What!?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

What!?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Windflame
Member
What!? DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Windflame
BerichtOnderwerp: What!?   What!? Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:56

Met stille en geruisloze pasjes bewoog een gevlekte poes zich door de ochtend heen. Haar gedachtes waren bij haar geliefde partner Pantherface, maar ook dacht de poes aan haar kittens die al niet meer zo klein waren. Ze waren al zeker apprentice en ze was trots op hen allemaal. En gelukkig was ze er om ze te helpenn wanneer ze de raad van hun moeder nodig hadden. Hoewel ze nog wel de pijn voelde van het gemis, het gemis van haar geliefde partner. Maar een ding wist ze zeker, hij waakte over haar. Hij mocht dan wel in StarClan leven, maar hij zou altijd in haar hart blijven. Ze wist ook zeker dat hij niet alleen over haar, en de kittens waakte, maar ook over de gehele clan. Hoewel ze hem mistte, wist ze een ding zeker, als haar eind kwam zou ze zich bij hem voegen, en bij de rest van haar Clangenoten die er niet meer waren. Maar ze was nog niet van plan haar leven nu op te geven, ze wilde nog lang leven en haar kittens zien opgroeien en gelukkig zien worden. Even bleef de poes staan en zuchtte kort, op sommige momenten voelde ze zich enorm eenzaam. Maar ze wist dat er altijd wel iemand was om mee te praten. Ze hief haar subtiele kop op en zwaaide even met haar staart. Haar poten droegen haar richting het donderpad, niet ver bij de hoogstenen vandaan. Maar daar zou ze niet heengaan, dat was niet haar plaats om te zijn. In stilte volgde ze het donderpad en wist dat ze nu richting vierboom liep. Een wandeling deed haar toch wel iets van goed, ze kon haar gedachtes makkelijk leegmaken. Ze wist dat de clan haar wel voor een dagje kon missen, een dag vrij kon ze zich wel permitteren . Met een vrolijke blik op haar spierwitte snuitje trippelde ze verder en zag in de verte vierboom al verschijnen. Weer bleef ze even stilstaan en keek om zich heen, er was gelukkig niemand in de buurt om haar te zien. Toen schoten haar oren in haar nek en zette ze een sprint op en rende in volle vaart richting de vier bomen die zo bekend waren voor alle clans. Haar wollige vacht deinde mee op de wind en haar poten droegen haar moeiteloos over het gras. Ze hield van rennen, ze had er altijd van gehouden. Het was ook echt haar ding om te doen, daarom joeg zij ook meestal wel op konijnen en andere snelle dieren. Zo behield ze haar conditie en genoot ze er ook nog van. Eenmaal bij Vierboom aangekomen liet ze haar tempo zakken en bleef ze in de volle wind staan. Langzaam keerde ze weer en trippelde richting het donderpad, ze was een beetje in een vreemde bui. Het donderpad joeg haar de stuipen op het lijf, maar toch moest ze er nu naar kijken. Een onverwacht geluid deed haar opschrikken en met een ruk draaide ze zich om.

Endlessrhythm only!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Endlessrhythm
Member
What!? DPKsfdL
45

CAT'S PROFILE
Endlessrhythm
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 16:03

Ik liet mijn blik over het kamp heen glijden, bekeek de andere mentoren die kalm en rustig aan hun eerste trainingen begonnen, of gewoon zoals elke dag hun apprentice op gingen halen. Het was nog vroeg in de morgen, maar toch was het hier verschrikkelijk druk. Er kwamen zelfs al katten binnen met prooi! Hoe vroeg stonden die wel niet op om te jagen? Ik vroeg het me soms eigenlijk af, aangezien ik nooit zó verschrikkelijk vroeg opstond. Vroeger moest mijn mentor me altijd uit mijn nest schoppen anders stond ik gewoon niet op. Ik was een uitslaper in mijn apprentice tijd, nu niet meer. Er waren soms wel nog dagen dat ik me versliep, of wakker werd in de waan dat ik apprentice was en in de verkeerde den zat. Ja, soms kon ik erg raar zijn als ik pas wakker was. Soms herkende ik zelfs mijn eigen vrienden niet meer. Ik moest er echt iets aan gaan doen, eigenlijk. Maar had er jammer genoeg niet zoveel tijd voor over om er even over na te denken. Misschien dat ik vanavond eventjes alles op een rijtje ging zetten zodat ik niet meer verward zou zijn. Want nu was ik dus een volledige warrior, 12 manen oud en warrior. Ik was geen apprentice meer! En ik had geen mentor meer nodig. Ik stond er nu alleen voor, ik moest nu mijn clan dienen. Ik besloot om vandaag even langs de borders te lopen en te checken of er geen andere clankatten of rogue's ons gebied binnen waren gegaan. Was dit wel het geval dan zou ik het aan stormstar moeten melden. Ik stond op en liep naar de uitgang zonder ook maar even aandacht te richten aan de andere katten. Zij hadden het vast te druk met hun mentorschap, of moesten zich klaarmaken voor een jaag of borderpatrouille. Ik besloot om te rennen en even mijn uithoudingsvermogen te testen. Ik schoot door het hoge gras, mijn blauwe ogen scherp oplettend of er geen obstakels waren. Uiteindelijk bereikte ik de borders. Mijn ogen gleden over het andere gebied heen, dit moest thunderclan zijn. De border was een grote en brede rivier, dus de thunderclan katten zouden vast niet makkelijk aan de overkant komen hier. Ik keek verder naar voren en hield al mijn zintuigen op scherp.

Na een tijdje bereikte in Vierboom, aan de kant van riverclan bleef ik zitten. Ik bekeek het gebied dat men vierboom noemde. De plek waar alle clans eens in de zoveel tijd bijelkaar kwamen. Plots rook ik een windclan geur, mijn ogen vernauwde ik meteen toen ik een windclan kat in riverclan territorium zag lopen. Hoe durfde deze kat hier te komen! Ik zette mijn haren omhoog, niet nadenkend over mijn actie en niet dubbel checkend of ze wel degelijk op riverclan gebied liep. Ik rende op haar af, mijn oren in mijn nek leggend. Zonder na te denken stortte ik me op de poes en gooide ik mijn nagels in haar nek. "Wat doe jij in Riverclan gebied?!" Siste ik wild, mijn blauwe ogen nog steeds vernauwd. Ik zag dan wel wat minder, maar zou wel voorkomen dat ik nagels in mijn ogen kreeg. Ik gooide haar om en sloeg meerdere malen zonder na te denken naar haar.

{Zeg jij het maar wanneer hij Windflame op het donderpad moet gooien - perongeluk - xD}
Windflame
Member
What!? DPKsfdL
262

CAT'S PROFILE
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 21:00

Haar gevlekte pels stond rechtovereind bij het voelen van een plots gewicht op haar schouders."Wat doe jij in Riverclan gebied?!" Siste een onbekende stem en de wat oudere poes schudde de onbekende kat van zich af. Haar oren schoten ver in haar nek en ze blies kwaad. ''Wat is dit voor een onzin, ik ben nooit op RiverClanterritoria gekomen!'' Siste ze zelf terug en zwiepte kwaad met haar pluizige staart. Waarom moest dit nu weer gebeuren met haar, ze had hier helemaal geen zin in. Maar iets aan de kater tegenover haar vertelde haar toch dat deze kater haar woorden niet zomaar zou geloven, hij zou het waarschijnlijk helemaal niet geloven. Ze sloeg haar eigen klauwen uit, maar verroerde geen vin. ''Ik weet niet wat er met jou aan de hand is, maar ik volg de regels van mijn clan, en ik laat me zeker niet op deze manier beledigen door een jonkie zoals jij!'' Ze was best wel boos om wat er was gebeurd. Het was absurd wat deze kater dacht, ze zou nooit zomaar op het territoria van een andere Clan komen. Maar ze wist zeker dat deze kater jonger was dan dat zij was, het was zijn uitstraling die dat verried. Maar ze weigerde zich aan te laten vallen. Zonder een simpele waarschuwing schoot de poes naar voren en zette haar klauwen in zijn zij en trok hem om. Ze hief opnieuw haar klauw en liet hem neerstorten. Ze mikte op zijn gezicht, hopend hem een flinke waarschuwing te kunnen geven voor zijn belachelijke gedrag

-okidokie xD
Miss kunnen we ze eerst nog half laten knokken Razz
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitime

What!?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: