|
|
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 19:33 | |
| .Dawnpaw, look<3 |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 19:35 | |
| Oeh mooi Lyra but call me Lizle c: |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 19:47 | |
| |
|
| |
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 19:52 | |
| Zo zit een spel te spelen met mijn zusje :3 |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:04 | |
| ik word mensen een beetje zat hier.. |
|
| |
Lyan =3 17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:04 | |
| - Aether schreef:
- Moonstripe schreef:
Moonstripe \\ ThunderClan \\ Warrior \\ Single ;D   EYOO
Ik kon het niet laten. I'm still loving that <3 |
|
| |
Cato&Juul (: <3 87
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:07 | |
| - Skypaw' schreef:
- Aether schreef:
- Moonstripe schreef:
Moonstripe \\ ThunderClan \\ Warrior \\ Single ;D   EYOO
Ik kon het niet laten. I'm still loving that <3 Cato: Die gif heb ik al in gebruik met Echokit D: Nouja, dat hij vooruit loopt dan :'3 |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:08 | |
| - Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
- Ik ga heeel misschien wel op uitwisseling ergens volgend jaar <33
Uitwisseling :3? Yeah, goed gelezen xD Ik heb het nog eens goed opgezocht op internet, en het leek mij zo gaaf ;-; Ik had mezelf ingelicht over een uitwisseling naar Japan, dus dat je daar voor een bepaalde tijd (in dit geval een jaar) heen gaat naar een gastgezin en daar naar school gaat enzo. Je mist daardoor wel een jaar, maar die doe je daarna dus over. Het is maar van 15 tot 17 jaar, dus ik moet er niet te lang mee wachten als ik nog wil en van mijn ouders mag het!! *omg* Je weet dat we 18 zijn als we van de havo slagen en als jij dan ook nog es een jaar ertussen neemt dan doe je op je negentiende eindexamen en dan wil je misschien nog naar het hbo, universiteit dan ben je wel vrij oud.... :3 En ik wil je geen jaar missen Je hoeft niet persé te slagen om er naartoe te gaan, je moet gewoon tussen 15 tot 18 jaar oud zijn. Je neemt dan een zogenoemd tussenjaar, en het maakt niet uit wanneer dat is, al moet je natuurlijk wel met je school overleggen, al kan het bijna altijd. Al moet je na dat tussenjaar wel weer die klas overdoen. Het is als een soort blijven zitten maar dan in het buitenland xD. Dus als ik het bijvoorbeeld na het vmbo zou doen ga ik geloof ik wel gewoon naar 4 havo. :3 En awh komt wel goed xD Ik bedoelde ook niet dat je niet kan slagen maar dat je heel erg oud bent als je van de havo afkomt en dan nog hbo en misschien de universiteit wil doen. Dan bedoel ik dat je de tijd dat je moet studeren niks gaat doen en naar Japan gaat, natuurlijk is dat leuk maar enz. maar dan moet je een jaar verloren tijd in halen en daar kan je echt spijt van krijgen dus denk wel goed na voordat je dat gaat doen :3 |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:17 | |
| - Dreamheart schreef:
- ik word mensen een beetje zat hier..
What is it Mims D= |
|
| |
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:23 | |
| |
|
| |
Danii 285
| |
| Ik ga hem skippen :')
Dada~! xx |
|
| |
Herbert 118
| |
| |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:25 | |
| - Dreamheart schreef:
- ik word mensen een beetje zat hier..
Wy? |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:27 | |
| OH MY LORD, HAHAHAHHAHA |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:28 | |
| Moet gaan Douchen Dooeeei iedereen :'D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:28 | |
| - Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
Uitwisseling :3? Yeah, goed gelezen xD Ik heb het nog eens goed opgezocht op internet, en het leek mij zo gaaf ;-; Ik had mezelf ingelicht over een uitwisseling naar Japan, dus dat je daar voor een bepaalde tijd (in dit geval een jaar) heen gaat naar een gastgezin en daar naar school gaat enzo. Je mist daardoor wel een jaar, maar die doe je daarna dus over. Het is maar van 15 tot 17 jaar, dus ik moet er niet te lang mee wachten als ik nog wil en van mijn ouders mag het!! *omg* Je weet dat we 18 zijn als we van de havo slagen en als jij dan ook nog es een jaar ertussen neemt dan doe je op je negentiende eindexamen en dan wil je misschien nog naar het hbo, universiteit dan ben je wel vrij oud.... :3 En ik wil je geen jaar missen Je hoeft niet persé te slagen om er naartoe te gaan, je moet gewoon tussen 15 tot 18 jaar oud zijn. Je neemt dan een zogenoemd tussenjaar, en het maakt niet uit wanneer dat is, al moet je natuurlijk wel met je school overleggen, al kan het bijna altijd. Al moet je na dat tussenjaar wel weer die klas overdoen. Het is als een soort blijven zitten maar dan in het buitenland xD. Dus als ik het bijvoorbeeld na het vmbo zou doen ga ik geloof ik wel gewoon naar 4 havo. :3 En awh komt wel goed xD Ik bedoelde ook niet dat je niet kan slagen maar dat je heel erg oud bent als je van de havo afkomt en dan nog hbo en misschien de universiteit wil doen. Dan bedoel ik dat je de tijd dat je moet studeren niks gaat doen en naar Japan gaat, natuurlijk is dat leuk maar enz. maar dan moet je een jaar verloren tijd in halen en daar kan je echt spijt van krijgen dus denk wel goed na voordat je dat gaat doen :3 I know I know :3 Maar ik ben eigenlijk een hele vroege leerling, dus als het een jaartje langer duurt is het eigenlijk geen groot probleem. En als je eenmaal in Japan bent geldt de leerplicht nog steeds waardoor je daar naar school gaat en alsnog een soort les krijgt. Na een paar maanden daar kan je dat ook bijna allemaal verstaan dus komt dat wel goed :3. Er zijn jaarlijks duizenden mensen die het doen, dus het moet geen probleem zijn. ^w^ |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:31 | |
| - Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
Uitwisseling :3? Yeah, goed gelezen xD Ik heb het nog eens goed opgezocht op internet, en het leek mij zo gaaf ;-; Ik had mezelf ingelicht over een uitwisseling naar Japan, dus dat je daar voor een bepaalde tijd (in dit geval een jaar) heen gaat naar een gastgezin en daar naar school gaat enzo. Je mist daardoor wel een jaar, maar die doe je daarna dus over. Het is maar van 15 tot 17 jaar, dus ik moet er niet te lang mee wachten als ik nog wil en van mijn ouders mag het!! *omg* Je weet dat we 18 zijn als we van de havo slagen en als jij dan ook nog es een jaar ertussen neemt dan doe je op je negentiende eindexamen en dan wil je misschien nog naar het hbo, universiteit dan ben je wel vrij oud.... :3 En ik wil je geen jaar missen Je hoeft niet persé te slagen om er naartoe te gaan, je moet gewoon tussen 15 tot 18 jaar oud zijn. Je neemt dan een zogenoemd tussenjaar, en het maakt niet uit wanneer dat is, al moet je natuurlijk wel met je school overleggen, al kan het bijna altijd. Al moet je na dat tussenjaar wel weer die klas overdoen. Het is als een soort blijven zitten maar dan in het buitenland xD. Dus als ik het bijvoorbeeld na het vmbo zou doen ga ik geloof ik wel gewoon naar 4 havo. :3 En awh komt wel goed xD Ik bedoelde ook niet dat je niet kan slagen maar dat je heel erg oud bent als je van de havo afkomt en dan nog hbo en misschien de universiteit wil doen. Dan bedoel ik dat je de tijd dat je moet studeren niks gaat doen en naar Japan gaat, natuurlijk is dat leuk maar enz. maar dan moet je een jaar verloren tijd in halen en daar kan je echt spijt van krijgen dus denk wel goed na voordat je dat gaat doen :3 I know I know :3 Maar ik ben eigenlijk een hele vroege leerling, dus als het een jaartje langer duurt is het eigenlijk geen groot probleem. En als je eenmaal in Japan bent geldt de leerplicht nog steeds waardoor je daar naar school gaat en alsnog een soort les krijgt. Na een paar maanden daar kan je dat ook bijna allemaal verstaan dus komt dat wel goed :3. Er zijn jaarlijks duizenden mensen die het doen, dus het moet geen probleem zijn. ^w^ Ik wil niet dat je weggaat dan ben ik helemaal alleen |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:34 | |
| - Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
- Blackrose schreef:
- Mousefur schreef:
Uitwisseling :3? Yeah, goed gelezen xD Ik heb het nog eens goed opgezocht op internet, en het leek mij zo gaaf ;-; Ik had mezelf ingelicht over een uitwisseling naar Japan, dus dat je daar voor een bepaalde tijd (in dit geval een jaar) heen gaat naar een gastgezin en daar naar school gaat enzo. Je mist daardoor wel een jaar, maar die doe je daarna dus over. Het is maar van 15 tot 17 jaar, dus ik moet er niet te lang mee wachten als ik nog wil en van mijn ouders mag het!! *omg* Je weet dat we 18 zijn als we van de havo slagen en als jij dan ook nog es een jaar ertussen neemt dan doe je op je negentiende eindexamen en dan wil je misschien nog naar het hbo, universiteit dan ben je wel vrij oud.... :3 En ik wil je geen jaar missen Je hoeft niet persé te slagen om er naartoe te gaan, je moet gewoon tussen 15 tot 18 jaar oud zijn. Je neemt dan een zogenoemd tussenjaar, en het maakt niet uit wanneer dat is, al moet je natuurlijk wel met je school overleggen, al kan het bijna altijd. Al moet je na dat tussenjaar wel weer die klas overdoen. Het is als een soort blijven zitten maar dan in het buitenland xD. Dus als ik het bijvoorbeeld na het vmbo zou doen ga ik geloof ik wel gewoon naar 4 havo. :3 En awh komt wel goed xD Ik bedoelde ook niet dat je niet kan slagen maar dat je heel erg oud bent als je van de havo afkomt en dan nog hbo en misschien de universiteit wil doen. Dan bedoel ik dat je de tijd dat je moet studeren niks gaat doen en naar Japan gaat, natuurlijk is dat leuk maar enz. maar dan moet je een jaar verloren tijd in halen en daar kan je echt spijt van krijgen dus denk wel goed na voordat je dat gaat doen :3 I know I know :3 Maar ik ben eigenlijk een hele vroege leerling, dus als het een jaartje langer duurt is het eigenlijk geen groot probleem. En als je eenmaal in Japan bent geldt de leerplicht nog steeds waardoor je daar naar school gaat en alsnog een soort les krijgt. Na een paar maanden daar kan je dat ook bijna allemaal verstaan dus komt dat wel goed :3. Er zijn jaarlijks duizenden mensen die het doen, dus het moet geen probleem zijn. ^w^ Ik wil niet dat je weggaat dan ben ik helemaal alleen Awh nee hoor *Pets Thessa's head* Het is sowieso nog niet duidelijk, maar mij lijkt het wel héél interessant om het een keer te ervaren. Go with me to Japan 8D |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:37 | |
| If you go I will go to And together we will conquer Japan *EVIL* Mhuahaha... xD!! |
|
| |
Lyan =3 17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 okt 2012 - 20:37 | |
| Kuledud3 heeft echt een sexy muts O.O |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |