Juul die voor mij op kwam omdat mensen me weer eens uit zaten te schelden en toen belde ik Mahak, om te vragen waar Hamza woont :33 En dus gingen we naar Hamza maar onder weg ging Meghan (1 van de mensen die mij uitscheld) Haar killen!! En weetje hoe damn frkng boos ik toen werd! D:< En toen gingen we lopen op weg naar Hamza.... En toen waren we in de straat waar Hamza woonde en gingen we (Ik dus) zoeken naar Hamza's achternaam en toen kwamen we Arthur's huis tegen en vroegen we waar hij woont. En we vroegen of Arthur naar buiten wou komen maar hij kon niet. En toen gingen we verder zoeken en we vroegen aan een man waar Hamza woonde en die man was heel eng, maar wel aardig! En uiteindeliujk vonden we zijn huis blahblah (Oh mai gawd Hamza in zijn pyama met ultimate bed head x'''3) Oke en toen gingen we weer terug naar mijn huis. Maar toen was er een dronken man die ons half aan het achtervolgen was! Echt heel eng DDDD: En dus rende we snel naar Juul's huis omdat die dichterbij was. Toen we daar waren vroegen we of Steve ons naar mijn huis wou brengen. En gelukkig wou hij dat. En toen waren we bij mijn huis. Gelukkig...

+Joos was erbij :3
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:07

OW OKAY.
|Frostpaw
Member
Danii.,
99

CAT'S PROFILE
|Frostpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:08

Dapplepaw schreef:
DANNIIII ~
Fijne vakantie meid 8D

Dankjewel lieverd <3
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:09

|Frostpaw schreef:
Dapplepaw schreef:
DANNIIII ~
Fijne vakantie meid 8D

Dankjewel lieverd <3

+1

op het fijne vakantie. Niet op het dankjewel x'D
Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:10

En toen was Paintedclaw uirgehuwlijkt >:3
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:12

AAN WIE.

Trouwens we moeten deze week gewoon nog een keer afspreken >3
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:13

Omg, Free is online Surprised
Omg
Met Free
Spoiler:
|Frostpaw
Member
Danii.,
99

CAT'S PROFILE
|Frostpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:16

Mousefur schreef:
Sagekit schreef:
Eaglewing schreef:
Mousefur schreef:
Sagekit schreef:
Mousefur schreef:
Sagekit schreef:
Mousefur schreef:
Man, Japans is best moeilijk aan het worden xD

De tijd is nu: go-ji gojuuroku-fun 8D

Leer jij Japans? ;3

Uhu o3o'

Gaaf 8D
Via school of een zelfgekozen cursus?

Idd zelfgekozen :3
Echt jammer dat Thessa niet mee kon Dx

Gaan we nog vrijdag naar dat festival c:

Ik zou er nooit voor kiezen, niet omdat het me niet leuk lijkt, maar het klinkt zo vreselijk moeilijk en snel achter elkaar xD

@Thessa, is het vrijdag dan? c:
Wist het even niet meer lol, maar dunno. Het lijkt me wel leuk, maar ik moet echt niet meer geld uitgeven Dx

@Danii, eigenlijk... Valt dat best wel mee op het begin xD je zit eerst van wut? Maar als je alles goed bijhoudt, noteert en leert gaat het wel, al moet je vaak goed nadenken voordat je iets zegt.

Njah, aan de andere kant lijkt het me ook wel weer erg leuk.
Kan je anime's verstaan 8D

Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:17

Ik ga even piano oefenen~
Haha heb een nieuw stuk gekregen en hij's niet zo heel moeilijk qua spelen maar wel qua lezen :')
Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:21

Blossompaw schreef:
AAN WIE.

Stofster x'3 YAOI RULEESSS
Honeymist
Member
Isaatjee
215

CAT'S PROFILE
Honeymist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:23

Paintedclaw schreef:
Blossompaw schreef:
AAN WIE.

Jij Juul zijn...?
(Ik voel me nu echt heel falend x'D)
Burnedleaf
Member
»Quinty«
93

CAT'S PROFILE
Burnedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:34

Yuk, ik haat 't om een samenvatting van een recensie te maken. Het is zo'n saaaaai werkje.
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:36

Stofster is toch Joos?
Briarkit
Member
Herbert
118

CAT'S PROFILE
Briarkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:40

Ik verveel me Flap >_<
Road
Member
Acc Markt!
411
Afwezig

CAT'S PROFILE
Road
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:42

wil posten met Rowankit Dx
maar dan moeten eerste de andere kits geboren worden..
Cristiano
Member
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:43

Moet stoppen met Amnesia kijken, it's giving me the creeps xD

But ga nu voetbal kijken, reken er maar niet op dat ik ga juichen voor Ajax >D
@Mim;;
Ik moet toch eerst wachten op Sanne?
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:43

Yup (=

Al weet ik niet zeker of Gravel kan houden. I mean like, school word echt druk en stuff ;_;
Road
Member
Acc Markt!
411
Afwezig

CAT'S PROFILE
Road
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:44

ja, Sanne moet posten ><
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:46

Paintedclaw schreef:
Blossompaw schreef:
AAN WIE.

amg awesome
ik wil kitteh zijn
en dan
dan
dan ga ik Bo overhalen dat jij kitteh van sun en jay mag zijn >3
nouja dat wil ik sowieso wel doen
want dat is leuk
en kittehs zijn leuk
en sun en jay krijgen halve poefkittehs
en dat is leuk
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 33 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: