We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [gz] old times... zo 14 okt 2012 - 17:42
Hoi Gast!!!! leuk dat je hier kijkt! ik begin anders duurt het te langxD! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cavesong zat in de Riverclan. Hij wilde altijd al vrij zijn. Rogue dus... Op een dag besloot hij zijn hart te volgen, hij verliet zijn clan en leefde als rogue verder. Nu zoek ik dus twee vrienden die hij nog wel eens op zoekt. Cavesong is niet gemeen tegen zijn geboorteclan. Een van zijn vrienden is een poes waar hij op een dag zijn liefde voor verklaart. De andere is een veel grotere kater die zijn beste makker is. Zij ravotten vaak samen. Dat zoek ik dus.
Code:
[b] Ik wil de vriend/vriendin zijn voor Cavesong! Naam: acc naam: Bestaand of aanmaken: Vriend of vriendin: Motivatie: Bekendste account: Uiterlijk: [/b]
Onderwerp: Re: [gz] old times... zo 14 okt 2012 - 17:46
Ik wil de vrien of vriendin zijn voor Cavesong! Naam: Christina Naam account: Pantherfur. Bestaand of aanmaken: bestaand. Vriend of vriendin: Vriendin. Motivatie: Pantherfur heeft overal vrienden. Ze moet gwn vrienden xD. Uiterlijk: Bengal. Ze heeft prachtige pantervlekken is ze is slank gebouwt.
Darkened-Duskkit-Honeyblossom-Icoon-Icedance
Cavesong
Member
The only Ciargirl... 19
Onderwerp: Re: [gz] old times... zo 14 okt 2012 - 17:50
Onderwerp: Re: [gz] old times... zo 14 okt 2012 - 19:27
Ik wil de vriend/vriendin zijn voor Cavesong! Naam: Viktor acc naam: Flowerstorm Bestaand of aanmaken: bestaand, maar wel een beetje inactief aan het raken... Vriend of vriendin: vriendin Motivatie: Flowerstorm moet actief =) Bekendste account: Ik heb geen idee, James of Kearn denk ik, maar Tanya, je kent mijn accounts wel denk ik Uiterlijk: Langharige witte poes met blauwe ogen
Onderwerp: Re: [gz] old times... di 16 okt 2012 - 18:29
Ik wil de vriend/vriendin zijn voor Cavesong! Naam: Mimi :3 acc naam: Butterbell Bestaand of aanmaken: Bestaand look x'D Vriend of vriendin: Vriendin Motivatie: Maybe nu met dr nestje en Blizzard dat ze hem een tijdje niet heeft gezien dat hij nog verlieft op haar is (dat is t right) als ze terug komt hij zijn liefde aan haar verklaart en zij hem flink verdriet kan doen (sad chars are the best chars :3) Bekendste account: Dreamheart/Angelvoice/Road/Butterbell dunno x'D Uiterlijk: Butter is in kort een Flamepoint, niet al te groot, knap absoluut met hemels blauwe ogen (:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Cavesong
Member
The only Ciargirl... 19
Onderwerp: Re: [gz] old times... di 16 okt 2012 - 18:31
Zet je op mijn lijstje C'mon guys niet alleen poeskes opgeven! WAAR BLIJVEN DE MANNEN >D XD
Onderwerp: Re: [gz] old times... di 16 okt 2012 - 20:02
Ik wil de vriendin worden van Cavesong! Naam: Camarovi acc naam: Camarovi Bestaand of aanmaken: Bestaand Vriend of vriendin: Vriendin Motivatie: Ze wil graag iemand beter leren kennen... Bekendste account: Camarovi/Naturepaw