|
|
TANYAAAA 20
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic ma 15 okt 2012 - 7:52 | |
| "Reageer hier niet op, Lionstar, ze lokt ons in de val. En wat jou betreft: toon meer respect. Onze Medicine Cat kan het best alleen af, maar we kunnen je daarin tegen ook vermoorden. Nu, hup, daar is het hol!" Hailcloud liep mopperend naar de kittens toe toen ze tegen Bluetear opbotste. De medicine lion. 'He, ik ben al de medicine lion!' ''Je meent het?'' Miauwde Hailcloud boos terwijl ze naar de kittens liep. ''Dit is niet goed...'' Miauwde de medicine cat toen ze de kittens aantrof. Hailcloud was een tijdje bezig bij de kleintjes. Ze gaf ze allemaal verschillende kruiden. Uiteindelijk kwam ze weer naar buiten. ''Meer kan ik niet doen.'' Zei ze haastig. ''DOEI!'' miauwde ze terwijl ze terug naar haar eigen kamp rende. Eindelijk was ze weer terug! |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic ma 15 okt 2012 - 19:19 | |
| Bleutear
"Je meent het?" Antwoordde de poes. Onbewegelijk bleef hij haar aankijken. 'Ja, ik meen het.' Antwoordde hij even serieus als altijd. Zonder haar nog een blik waardig te keuren liep hij weg. In stilte verontwaradigt. Maar hij hield zich stil. Na een tijdje werd hij toch nieuwsgierig. In alle kalmte liep hij naar de kittens, waar hij toekeek. "Dit si niet goed..." Hoorde hij haar mompelen. 'Nee, natuurlijk is het niet goed.' Zei hij. 'Wat had je dan verwacht, dat ze helmaal gezond waren.'
|
|
| |
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod) 166
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic wo 17 okt 2012 - 15:41 | |
| Lionblaze keek naar al dat gedoe. "Volgende keer gaad dit niet door!", gromde hij. |
|
| |
tanya! 58
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic wo 17 okt 2012 - 15:46 | |
| Strangekit-2 moons-kitten-
De kleine Strangekit liep boos door de bosjes. Ze wist niet waarom ze boos was, maar het was gewoon zo. Opeens werd haar aandacht getrokken door kleine rode besjes. Ze stopte er een in haar mond, kauwde erop, en slikte het door. Na een tijdje kreeg ze pijn in haar buik. Het werd steeds erger. Ze liep terug naar de open plek met meer katten. Opeens zakte ze door haar pootjes. Ze kronkelde over de grond. Ze voelde dat ze haar bewustzijn verloor. Haar ogen stonden wijdopen. De besjes waren giftig... |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic wo 17 okt 2012 - 16:32 | |
| Bluestream
Een kleine kitten liep het kamp in. Wat had die gedaan? Ze stormde op hem af toen het kleine beestje door zijn pootjes zakte. "Doodsbessen!" Krijste ze. Haal de Medicine lion! Deze kit staat op sterven! |
|
| |
Lyan =3 11
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic wo 17 okt 2012 - 16:41 | |
| || Wintersoul || Warrior || She-Cat || Single || "I'm an diffecult vampire..." Rustig liep de poes door de ingang van het kamp, het was een prachtige dag en de zon scheen. De witte vacht van de poes was goed verzorgd en haar helderblauwe ogen straalden. Wintersoul bewoog sierlijk richting de kampwand. Ze had hier zicht op de ingang van het kamp en ze had de warmte van de zon in haar gezicht, beter kon het gewoon niet.
| - Spoiler:
Als je het waagt om de naam Skyfall te gebruiken (Mijn toekomstig account) dan laat ik Broesh Kebab op je los >.<"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic wo 17 okt 2012 - 17:33 | |
| "Medicine Lion!", schreeuwde Lionstar toen hij de kit zag. Hij stormde ernaar toe. De midicine lion was er niet. Hij probeerde zich te herrinneren wat hij moest doen. Hij draaide het poesje om en drukte op haar buik. Het poesje begon te braken. Hij zette door. Het lukte! Het poesje opende haar ogen. |
|
| |
tanya! 58
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic wo 17 okt 2012 - 17:49 | |
| "Doodsbessen! Haal de Medicine lion! Deze kit staat op sterven!'' Hoorde ze zwak. "Medicine Lion!'' Hoorde ze daarna. Ze wist niks meer. Niet eens haar eigen naam. Opeens werd ze op haar rug gedraait. Er werd hard op haar buik gedrukt, waardoor ze begon te braken. Langzaam opende ze haar oogjes. Ze hoestte luid. Daarna legde ze bang haar oren plat, Allemaal vreemde katten omringde haar. De enige die ze vertrouwden waren Bluestream en Lionheart. En daarom ging ze tussen die twee in staan.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic wo 17 okt 2012 - 22:02 | |
| Het kleine poesje ging tussen hem en Bluestream staan. "Alles ik oké, jij bent thuis, in de Lionclan," murmelde hij zachtjes. "Nu heb je rust nodig, als de midicine lion komt, gaat ze wel iets aan je geven.", en geen doodsbessen meer eten, ze zijn gevaarlijk.", miauwde hij terwijl hij het poesje een likje gaf. |
|
| |
tanya! 58
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic do 18 okt 2012 - 18:42 | |
| Strangekit
Het poesje kroop nog dichter tegen Lionstar aan . "Alles ik oké, jij bent thuis, in de Lionclan. Nu heb je rust nodig, als de midicine lion komt, gaat ze wel iets aan je geven." Strangekit knikte bibberend. ' 'en geen doodsbessen meer eten, ze zijn gevaarlijk." De kitten keek naar haar leader en zei: ''Oke Lionstar'' Ze holde snel weg, en ging op een rustig plekje zonder andere katten zitten. Ze hield niet echt van drukte. ik heb zin om een foto van haar te showenxD : - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic vr 19 okt 2012 - 16:31 | |
| Oh schattig! Lionstar keek de kitten na en vroeg zowat aan de menigte:" Waar is onze med. Lion naartoe?" |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic vr 26 okt 2012 - 19:18 | |
| || Wintersoul || Warrior || She-Cat || Single || "I'm an diffecult vampire..." Haar witte vacht waaide rustig mee in de zachte wind. Haar mooie lange staart zwiepte heen en weer. Wintersoul boog zich voorover en sprong naar voren. Razendsnel kwamen haar nagels uit hun hulzen en boorde ze ze in het bruine muisje.
|
|
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic vr 26 okt 2012 - 20:02 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: The LionClan RPG topic | |
| |