Naamcerimonie - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Naamcerimonie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Steelfang
Member
Naamcerimonie - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 14:54

Steelfang keek toe en Darkpaw ging weg. Shadowpaw ging zitten met haar staart rond haar poten gekruld en zei: 'Sorry dat ik met hem vocht.' Steelfang zag haar weggaan, wachtte even en ging naar haar toe en zei "Shadowpaw, Jij was misschien een poesiepoes, maar je hebt het hart van een van de sterkste en grootste katten, jij blijft loyaal aan de Thunderclan dus Darkpaw is hier de verader, de zwakkeling, de poesiepoes. Het is niet de schuld van Kestrelwing of Squirrelflight maar mijn mening is dat Darkpaw zo snel mogelijk een kopje kleiner moet. Ik zou dit nooit doen en vind het vreselijk te zeggen, alleen door zo´n manische muizenbrein waren mijn ouders vermoord en de moeder van Cloudtail en Winterstorm verbannen." Steelfang keek naar Shadowpaw en zei "Als iemand ooit zegd dat je een poesiepoes bent of was. Kijk diegene aan en zeg dat je tenminste het hart en de geest hebt om een warriorcat te worden." Steelfang keek naar Shadowpaw en wachtte haar antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 17:50

Shadowpaw lag een tijdje voor zich uit te staren. Wat zou Steelfang wel niet van haar denken? "Shadowpaw, Jij was misschien een poesiepoes, maar je hebt het hart van een van de sterkste en grootste katten, jij blijft loyaal aan de Thunderclan dus Darkpaw is hier de verader, de zwakkeling, de poesiepoes. Het is niet de schuld van Kestrelwing of Squirrelflight maar mijn mening is dat Darkpaw zo snel mogelijk een kopje kleiner moet. Ik zou dit nooit doen en vind het vreselijk te zeggen, alleen door zo´n manische muizenbrein waren mijn ouders vermoord en de moeder van Cloudtail en Winterstorm verbannen'', zei Steelfang en Shadowpaw luisterde aandachtig. "Als iemand ooit zegd dat je een poesiepoes bent of was. Kijk diegene aan en zeg dat je tenminste het hart en de geest hebt om een warriorcat te worden'', zei Steelfang. Shadowpaw grinnikte even kort en keek Steelfang toen aan met haar amberkleurige ogen. 'De laatste tijd flip ik nog al als ze het tegen me zeggen. Dat ik een poesiepoes ben, bedoel ik. Ik heb anders niet het correcte leven van een poesiepoes gehad! Mijn baasje heeft me mishandeld en geslagen. Het kon hem nauwelijks schelen of ik nog zou leven of niet. Hij had ook twee honden gehad, maar die zijn overleden. Het enige waarvoor hij een kat in huis heeft gehaald, is om die af te martelendat het beest niet meer naa hem toe durfde te gaan. Mijn baas zou je leven hebben verpest. Ik had gewoon geen leven meer. En als ik probeerde te ontsnappen aan zijn handen, dan werd ik in de avond zo hard mogelijk teruggepakt', zei Shadowpaw met tranen in haar ogen. 'Denk daar maar eens aan voordat je zomaar een poesiepoes gaat beledigen', spuugde ze.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 17:56

'De laatste tijd flip ik nog al als ze het tegen me zeggen. Dat ik een poesiepoes ben, bedoel ik. Ik heb anders niet het correcte leven van een poesiepoes gehad! Mijn baasje heeft me mishandeld en geslagen. Het kon hem nauwelijks schelen of ik nog zou leven of niet. Hij had ook twee honden gehad, maar die zijn overleden. Het enige waarvoor hij een kat in huis heeft gehaald, is om die af te martelendat het beest niet meer naa hem toe durfde te gaan. Mijn baas zou je leven hebben verpest. Ik had gewoon geen leven meer. En als ik probeerde te ontsnappen aan zijn handen, dan werd ik in de avond zo hard mogelijk teruggepakt', zei Shadowpaw met tranen in haar ogen. 'Denk daar maar eens aan voordat je zomaar een poesiepoes gaat beledigen', spuugde Shadowpaw. Steelfang keek haar aan en zei "Ik heb niet meegemaakt wat jij hebt meegemaakt maar één ding weet ik, Die tijd is voorbij. Ga mee met de toekomst als anderen daar blijven is het hun domme fout. Ik zou nooit schelden met poesiepoes. Ik heb dat nooit gedaan. Ik snap hoe pijnlijk het verleden kan zijn." Steelfang zat nog steeds en hij keek naar Shadowpaw. "Darkpaw is gewoon een onnozele kitten die denkt dat hij stoer is. Ik kan uit ervaring spreken dat iemand die de dood in de ogen heeft gezien dapper is of gewoon gek of half gek half dapper. Jij bent Dapper en jij verdient het hier. Ik.... Ik ben gewoon half gek en half dapper." zei Steelfang met een vriendelijke glimlach.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:30

"Ik heb niet meegemaakt wat jij hebt meegemaakt maar één ding weet ik, Die tijd is voorbij. Ga mee met de toekomst als anderen daar blijven is het hun domme fout. Ik zou nooit schelden met poesiepoes. Ik heb dat nooit gedaan. Ik snap hoe pijnlijk het verleden kan zijn'', zei Steelfang en om een of andere reden werd Shadowpaw hier rustig van. Ze was blij dat Steelfang haar begreep. "Darkpaw is gewoon een onnozele kitten die denkt dat hij stoer is. Ik kan uit ervaring spreken dat iemand die de dood in de ogen heeft gezien dapper is of gewoon gek of half gek half dapper. Jij bent Dapper en jij verdient het hier. Ik.... Ik ben gewoon half gek en half dapper'', zei Steelfang en Shadowpaw lachte door haar tranen heen. Ze stond op en gaf Steelfang een lik over zijn oren. 'Je bent een goede krijger. Ik weet zeker dat DonderClan heel veel aan jou heeft, net zoals Sunpelt. Je moet nooit verkeerd over jezelf gaan denken, want je bent een goede kater. Ik ben blij dat jij niet scheldt met dat woordje, maar dat ga je niet kunnen beloven. Wacht maar af als jij en ik of Firepaw en jij ruzie krijgen', zei Shadowpaw geheimzinnig terwijl ze naar Steelfang lachte en hem een lik over zijn flank gaf. Ze ging liggen en staarde voor zich uit. 'Ga maar naar Sunpelt of zo toe. Die heeft jou harder nodig dan ik. Ik blijf hier liggen.'
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:33

'Je bent een goede krijger. Ik weet zeker dat DonderClan heel veel aan jou heeft, net zoals Sunpelt. Je moet nooit verkeerd over jezelf gaan denken, want je bent een goede kater. Ik ben blij dat jij niet scheldt met dat woordje, maar dat ga je niet kunnen beloven. Wacht maar af als jij en ik of Firepaw en jij ruzie krijgen', zei Shadowpaw geheimzinnig terwijl ze naar Steelfang lachte en hem een lik over zijn flank gaf. Ze ging liggen en staarde voor zich uit. 'Ga maar naar Sunpelt of zo toe. Die heeft jou harder nodig dan ik. Ik blijf hier liggen.´zei Shadowpaw. Steelfang keek haar nog aan en sprak "Tja dat kan wel waar zijn maar als er iets is kan je naar mij komen, je mag van mij als Sunpelt het goed vind wanneer je maar wil de kittens komen bekijken." Steelfang lachte nog even vriendelijk naar haar en liep weg. Haar achterlatend in de den.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:40

"Tja dat kan wel waar zijn maar als er iets is kan je naar mij komen, je mag van mij als Sunpelt het goed vind wanneer je maar wil de kittens komen bekijken'', zei Steelfang en Shadowpaw's ogen gloeiden even. Ze glommen en een lach verscheen over Shadowpaw's gezicht. 'Dat zou me fantastisch lijken', zei ze voor Steelfang verdween. Hij lachte nog even vriendelijk naar Shadowpaw en Shadowpaw lachte vriendelijk terug. Shadowpaw had nu voor het eerst het gevoel dat ze echt geaccepteerd werd door een krijger en dat voelde goed. Ondanks al haar uitbarstingen tegen zijn Clangenoten was Steelfang toch aardig tegen haar gebleven. En Graypaw ook. Snapte hun dan eindelijk waarom Shadowpaw zich zo aangevallen voelde? Het viel anders heus niet mee als een hele Clan tegen je begon te spreken.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Naamcerimonie   Naamcerimonie - Pagina 2 Icon_minitime

Naamcerimonie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: