Two Worlds [RPG]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Two Worlds [RPG]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tailstorm
Member
Two Worlds [RPG] DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Two Worlds [RPG]   Two Worlds [RPG] Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 20:36

Bo & Lyan productions presenteert:

Vroeger waren de twee territoria van Fast Paw's en Strong Shoulders nog gescheiden door een wilde rivier. De Tramps waren ook alleen tijgers of cheetah's in het gebied waar ze hoorde. Alles ging goed en het was vrede. De tijgers en Cheetah's wisten maar half van elkaars bestaan af. Ze beweerde wel eens een Cheetah te hebben gezien, maar door Wild River kwamen er geen dieren in elkaars territorium.

Vele maanden en jaren later was het nog precies hetzelfde. Maar toen de nacht aanbrak veranderde alles. Er brak een storm aan die nu bekend staat als De Storm. Vele tijgers en cheetah's stierven door bliksem inslagen of door de sterke wind dat hen de wilde wateren in trok. Een enorme boom, in tweeën gesplitst door de bliksem viel om. Het vormde een enorme brug. Vele tijger Tramps vluchtten het andere terrein op, net als vele cheetah Tramps. Strong Shoulders en Fast Paw's kwamen elkaar de volgende dag tegen, ze besloten om hun territorium te verdedigen tot de dood hen trof en zo generaties lang. Zo is het gebleven tot de dag van nu en verder...

Naam: Two Worlds ~
Soort: {RPG}
Onderwerp: Cheetah's en Tijgers
Omschrijving: Zie Hierboven
Link: http://twoworlds.actieforum.com/
Eventuele banner/afbeelding: Zie deze Postsheet ~

Beheerders: Bo & Lyan
Moderators: Niemand
Begonnen: 18-09-2012
Gepromoot: 19-10-2012

Terug naar boven Ga naar beneden
.Dawnpaw
Member
Two Worlds [RPG] DPKsfdL
174

CAT'S PROFILE
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Two Worlds [RPG]   Two Worlds [RPG] Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 20:44

k vind de nieuwe berichten plaatjes een beetje groot. Het forum is een beetje breed waardoor het iet wat lomp staat. De Navbar tekst is er groot wat ook iet at lomp staat en ik vind het Wie is online plaatje een beetje standaard. En sommige groepkleuren vloegen een beetje tegen het donkergroen.

PLease vat dit niet op als een aanval maar als een tip op te verbeteren ik wil je namenlijk niet treurig maken =S

Ik weet niet of ik me aanmeld omdat ik het al druk heb mijn mijn eigen forum x'D
(Die toevallig over Cheetahs gaat)

Two Worlds [RPG] 9ri0pz
A big cat in a small coat
Two Worlds [RPG] BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Tailstorm
Member
Two Worlds [RPG] DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Two Worlds [RPG]   Two Worlds [RPG] Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 20:56

Ach, een forum is eigenlijk nooit af, right? Bo en ik zullen zeker nog vele dingen gaan veranderen/bewerken.

Mvg,
Bo & Lyan [Sprinter & Aiza]

Two Worlds [RPG] 2hnur6f

Thunderfeel
Member
Two Worlds [RPG] DPKsfdL
-
168
Actief

CAT'S PROFILE
Thunderfeel
BerichtOnderwerp: Re: Two Worlds [RPG]   Two Worlds [RPG] Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 21:07

Ik ga volledig mee met Lyan. (zeg et er even bij.)

MVG,

Sprinter(BO)

Two Worlds [RPG] 7g0wbbS
.Dawnpaw
Member
Two Worlds [RPG] DPKsfdL
174

CAT'S PROFILE
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Two Worlds [RPG]   Two Worlds [RPG] Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 21:09

Ja en als je wilt wil ik wel meehelpen c: Heb er best wel wat ervaring mee met forumotion. Bijv. als je met je muis over forum gaat dat het een adnere kleur wordt. Een plaatje onderaan het forum toevoegen. De navbar verplaatsen etc.

( Kon het niet laten en heb me aangemeld als Kasa )

Two Worlds [RPG] 9ri0pz
A big cat in a small coat
Two Worlds [RPG] BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Thunderfeel
Member
Two Worlds [RPG] DPKsfdL
-
168
Actief

CAT'S PROFILE
Thunderfeel
BerichtOnderwerp: Re: Two Worlds [RPG]   Two Worlds [RPG] Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 21:34

Ik zal het er met Lyan over hebben ;D Verder; Welkom!

Two Worlds [RPG] 7g0wbbS
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Two Worlds [RPG]   Two Worlds [RPG] Icon_minitime

Two Worlds [RPG]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: