We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [GZ] Our blood is one zo 14 okt 2012 - 15:36
Hm, ik moet even over alles denken. Aangezien Lyan weg gaat moet ik waarschijnlijk dus een nieuwe broer zoeken denk ik .. Ik moet het haar nog vragen en over de moeder denk ik nog na~
Op mijn lijstje c;
So don't blink if you wanna come cross the border.
Take a look around or come test the water, we won't stop 'till we see the morning. So welcome to the quiet before the storm hits!
Onderwerp: Re: [GZ] Our blood is one zo 14 okt 2012 - 15:42
Oh!~ That's guut, dan hebben we wel nog een Thunderkit. Um, in welke Clan ga je hem stoppen? Want dan kan ik even een moeder voor die Clan zoeken? ThunderClan is dicht voor kit's en apprentices ..~
Take a look around or come test the water, we won't stop 'till we see the morning. So welcome to the quiet before the storm hits!
Onderwerp: Re: [GZ] Our blood is one zo 14 okt 2012 - 15:47
De moeder kan sowieso niet in WindClan komen omdat ze bij de geboorte gescheiden zijn en Lightning meegegeven werd aan de pa, in WindClan. Dus de ma moet sowieso in enige andere Clan zitten, of Rogeu zijn en dat Thunder dan nog in de Clan zit .. maar dat was niet echt volgens het plan~ Ook niet dat Thunder in WindClan kwam .. Als je dat echt wilt moet ik de storyline even aanpassen .. c:
Onderwerp: Re: [GZ] Our blood is one di 16 okt 2012 - 17:39
Thunderkit gaat dus in ShadowClan als ik het goed heb, ik heb dus nog een ShadowClan moeder nodig ^^' Ik vind het altijd leuk om uit veel mensen te kiezen dus vandaar dat ik het nogmaals vraag~