We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [WEG] I don't want to but I have to ;-; zo 14 okt 2012 - 14:16
Inleiding
Ik heb nogal veel accountjes en dat vind ik gewoon irritant. Ik weet namelijk van mezelf dat ik het heel leuk vind om kittens te spelen en daarom voel ik bij elk nestje de drang om me aan te melden. Hier wil ik de ruimte voor hebben (voor ouders van kittens die ik nu heb, het betekent niet dat ik de kittens wegdoe als ze geen kitten meer zijn.)
Verder, het is niet zeker dat ik deze accountjes wegdoe. Ik ben gehecht aan ze, dus zoek ik echt goede eigenaren. Een voorbeeldpost moet dus sowieso. De familie/vrienden/partners mogen meebeslissen als ze willen.
De accounts
Brambleberry Clan: ShadowClan Karakter: Brambleberry is een beschermend typje, vooral naar kittens. Ze kan ook best bitchy doen. Partner: Frostmist Familie: Kitten: Dimkit (inactief). Pleegkitten: Honeykit. En verder is de familie van Frostmist haar schoon- familie. Extra: Mijn plan was om haar een vaste Queen te maken, die dus helpt met de kittens verzorgen ook al heeft ze er op dat moment geen. Verder zou ze een tweede nestje krijgen met Frostmist als Honeykit en Dimkit apprentice werden.
Seedpaw Clan: WindClan Karakter: Kan een beetje afstandelijk zijn, maar ze is verder wel vriendelijk. Partner: Ze zou een verhaallijntje krijgen met Wickedpaw uit ShadowClan. Familie: Broer: Dimpaw. Zus: Dreamerpaw. Extra: Of het verhaallijntje met Wickedpaw en Dreamerpaw doorgaat moet je maar met Sanne/Freedje en Daan overleggen.
Birdsong Clan: ThunderClan Karakter: Vriendelijk, behulpzaam Partner: Hij gaat crushen op Summerwish, hoe het verder gaat is nog niet zeker. Familie: x Vrienden: Lionblaze, Graystripe, Lionpath, Hiddenpath Extra: Met hem ben ik héél erg picky. Verwacht niet dat je hem zomaar krijgt.
Lijstje
Code:
[sub][i]Ik wil een account adopteren![/i] [b]Naam account dat je wil adopteren:[/b] [b]Naam bekendste account:[/b] [b]Voorbeeldpost:[/b] [b]Waarom:[/b] [b]Extra:[/b][/sub]
I hope you are happy, wherever you are.
♥:
Laatst aangepast door Nikki op ma 15 okt 2012 - 18:43; in totaal 4 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [WEG] I don't want to but I have to ;-; zo 14 okt 2012 - 14:18
Ik wil een account adopteren! Naam account dat je wil adopteren: Brambleberry Naam bekendste account: Lilythorn Voorbeeldpost: Die stuur ik via PM. Waarom: Omdat ik nog geen ShadowClan account heb/krijg. x; Extra: Ik zal zeker goed voor haar zorgen!
Lilyhtorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Rosescent ~ Brambleberry
Onderwerp: Re: [WEG] I don't want to but I have to ;-; zo 14 okt 2012 - 19:49
Ik wil een account adopteren! Naam account dat je wil adopteren: Birdsong. Naam bekendste account: Chikita. Voorbeeldpost: Kijk naar Chikita's posts, anders maak ik er nog wel eentje voor je als je dat liever hebt. ^^ Waarom: Ik was al verliefd op hem, dus nu grijp ik mijn kans!:3 Extra: Zit nu op i pad, dus kan niet uberveel typen x3
Onderwerp: Re: [WEG] I don't want to but I have to ;-; zo 14 okt 2012 - 21:43
Ik wil een account adopteren! Naam account dat je wil adopteren: Seedpaw Naam bekendste account: Nightsky Voorbeeldpost: Kijk naar Nightsky's Posts, weet niet echt wat ik hier zou moeten plaatsten ^.^" In ieder geval, ik zal doen wat de beschrijving zegt. Waarom: I want the kitty. I just want the kitty x3 Extra: Wil jij hem delen? Hoe gaat hij later heten?
Onderwerp: Re: [WEG] I don't want to but I have to ;-; zo 14 okt 2012 - 23:54
Ik wil een account delen! Naam account dat je wil delen: Seedpaw Naam bekendste account: Raza Voorbeeldpost: I think you know my posts. Als je er toch zo graag een wil meld het. xd Waarom: wtf wie heeft de vraag hier neergezet :I Extra: Ik wil haar graag delen ~