|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| |
| |
Someone who likes pie C: 28
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 13 okt 2012 - 13:11 | |
| |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| |
| |
Lyan Payne | 157
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 13 okt 2012 - 14:32 | |
| Hmm, ik twijfel of ik me ga registreren. Ik denk het wel xD |
|
| |
» Quinty «3 « 169
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 13 okt 2012 - 14:45 | |
| Moi forum c:, alleen ik heb het al druk dus ik ga me nu niet reagistreren. Misschien later |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 13 okt 2012 - 14:52 | |
| Wauw mooi uitgewerkt. Ik love de kopjes :3. Ik zal kijken of ik me registreer ^_^ Sorry als het flauw klinkt hoor xD Raza's voice- ily:
Rebeccaaaa thanksss youuu Thanks Bootje~ Arigatou Q Thanks Laura
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 13 okt 2012 - 16:11 | |
| Dank je voor de complimentjes :3 En je hebt alle tijd en natuurlijk je eigen keuzes xD |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca ma 15 okt 2012 - 8:59 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 20 okt 2012 - 11:51 | |
| » U P D A T E S Alle gebruikers hebben in totaal 1662 berichten geplaatst We hebben 62 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Ther
»Laenca heeft een kleine stroom van leden gekregen, maar die is nu al gedeeltelijk verdwenen. Daarom heb ik [Dyundra] besloten de groepen binnenkort te kiezen. Misschien dat dit Laenca wat zal helpen. [Uiterlijke beslis-datum: vrijdag 26/10] »Er zullen binnenkort activiteiten plaatsvinden. »Ik heb besloten een nieuw lid te gaan kiezen voor het team, wat nu toch wel een beetje inactief aan het worden is.
|| » I N D E X || » P O R T A L || » R E G I S T E R ||
So spread your wings and enter Laenca ~ |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 27 okt 2012 - 13:11 | |
| » U P D A T E S Alle gebruikers hebben in totaal 1819 berichten geplaatst We hebben 64 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Akira
»Het Team heeft besloten een nieuw lid op te nemen. Ik [Dyundra] en Gennis [Lluvia] verwelkomen Lyan [Izuna] als Mod in het Team. Gefeliciteerd, Lyan, je hebt het verdiend! »De groepen zijn gekozen. Omdat er niet al te veel waren aangevraagd was het niet zeer moeilijk. De winnaars zijn; Kizami [Lisa] met The Akatsuki en Lluvia [Gennis] met The Black Falls. De groepen zullen zo snel mogelijk worden aangemaakt. Gefeliciteerd beide! »Activiteiten mogen nu gePM'd worden @Dyundra, om de site actiever te maken. »Als er nog een goede aanmelding is voor een goede groep, mag die gePM'd worden @Dyundra.
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca do 1 nov 2012 - 14:22 | |
| mooi ik ga me direct aanmelden!
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 3 nov 2012 - 22:11 | |
| » U P D A T E S Alle gebruikers hebben in totaal 2082 berichten geplaatst We hebben 71 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Assira
»Het team heeft besloten en de nieuwe [mega] verhaallijn is gepost. Knowledge is All zal binnenkort van start gaan, zodra er genoeg leden zijn. »Het gaat goed met de gekozen groepen, maar er is nog steeds plaats voor een goede groep. Dus meld je aan!
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| |
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca di 6 nov 2012 - 19:46 | |
| super leuke site: ik sta bekend als: Pepperloumint, Miasona en Assira.
ik ga me nog eens aanmelden als de draak: Nike |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 10 nov 2012 - 16:42 | |
| » U P D A T E S Alle gebruikers hebben in totaal 2410 berichten geplaatst We hebben 79 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Loki
»Het team heeft besloten en de nieuwe [mega] verhaallijn is gepost. Knowledge is All zal binnenkort van start gaan, zodra er genoeg leden zijn. »Het grootste gedeelte van de rollen is gekozen. Maar er zijn nog wat plekken vrij. Voor de nakomelingen moet een voorbeeldpost worden ingezonden. Uiterlijke inleverdatum: 12-11
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 10 nov 2012 - 19:32 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca za 17 nov 2012 - 11:20 | |
| » U P D A T E S Alle gebruikers hebben in totaal 2786 berichten geplaatst We hebben 87 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Dirne
»De lang verwachte verhaallijn is begonnen. Lost in the Woods zal een topic zijn tussen Rentex en Chi. »De meeste rollen zijn gekozen. De twee nakomelingen van de Light & Dark Dragon zullen gespeeld worden door Lisa & Isa [x3] »Er zijn nog rollen vrij voor de twee legers van de draken. Aanmelden kan hier »Er is nu een Loner groep geopend voor mensen die hun draak niet in een groep willen laten stoppen.
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Laenca | |
| |
|
| |
|