We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Setje voor mijn kitten ^^ do 11 okt 2012 - 19:24
Hallo
Heel erg bedankt dat je even wil kijken. Ik ben namelijk opzoek naar een leuk iemand die voor mij een setje wil maken. ik kan het zelf niet helaas. Zou dus iemand voor mij een leuk avatar,onderschrift,profielplaatje. En miss een type plaatje waar je dat stukje tekst op kunt maken. ik heb heel veel plaatjes maar niet van de zelfde kat. ik houd val langharig, En zou dat ook graag willen trug zien in de kitten. ik zou je heel dankbaar zijn!
miss kan er in het onderschrift iets terug komen van bondi beach Dus mocht je niets te doen hebben of vind je het leuk om voor mij wat te maken om mee te beginnen Graag!