Searching for something ~~ RiverClan

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Illusionkit
Member
Searching for something ~~ RiverClan DPKsfdL
32
Illusionkit
BerichtOnderwerp: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 19:06

Hellowh (:

Ik zoek dus een aantal dingetjes voor Illusion. Allereerst moeten jullie weten, Illusionpaw word Illusionkit & hij is 4 moons. Dus by Brothers and Sisters wil ik dat ze, ten eerste, een beetje op Illusion lijken, en ten tweede, even oud zijn. Zijn uiterlijk is nog niet vastgesteld, dus ik kijk een beetje naard e kleuren van de kits die zich als Brother/Sister aanmelden :3

Gezocht

~ Father & that other cat
~ Sisters
~ Brothers
~ Bff

Father & that Other cat
Ik wil dus een vader voor Illusion, hier wil ik ook een paar topics mee, want ik had bedacht dat; Illusion zijn vader verongeluk tegen het lijf loopt in RC territory, maar niet weet dat hij het is, dan wil ik dat de andere kat een opmerking maakt dat ze veel op elkaar lijken, dan gaat zn vader vragen enz wie zijn ouders zijn en langzamerhand komen ze erachter dat hij zijn vader is.
Code:
[i]Ik wil vader zijn![/i]
[b]Acc:[/b]
[b]Wrm wil je?:[/b]
[b]Bekendste acc:[/b]

[i]Ik wil de andere kat zijn![/i]

Sisters/Brothers
Ik wil ook wat familie, het liefst een of twee kits. Maar dan word je ook gelijk kit van de vader en waarschijnlijk in het verhaal getrokken. Maar dat vinden jullie vast niet erg :3 Ik heb nog geen vast uiterlijk voor Illusion, maar hij gaat dus op zijn vader/broertjes/zusjes lijken xD Ook moeten degene die broer/zus willen zijn wel 4 moons oud zijn, anders is het niet zo realistisch meer. Het kan dat ze niet op de vader/broers/zusjes/Illusion lijken, maar dan verzinnen we er wel gewn bij dat de moeder die kleur had xD
Code:
[i]Ik wil broer/zus zijn![/i]
[b]Wat:[/b]

Bff
Die heb ik er maar gewn bijgezet, maar het word Deerkit (:

Gekozen
Father;
x
Other cat;
x
Brothers/Sisters;
x
Bff;
Deerkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Fluffykit*
Member
Tessa
27
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffykit*
BerichtOnderwerp: Re: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 21:52

[i]Ik wil broer/zus zijn!
[b]Wat: Broer
[b]Acc: Fluffykit*
[b]Wrm wil je?: ik benopzoek naar famillie voor fluffykit en die geschiedenis die je hebt verzonnen is echt mega tof, ik wil graag meedoen
[b]Bekendste acc:Fluffykit*
ps. Ik pas uiterlijk van fluffykit wel aan als je die niet goed vind xx Wink

Searching for something ~~ RiverClan Fluffykitond
Illusionkit
Member
32
Illusionkit
BerichtOnderwerp: Re: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 9:27

Wie ben je nog meer?
Ly'
Member
Lyan =3
11

CAT'S PROFILE
Ly'
BerichtOnderwerp: Re: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 9:44

Ik wil broer/zus zijn!
Wat: Broer
Acc: Autumnkit/paw
Wrm wil je?: Omdat Autumn eigenlijk wel wat familie kan gebruiken en Illusion lijkt me wel geschikt =3
Bekendste acc: Tailstorm

Spoiler:
Fluffykit*
Member
Tessa
27
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffykit*
BerichtOnderwerp: Re: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 21:27

Fluffykit* is mijn eerste account en enige account tot nu toe
Maar ik ben lid van twh, dat is ook een forum, dus ik heb ervaring met het posten van een verhaal
Xx

Searching for something ~~ RiverClan Fluffykitond
Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 9:52

Ik wil vader zijn!
Acc: Blackberry.
Wrm wil je?: Het leek me een leuk idee. Blackberry is een slechte kater, dus kan het misschien zo zijn geweest dat hij de moeder verleidde, en haar zwanger maakte van kittens puur en alleen maar m zich voort te planten?
Bekendste acc: Otterpaw // Chikita \\ ~Silverkit

''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual.
Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry!
Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response.
Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand.
I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical.
but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you.
The number one princess in the whole entire world.
I promise to be by your side.
So please smile don’t show me sadness.
In my point of view, we are one when we’re together.
you gotta be kidding , if you think that I will get away from you.
I love you, my lady.
♥️''
Illusionkit
Member
32
Illusionkit
BerichtOnderwerp: Re: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 10:50

Okeej, idea (:

Als Blackberry vader word, dan dat Autumnkit & Illusion de enige overlevende van het nest waren?

Alleen Ly, als je met Autumn mee wilt doen moet je m wel 4 moons maken ;3
Darkshivering
Member
Derp
220

CAT'S PROFILE
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 12:11

Hmm, mag ik daar nog even over nadenken..?

Searching for something ~~ RiverClan Wkiv42

Illusionkit
Member
32
Illusionkit
BerichtOnderwerp: Re: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 13:02

Natuurlijk. Ik doe het alleen als jullie ook willen!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Searching for something ~~ RiverClan   Searching for something ~~ RiverClan Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: