{WANTED} I wish you wouldn't excist ;-;

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wildfox
Member
{WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; DPKsfdL
Zie Solarsoul :)
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-;   {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 18:09

Ok, ik heb gemerkt dat ik Wild een beetje inactief heb laten worden.
Dat gaat hier nu stoppen xD

Daarom bedacht ik me twee kleine ideetjes.
1;
Een ShadowClan Apprentice ziet dat Wild stiekem Lightpaw ontmoet en dreigt het te vertellen. Zonder erbij na te denken valt Wild hem aan, een tikje dat hij gekregen heeft door de lessen van Phantom. De Apprentice raakt niet ernstig gewond, maar zal bang voor hem zijn. Wild weet niet wat hem overkomen is en zal zich erg in zijn schuld trekken. Maar dan ontmoet hij een andere Apprentice die hem er overheen helpt. [Misschien met toestemming van Nath c;]

2;
Wild krijgt een pester die hem een watje vindt. Hij kan er steeds niet onderuit komen en vraagt steeds of deze Apprentice wilt stoppen. Op een dag zal hij er genoeg van hebben en de pester terug pakken. [UNFINISHED]

Dus wil je meedoen of heb je zelf een leuk idee? Vul het lijstje in c:

Code:
[size=11][b]Naam account;;[/b]
[b]Naam bekendste account;;[/b]
[b]Idee of welk idee;;[/b] *nummer 2 mag je een einde/vervolg bedenken
[b]Wat wil je zijn?;;[/b]
[b]Eventuele extra's;;[/b]
[b]Motivatie;;[/b]
[/size]

DEELNEMERS;;
1;
Finestpaw [verwonde kat]
Swanpaw [verwonde kat]

2;
x

Other;
x

{WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Wildfoxsig1
Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt

Laatst aangepast door Wildpaw. op za 20 okt 2012 - 20:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfeel
Member
-
168
Actief

CAT'S PROFILE
Thunderfeel
BerichtOnderwerp: Re: {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-;   {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 18:11

Naam account;; Finestpaw
Naam bekendste account;; Beautysoul
Idee of welk idee;; 1 C<
Eventuele extra's Mag hij de apprentice zijn die verwond word? >D
Motivatie;; Hij moet actiever? =D

{WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; 7g0wbbS
Wildfox
Member
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-;   {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 18:14

In lijstje gezet en even het algemene lijstje bewerkt xD

Alleen nog maar actief met Wildfox, Batkit* en Firekit aangezien het anders te veel wordt
Briarkit
Member
Herbert
118

CAT'S PROFILE
Briarkit
BerichtOnderwerp: Re: {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-;   {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 18:23

Naam account;; Swanpaw
Naam bekendste account;; Tinderpaw/Glacierpaw
Idee of welk idee;; Numero Uno
Wat wil je zijn?;; Apprentice die verwond wordt
Eventuele extra's;; Swanpaw is van zichzelf al onzeker en weet niet goed wat hij als goede moet doen. Het is een onhandig kereltje en klein van gestalte. Hij is ook homo, maar hier moet-ie nog achter komen. :}
Motivatie;; Swanpaw moet actiever en het lijkt me wel awesome om een mini.verhaallijn te hebben met een ex-account xD

{WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Sig30

Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon

{WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Herstamp2  {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Herstamp1

Tumblr

Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!

Wildfox
Member
391

CAT'S PROFILE
Wildfox
BerichtOnderwerp: Re: {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-;   {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 18:49

Ok, dus als ik voor plan 1 ga, heb ik nog een Apprentice nodig die z'n vriend wordt.
Iemand interesse?

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-;   {WANTED} I wish you wouldn't excist ;-; Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: