|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:21 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Dat moet je bewerken, de tekst(:
@Dogkit, Haha okaay c: but how? |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:22 | |
| Omgg dit vind ik niet leuwk, heb echt fck veel moeite gedaan voor dit ding is er zo'n rot streep in het midden -,- best wel goed voor m'n eerste keer eigenlijk
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:24 | |
| Alpha to selection => Duplicate layer => (ga terug naar eerste layer hé) rechtermuisknop klik => select => Grow => 1 pixel => rechtermuisknop klik => Edit => fill with FG color (of achtergrond hangt er vanaf welke kleur c:) Het lukt niet als je twee keer dezelfde kleuren gebruikt x'D |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:24 | |
| |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:25 | |
| @ Darkened streep? @Spottedleaf en Tazz Bedankt |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:26 | |
| |
|
| |
Danii ~ 284
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:33 | |
| Yes <3 Morgen komen er 4 vriendinnen logeren van de manege :3 |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:35 | |
| - Sacredkit schreef:
- Yes <3
Morgen komen er 4 vriendinnen logeren van de manege :3 Awezume! Ik ga volgende week zaterdag met een paar vriendinnen naar bobbejaland (of hoe jet schrijft xd) En mss dot weekend bij een vriendin slapen :DD |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:36 | |
| AMG YAY FINALY DONE <33 - Spoiler:
~ B A S I C S ~ ~ Theme ~ Martina McBride ~ Concrete Angel ~ ~ Name ~ Melodie Cliff ~ ~ Nicknames ~ Melodie of a Lovesong ~ Melo ~ ~ Age ~ Eleven Years Old ~ ~ Gender ~ Female ~ ~ Kingdom ~ Knights ~ ~ Voice ~ The Girl off course <3 ~ ~ Parents ~ Died ~ ~ Sisters/Brothers ~ I only have my big brother Ranec.. ~
~ B U I L D ~ ~ High ~ 150 CM ~ ~ Weight ~ 42 KG ~ ~ Total ~ Melo is een tengere en niet al te grote dame. Je kan nog echt het kind in haar zien al lijkt ze af en toe toch ook echt op een dame. ~
~ L O O K S ~ ~ Hair Length ~ Tot borsthoogte ongeveer ~ ~ Hair Color ~ Chocolade Bruin ~ ~ Eye Color ~ Blauwig, maar duidelijk een glazige gloed er over heen ~ ~ Skin Color ~ Blank ~ ~ Special ~ Melodie is blind vanaf haar geboorte. ~
~ I N S I D E ~ ~ Likes~ Being Alone ~ Her Brother ~ Nice people ~ ~ Dislikes~ Liars ~ People ~ Fear ~ ~ Sexual Orientation ~ Bisexual ~
~ W E A P O N S ~ ~ A sword made for her with the name~ Neddle ~ De extra handige bewapening ~ De ninja werpmessen
~ H I S T O R Y ~ ~ Melodie is blind ter wereld gekomen. Haar gehele leven heeft ze niets anders gekend dan de duisternis. Ze heeft leren leven op naar haar omgeving luisteren en kan hierop perfect handelen. Haar broer is er altijd voor haar geweest en hoewel Melo af en toe trekjes naar het duister heeft zal ze altijd bij haar broer blijven.
Vroeger mocht ze nooit alleen op onderzoek uit van haar broer, zeker niet nadat haar ouders bijde toen zij een was stierven in de oorlog tegen de mensen. Ze haat elk levend wezen hiervoor. Iedereen die oud genoeg was om toen te vechten vervloekt ze. Ze geeft ze letterlijk de schuld van haar ouders dood omdat ze eer zeker van is dat iemand ze wel had kunnen redden.~
Hier komen gewoon dingen bij wanneer er een topic van haar is afgerond (: dus als je een topic met haar hebt(gehad) zal vanzelf jouw char hier ook een plekje krijgen met kleine omschrijving van het topic
~ Q U O T E S ~ ~Swift as a deer. Quiet as a shadow. Fear cuts deeper than swords. Quick as a snake. Calm as still water.~
~Through the wind and the rain she stands hard as a stone in a world that she can't rise above. But her dreams give her wings and she flies to a place where she's loved concrete angel~
~When she was just a girl she expected the world. But it flew away from her reach so she ran away in her sleep~
~True strength is the flower of Wisdom, but its seed is action.~
~I worshipped dead men for their strength, forgetting I was strong.~
~Fear is the true opiate of combat.~
~I seek not only to follow in the footsteps of the men of old, I seek the things they sought.~
~I dislike death, however, there are some things I dislike more than death. Therefore, there are times when I will not avoid danger.~
~It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.~
~Be not afraid of greatness: some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon them.~
~You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.~
~The language you are about to hear is disturbing.~
~Eyes, Look your last.. Arms, Take your last embrace.. And, lips, o you the doors of breath, seal with a righteous kiss. A dateless bargain to engrossing death..~
~ VOOR TOPICS KAN JE ALTIJD PM'EN! ~
|
|
|
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:43 | |
| Terug van Frankrijk |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:45 | |
| |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:46 | |
| eindelijk back to basic posten <3 gedaan wat moest en ik ben best moe uiteindelijk haha maar eerst ff afwassen daarna miss al posten :3 |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:50 | |
| Ik ga nu een uur lang de hele tijd posten, ookal had ik dat al zoveel eerder moeten doen... |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:50 | |
| Wie wil een topic met Mr. Tips? |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:51 | |
| - Mr. Tips schreef:
- Wie wil een topic met Mr. Tips?
Ik wil wel =) |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:51 | |
| Oké, ik zal hem aan gaan maken en dan stuur ik je de link als hij af is |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:53 | |
| Trololol, ik zie jullie zo redelijk vaak zetten eerst afwassen. Ik grijns dan altijd aangezien we hier een afwasmachine hebben x'D *Grins* |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:54 | |
| Misschien beter met Baily in de plaats van James, Baily is ook kittypet |
|
| |
Maffiabaazz 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:54 | |
| @Chi; wij ook >D WHOEW Afwasmachine box ||3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 okt 2012 - 20:55 | |
| - Tazz schreef:
- @Chi; wij ook >D
WHOEW Afwasmachine box ||3 Oewhyeah! Nu gan'k wel wassen c; doeggzel! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|