Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Waarom is Darkpaw (Darkfire) slecht? za 16 okt 2010 - 20:10 | |
| Hey, veel mensen vragen zichzelf af die mij kenen waarom ik slecht ben en daarom zal ik jullie dat vertellen in een verhaal dit is het meer zal het niet worden. ( hier is hij nog kit) THE BEGINNING OF THE DARKDe maan stond hoog aan de hemel, toen Darkkit versuft wakker werd hij probeerde weer te slapen maar het lukte niet. zijn broertje en zusjes enm zijn moeder lagen wel in een diepe slaap Darkkit dacht ,, als ik nou eens het kamp ga verkennen?,, niemand zou op hem letten want bij daglicht deed iedereen dat wel. Dus Darkkit sprong op en rende de nursery uit hij snoof de heerlijke nachtlucht op hij voelde zich een met de duisternis, teminste dat niet hij kon gewoon heerlijk wegdromen en fantaseren hij bedacht dan meestal plannetjes om te treiteren, dat deed hij graag waarom? hij vond het grappig XD. Darkkit keek naar de Apperentices den waar alle leerlingen lagen te slapen ooit als hij ook 6 manen zou zijn zou hij ook leerling zijn en daar slapen, dat leek hem geweldig. Darkkit zag een grote omgevallen boomstam naast de den liggen hij rende er naar toe en sprong en tegenaan met zijn nageltjes in het houd klom hij zichzelf een weg naar boven. Het hout was vochtig en glibberig maar Darkkit paste goed op en hij stond boven op de boom hij kon over het hele kamp uitkijken!maar opeens toen Darkkit even niet op lette, gleed een stuk schors onder zijn pootje weg! waardoor Darkkit zijn evenwicht verloor en met een klap op de grond smakte. het gebeurde allemaal heel snel er was een hele lichte flits Darkkit dacht dat hij er geweest was, en dat hij zijn nek had gebroken door de harde val. Hij stote zijn kop keihard tegen de boomstam waardoor zijn nek krakte.. een flits, veel schimmen en shaduwen en de shaduwen werden steeds duidenlijker en duidelijker maar Dakkit kon niet zien wat het waren, opeens doemde er een hele grote schim op het was heel groot en had een brede kop met grote zwarte strepen en wit en orange er door heen het was duivels en had brandende ogen.Het beest deed zijn enorme bek open en raakte Darkkit,s neusje aan met zijn reusachtige neus en zei met een demonische groffe luide stem die over het hele woud te horen was ;;,,..''WELKOME PRINS OF THE DARKNESS, WE WITHE YOU''..,,;; Darkkit keek verbijsterd naar het beest maar voor hij ook maar iets kon uitbrengen was er weer een witte flits. Darkkit lag weer warm bij zijn moeder en de andere, hij had niks en was ongedeert slaperig deed hij zijn kopje omhoog en zijn oogjes open. Darkkit keek naar de duistere nacht lucht en zag een heldere duistere ster aan de hemel staan die scheen als het oog van de duivel. Darkkit had niks en was dan wel ongedeerd maar zijn leven zou nooit meer het zelfde zijn.... dit was mijn vehaal reacties zijn welkom uistere groet Darkpaw
Laatst aangepast door Darkpaw op wo 20 okt 2010 - 16:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Waarom is Darkpaw (Darkfire) slecht? za 16 okt 2010 - 20:26 | |
| leuk verhaal Graykit is ook puur slecht, maar zo is hij geboren dus van nature is hij Evil En hij haat bijna iedereen XD |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| Onderwerp: Re: Waarom is Darkpaw (Darkfire) slecht? | |
| |
|