| Bramblekit vraagt om een clan | |
|
Marwan 10
| |
| Onderwerp: Bramblekit vraagt om een clan di 9 okt 2012 - 20:15 | |
| Dit is het vervolg op mijn eerste verhaaltje andere kunnen mijn verhaaltjes ook vervolgen in dit topic.
Bramblekit zat in moedermuil diep aan het nadenken over welke clan hij wilt. Hij momelt in zichzelf: De Thunderclan is loyaal aan elkaar en komen voor elkaar op. De Riverclan heeft genoeg aan eten en kan zwemmen. De schadowwclan is het sluwst en ik houd van het donker. De bloodclan is bloedlustig en zijn erg sterk. Bramblekit zet alles op een rij:1. Thunderclan 2. Shadowclan 3. Riverclan 4. Bloodclan
De Thunderclan is mijn eerste keuze maar er kunnen geen kittens meer erbij dus wacht ik een 3 manen als er dan nog geen kittens worden toegestaan. Dan ga ik naar de Shadowclan. Dan doemt er een schim uit het niets en Bramblekit zet zijn vacht overeid en klaar om te springen.......
Iemand maakt af.
|
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan di 9 okt 2012 - 20:31 | |
| Op dit forum zijn alle katten in een Clan geboren (Behalve met uitzondering (en dat gebeurd bijna niet)) |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
Eva 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan wo 10 okt 2012 - 13:09 | |
| ik snap het niet hoe moet je erin geboren worden ? En super verhaal echt ! yes, it's me... - mijn andere accjes:
Lightpaw.(Tc) Fantasykit(Rc)
|
|
| |
Marwan 10
| |
| Onderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan wo 10 okt 2012 - 13:40 | |
| spottedkit mag meedoen maar ik ben dus in de clan geboren? |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan wo 10 okt 2012 - 14:09 | |
| Hooiii :3 Om te aanmelden om in een clan te gaan, klik op deze link: http://warriorcats.bigforumpro.com/f14-clansKlik dan op de clan waar je in wilt, en je kan via het aanmeldtopic in de clan :3 En nu je post tips: 1. Je kan niet in de Moedermuil zijn, want de moedermuil is alleen voor Clanleaders en Medicine cats (En Medicine Apprentice's) 2. We schrijven niet in de ik - vorm, maar in de hij/zij vorm. 3. Als jij of iemand anders iets zegt, "Dan moet je aanhaaltekens gebruiken" En misschien is een ander soort lettertype of een kleurtje ook handig 4. Lijstjes maken in je post is niet zo handig :3 5. Om je post langer te maken, probeer meer om te omgeving en je gevoel, je gedachten enz. Te schrijven. Bijvoorbeelt: Regende het buiten, of scheen de zon. Was het misschien koud, of warm buiten? Floten de vogeltjes vrolijk, of hoorde je ze niet? Enz. 6. Schrijf in de verleden tijd :3 7. Je kan misschien postjes van andere lezen? Om te kijken hoe hun het doen? xHopelijk heb je hier misschien wat aan, groetjes van mijx - ♥:
|
|
| |
Marwan 10
| |
| Onderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan wo 10 okt 2012 - 19:10 | |
| Ik heb er wel wat aan en ga verder.
Hij springt op zijn tegenstander en geeft hem eeen por. Maar zijn tegenstander is ook even goed als hij en duwen elkaar. Over een tijdje kreunt Bramblekit "Ik Zal winnen *kreun " Bramblekit klimt in een boom en springt op zijn tegenstander waardoor ze allebij behoorlijk pijn leiden. De tegenstander duwt Bramblekit tegen een boom aan.dan regnt het en schuilen ze allbij onder een boom. Bramblekit zegt " Wie ben jij en uit welke clan kom jij?" ......
Laatst aangepast door Bramblekit* op wo 10 okt 2012 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan wo 10 okt 2012 - 19:44 | |
| Je hoeft het niet te vragen, gewoon bij aanmeldingen zetten ^^ |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| |
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan wo 10 okt 2012 - 19:48 | |
| -Clans-Clan die je wilt, bijv. ShadowClan of RiverClan-Aanmeldingstopic-vul het lijstje in ^^ |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
Marwan 10
| |
| Onderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan ma 15 okt 2012 - 9:56 | |
| De Thunderclan is nog steeds niet open voor Kittens. |
|