Alle tips zijn welkom! daar doe ik het voor zolang ik in trainig zit.
De ontmoeting
Spottedkit liep door het bos. Het was newleaf dus begon het al warm te worden. De zon scheen stralend door de bomen heen, wat was het een mooie dag! Ze was in het kamp ontsnapt omdat ze het er nogal saai vond. ‘Elke dag niets doen omdat je een kitten bent! Bah!’ dacht ze. Dus trok ze er maar op uit. “Mmmm! Wat een lekker plaatsje om even te slapen!” miauwde ze tegen zichzelf. Ze legde zich neer in een varenkluit en viel in slaap.
Ze werd wakker gemaakt door een eng geritsel in de struiken. “Wie is daar?” vroeg ze een beetje angstig. Er kwam geen antwoord. Ze snoof de lucht op maar de geur van de kat was niet van de Thunderclan. “Wie is daar?” vroeg ze nogmaals. Nu begon ze bang te worden, ze had het gevoel dat ze beslopen werd. Opeens sprongen er twee grote katten uit de struiken. “Sorry kleine kitten als we je bang maakte maar dat was niet de bedoeling, hoe noem je?” vroeg de eerste. “Ik heet Spottedkit” miauwde ze twijfelend. Kon ze deze vreemde katten wel vertrouwen? “ok, Spottedkit, kun je ons de weg naar het kamp wijzen? We moeten met Vuurster spreken.” Miauwde dezelfde kat weer. “Euhm, dat zal niet lukken denk ik, ik ben eigenlijk verdwaalt…” Nu kromp ze in elkaar van schaamte, eerst het kamp verlaten zonder toestemming en dan nog verdwalen ook! “Ok, wij zullen de weg wel zoeken, blijf maar bij ons.” Miauwde de andere kat deze keer. “Maar wie zijn jullie?” Vroeg Spottedkit. “Wij zijn vrienden van Vuurster.” Antwoordde de andere.
Spottedkit! No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.