Slapeloos - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Slapeloos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Viperfang
Member
Slapeloos - Pagina 3 DPKsfdL
35

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen.
Gender:
Rank:
Viperfang
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 16:05

De kittens waren nu een paar dagen oud. Ook Viperkit begon te bewegen. Ze stond op, en rekte zich uit. Maar wat was dat nou?! Ze zag dingen! Hiervoor was het alleen maar overal zwart. Haar oogjes waren dus open gegaan. Verwonderd keek Viperkit omzich heen. Ook keek ze haar moeder aan. Ze wist helemaal niet dat ze er zo uitzag! Met een big smile liep ze rond. Ze keek naar haar vader. Aan zijn voeten zat iets. Iets dat bewoog. Nieuwschierig huppelde Viperkit er naar toe. Met gestrekte nek rook ze even aan dat ding. Ze dacht even na. Die geur lag steeds naast haar! Het was dus haar broertje. Viperkit kwam moedig aan zetten bij haar vader, en keek eigenwijs omhoog. Ze maakte een paar piepende geluidjes, die steeds meer op papa en mama leken. Daarna huppelde ze naar haar moeder. Ze raakte even haar neus aan, en glimlachte. Het was hier echt leuk! Daarna ging Viperkit zitten, en keek naar alle dingen die ze nog niet kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Slapeloos - Pagina 3 DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 16:11

Snakekit zag dat zijn vaders lippen bewegen en hoorde een aantal woorden. "Snakekit, hoe heet mama?" leek het te zeggen. Snakekit dacht even na. Urpleorm', zei hij toen, hopend dat hij het goed had. Hij had deze naam horen zeggen door zijn vader tegen zijn moeder. Hij sprong op en neer en keek naar zijn vader. Hij zag zijn zusje op hun afkomen. 'Usje!', riep hij en hij duwde zijn zusje om. Ze rolde over de grond en Snakekit gaf een aantal likjes, terwijl zijn lichaam shakte en hij allemaal piep geluidjes uit zijn keel liet komen. Wat was dat nu weer? Was dat een uiting van 'lachen', zoals papa en mama dat noemden?

- Sorry, echt inspiloos -
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Slapeloos - Pagina 3 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 16:55

De dagen gingen langzaam voorbij maar Purplestorm was alweer wat opgeknapt. De pijn was al lang weg en het nieuw nest was alweer klaar. Ze lag op haar buik en keek toe hoe de twee kittens aan het spelen waren met hun vader. "Snakekit, hoe heet mama?" Zij Scytheshade. Prplestorm lachte er al bij, ze wist dat ze dat nog niet helemaal wisten en dat haar naam door elkaar ging. Urpleorm', zei hij toen. Ze lachte erbij en pakte ham op bij zijn nekvel en lechte hem voor haar. ''Shadekit, mijn naam is Purplestorm. Maar je hadt het wel bijna goed.'' Ze gaf een likje over zijn kopje en spinde. ''Weet je wel wat ja papa's naam is?'' Vroeg ze. Ondertussen keek ze naar Viperkit die haar neus aanraakte. Zij gaf ook een lik op het kleine koppie van hun enige poes. ''Je moet nog even geduld hebben Viperkit, straks mag je voor het eerst naar buiten en kan je alles ondekken en iedereen zien.'' Sprak ze kalm.

Terug naar boven Ga naar beneden
Viperfang
Member
Slapeloos - Pagina 3 DPKsfdL
35

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen.
Gender:
Rank:
Viperfang
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 17:48

'Je moet nog even geduld hebben Viperkit, straks mag je voor het eerst naar buiten en kan alles ontdekken en iedereen zien.' Zei haar moeder kalm. Viperkit keek haar aan met glinsterende oogjes. Ze wist niet helemaal precies wat ze zei. Viperkit begreep het wel, en begon op en neer te stuiteren. Ze was zo blij! Ze ging even zitten, en keek uit het gat van de Nursey. Verlangend keek ze naar buiten. 'Ikke naar buite?' Vroeg ze met een schuin koppie. Toen werd ze heel trots. Haar eerste zinnetje! 'Mamaaa!!' Riep ze door de Nursey. Ze keek heel blij om zich heen. 'Pappaa!' Riep ze nog en keer. Viperkit trok een Big Smile, en liep naar Purplestorm toe. Viperkit gaf haar een liefdevol kopje, en snorde even. Daarna ging ze even zitten, en waste haar rechter achterpoot. Ze voelde zich opeens heel volwassen! Toen ging ze liggen, en viel tussen de poten van Purplestorm in slaap.

(Sorry, post is een beetje kort xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Slapeloos - Pagina 3 DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 21:03

Graykit vondt dit maar niks, al die katten in de Nursery. Nu Purplestorm kittens hat gekregen kon Graykit niet goed slapen, die van haar waren zo druk! En als Purplestorm in de Den zat en niet Raindrop moest hij wel bij haar liggen om het 'S nachs warm te krijgen door haar dikke wollige vacht die opgezet zat. Dit keer werdt hij weer wakker door al dat gekibbel. Hij hiefde zijn kop op en keek naar de kittens en de twee Warriors. Ze leken zó gelukkig, in tegendeel van zijn familie. Teminste hij was niet zo gesteld van hun. Het zijn gewoon allemaal mietjes, vooral pap en Wrenkit. Dacht hij in zichzelf. Zijn ogen vielen op Scytheshade, die was nu heel anders. Hij lachte niet gemeen maar anders. En zijn gedrag was niet fel maar zacht-aardig en lief. Hij stond op en liep richting de uitgan van de Den met snelle stappen. Maar struikelde over de staart van Scytheshade en rolde zo over de grond dat hij tegen Snakekit aanbotste. Hij trippelde omhoog en keek fel naar hem. ''Ga volgende keer ergens anders staan! Het laatste waar ik tegen aan wil botsen ben jij!'' Zij hij gemeen. Hij verwachte wel een reactie van Scytheshade en Purplestorm. Dus liep hij maar snel uit de Nursery.

(Ik hadt er gewoon zin in om te schrijven met hem >:])
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Slapeloos - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 21:39

''Ga volgende keer ergens anders staan! Het laatste waar ik tegen aan wil botsen ben jij!'' Zei Graykit die tegen Snakekit aanbotste nadat die over zijn staart struikelde. Killer Scytheshade kwam omhoog en even had hij Graykit willen oppakken en verweg gooien en dan salsa van hem maken. Scytheshade´s gezicht had even een duistere uitdrukking. Even later keek hij normaal en merkte hij dat zijn kittens zijn gezicht hadden kunnen zien. "Snakekit trek je niks van Graykit aan." *Scytheshade ging over naar fluister toon zodat alleen Snakekit hem kon horen* "Graykit is koekoek, hij is zo omdat hij boos is en misschien een beetje jaloers. Dus wees eventjes wat stiller oké Snakekit?" Scytheshade gaf Snakekit een lik over zijn kopje. Scytheshade keek even naar zijn kittens en zei tegen Purplestorm "Wat zijn ze lief zeg, nooit gedacht dat ik me ooit zo zou gedragen. Het lukt me ook vast niet buiten gezelschap van de kittens. Maak je geen zorgen de gemene Blacknight hatende Scytheshade is er nog." Hij gaf Purplestorm een kopje en zei toen "Oke Snakekit nu heb ik een vraagje, wat is mijn naam" Scytheshade had een enorme glimlach op zijn mond. Het had ook wel comisch geklonken Urpleorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Slapeloos - Pagina 3 DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 7:29

Snakekit keek vragend naar zijn vader. Opeens voelde hij een pijnsteek en viel hij op de grond. Snakekit piepte en keek verontwaardigd naar een andere, kleine kater dan zijn vader. Dat was niet zijn broertje! ''Ga volgende keer ergens anders staan! Het laatste waar ik tegen aan wil botsen ben jij!'', zei de kater boos en Snakekit's oren gingen naar beneden. 'Orry', zei hij. Snakekit keek schuldbewust naar zijn vader, maar zijn ogen stonden boos, heel boos. Maar niet naar hem, maar naar de andere kater die tegen hem was gebotst. "Snakekit trek je niks van Graykit aan'', zei zijn vader. 'Graykit?', vroeg hij en hij keek naar de uitgang waar Graykit net was doorgelopen. "Graykit is koekoek, hij is zo omdat hij boos is en misschien een beetje jaloers. Dus wees eventjes wat stiller oké Snakekit?", vroeg zijn vader en Snakekit knikte. 'Nauurlijk, papa!', riep hij. Omdat hij nog net geboren was en pas een paar dagen oud was, sloeg hij sommige letters over. Hij kreeg een lik over zijn kopje en Snakekit piepte blij. "Oke Snakekit nu heb ik een vraagje, wat is mijn naam?'', vroeg zijn vader en Snakekit dacht even na. 'Scytheait', zei hij toen en hij gaf zijn vader een kopje. 'Mijn papa is Scytheait!', riep hij tegen Raindrop en zijn moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Slapeloos - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 17:36

'Scytheait', zei Snakekit toen en hij gaf zijn vader een kopje. 'Mijn papa is Scytheait!', riep hij tegen Raindrop en Purplestorm. Scytheshade lachte hard en zei "Scytheshade, ik heet Scytheshade, maar noem me maar gewoon papa" Scytheshade lachte nog steeds en zei "Snakekit wil je soms even buiten een stukje wandelen? Tenminste als Purplestorm het goed vind" Scytheshade lachte vriendelijk naar zijn zoontje. Scytheshade pakte hem even op en legde hem even neer bij Purplestorm. "Purplestorm. Zullen we even met deze kleintjes gaan wandelen. Dat zal goed voor ze zijn, wat frisse lucht en dan snappen ze het territorium miscchien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperfang
Member
Slapeloos - Pagina 3 DPKsfdL
35

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen.
Gender:
Rank:
Viperfang
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 17:50

Er gebeurde een hele hoop in de Nursey. Viperkit zat maar gewoon toe te kijken. "Purplestorm. Zullen we even met deze kleintjes gaan wandelen. Dat zal goed voor ze zijn, wat frisse lucht en dan snappen ze het territorium miscchien." Viperkit sprong gelijk op. 'Ik wil ook meee!!!!!' Riep ze. Viperkit sprong op, en jumpte blij tegen papa en mama op. 'Ik ook mee?' Zei ze nog en keer. Viperkit hield haar koppie schuin. 'Scytheait!!' Scheeuwde ze toen. Hyper begon ze de Nursey rond te rennen. Viperkit ging zitten, en keek naar buiten. Ze wist nog niet wat er buiten allemaal was, maar ze was zó benieuwd! Blij keek ze naar het gat. Viperkit rende er naar toe, en bleef vlak voor het gat stilstaan. Ze keek voorzichtig naar buiten. Overal zag ze katten, en andere dingen. Viperkit werd zó opgewonden dat ze naar buiten wilde racen, maar ze wist dat het niet mocht. Dus ze wachtte even af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Slapeloos   Slapeloos - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slapeloos
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: