Maria! (on Facebook: Mariatje Mod) 166
| |
| Onderwerp: onderschriftjes+ava (ook meeneem onderschriftjes en ava's) wo 10 okt 2012 - 19:11 | |
| Hey mensjes! Vandaag de dag heb ik tijd genoeg, dus ben ik avas en onderschriftjes aan het maken. Ik kan nog geen postsheets, maar als je je foto wil laten bewerken ben jij bij de juiste adres. Ik bewerk foto's en maak ava's en onderschriftjes voor je kat, een plaatje hoeft niet, als jij wilt wel, maar als jij er geen mooie hebt beschrijf je kat gewoon. Ik persoonlijk ben een van de lijstjes-hater dus zeg gewoon wat je wil. En of de naam erop moet of niet en tekst. Hier een paar meeneem setjes: - kit:
- kat:
- kat:
- kat:
|
|
hanne 12
| |
| Onderwerp: Re: onderschriftjes+ava (ook meeneem onderschriftjes en ava's) do 11 okt 2012 - 20:14 | |
| als je op kit of kat klikt komt er niks? :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: onderschriftjes+ava (ook meeneem onderschriftjes en ava's) do 11 okt 2012 - 21:03 | |
| |
|
hanne 6
| |
| Onderwerp: Re: onderschriftjes+ava (ook meeneem onderschriftjes en ava's) do 11 okt 2012 - 21:31 | |
| (flowerpaw* hier) ja nu ook ikk moest gwnn effe wachten |
|
| |
| Onderwerp: Re: onderschriftjes+ava (ook meeneem onderschriftjes en ava's) vr 12 okt 2012 - 15:43 | |
| ah keej |
|
| Onderwerp: Re: onderschriftjes+ava (ook meeneem onderschriftjes en ava's) | |
| |
|