|
Kiana 101
| |
| Onderwerp: A new friend di 9 okt 2012 - 7:12 | |
| Ik heb dus een accje aangemaakt met de naam Raspberry [kan nog worden veranderd] En ik heb ook nog geen clan, maar ik denk dat het de Skyclan word. Bij deze zoek ik dus familie, vrienden ect. Broers, zussen, neefjes, nichtjes en ja, zelfs een crush kan wel voor deze poes :3 - Code:
-
[center]Naam: Wat: Met welk account: Extra:[/center] |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: A new friend di 9 okt 2012 - 16:12 | |
| Naam: BOOO >D Wat: Crushje? 8D Met welk account: THUNDERFEELTJE 8D Extra: Sjabalabadingdongbel C= |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A new friend di 9 okt 2012 - 19:26 | |
| |
|
| |
Pipo de Clown 6
| |
| Onderwerp: Re: A new friend di 9 okt 2012 - 19:31 | |
| Naam: Pipo de Clown =3 Wat:Misschien een verloren zus, dat Rasp aan een andere poes gegeven is en ze geen van beide wisten dat ze zussen zijn. Met welk account:Whisperwind Extra: Moet dat schatje ook actief krijgen |
|
| |
Kiana 101
| |
| Onderwerp: Re: A new friend di 9 okt 2012 - 20:01 | |
| - Gale schreef:
Naam: Pipo de Clown =3 Wat:Misschien een verloren zus, dat Rasp aan een andere poes gegeven is en ze geen van beide wisten dat ze zussen zijn. Met welk account:Whisperwind Extra: Moet dat schatje ook actief krijgen Ik weet niet, gewone zussen zou leuker zijn :3 |
|
| |
262
| |
| |
| |
Kiana 101
| |
| Onderwerp: Re: A new friend di 9 okt 2012 - 20:07 | |
| Oke dan, en dan hebben ze elkaar nog nooit gezien ofzow, en dan vind Wind Rasp op haar vader/moeder lijken ofzo >D |
|
| |
262
| |
| Onderwerp: Re: A new friend di 9 okt 2012 - 20:12 | |
| Jah =3 dat word best lachen Lolly's zijn gigantisch lekker ;D |
|
| |
Kiana 101
| |
| Onderwerp: Re: A new friend di 9 okt 2012 - 20:19 | |
| Ik maak der trouwens zwart/langharig qua uiterlijk |
|
| |
262
| |
| Onderwerp: Re: A new friend di 9 okt 2012 - 20:22 | |
| Okee, dan lijken ze ook een beetje op elkaar Lolly's zijn gigantisch lekker ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: A new friend | |
| |
|
| |
|