The three Riverclancats

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The three Riverclancats

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spiderclaw
Member
The three Riverclancats DPKsfdL
7

CAT'S PROFILE
Spiderclaw
BerichtOnderwerp: The three Riverclancats   The three Riverclancats Icon_minitimema 8 okt 2012 - 19:18

Spiderclaw kwam in het fleurige groene bos. Hij was op zoek naar een lekkere prooi want hij had in dagen al niet gegeten. Het was bladgroen en alles was mooi in het bos. Het licht viel in tussen de bomen zodat de witte kater lol het lekker warm kreeg. Opeens hoorde hij iets ritselen inde bosjes achter hem. hij zei:"Wat is me dat". Hij schrok zich bijna een bult toen hij dat geritsel hoorde. Hij keek achter hem. Het waren twee katten die achter een prooi aan het rennen waren. Ze waren zo druk bezig zodat ze Spiderclaw niet hadden zien staan. Een van de jagende katten botste zo hard tegen Spiderclaw aan zo dat hij gewoon om ver vloog. Hij viel lekker zacht in het groene mos in het bos. De poes kwam op me af en helpte me overeind. Ze zei:"Sorry ik had je niet gezien, ik was zo druk bezig met jagen".Ik kwam overeind en stak men neus in de lucht. Ik rook eens goed en ik rook de geur van een Riverclan kat. Ik vroeg de twee katten:"Zitten jullie soms bij de Riverclan?"Ze antwoorrdde:"Ja we zitten bij de Riverclan" Spiderclaw zei:"Ik ook.""Wat leuk, gaan we anders samen op jacht en dan terug naar het kamp?" zeiden de twee katten."Is goed" zei ik. En zo gingen de drie Riverclankatten samen op jacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakclaw
Member
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: The three Riverclancats   The three Riverclancats Icon_minitimema 8 okt 2012 - 19:46

Broertje: Spiderclaw het was een goed verhaal maar je mag normaal andere katten NIET spelen. Denk daaraan. Ook let op hoofdletters. Lees ook de tekst opnieuw om fouten te vermijden. Voor de rest is het perfect!!!
Lovetear
Member
The old one
106

CAT'S PROFILE
Lovetear
BerichtOnderwerp: Re: The three Riverclancats   The three Riverclancats Icon_minitimema 8 okt 2012 - 19:51

Misschien een tip om het een open eind te geven zodat anderen kunnen reageren. Zo word het namelijk wel moeilijk om te reageren op jouw post.
Plus het is niet de bedoeling dat je smileys in een post plaatst.
en inderdaad zoals Oak hierboven als zegt dat het niet de bedoeling is om andere katten te bespelen.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: The three Riverclancats   The three Riverclancats Icon_minitimema 8 okt 2012 - 20:08

Misschien nog één klein dingetje:
Je schrijft in de 3e persoon hier, ik heb een paar keer in jouw post 'ik' zien staan.
Verder, als je de andere dingen ook een beetje aanpast, is deze post erg goed c;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The three Riverclancats   The three Riverclancats Icon_minitime

The three Riverclancats
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: