|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 18:42 | |
| |
|
| |
Daan. 138
| |
| |
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 18:45 | |
| Okeyy! |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 18:53 | |
| - Bravepaw schreef:
- DP:
WAIT MET NIEUWE OPENEN! Dreamerpaw is namelijk gewond geraakt toen ze Linepaw wilde beschermen tegen Applepaw. En nu word ze door Skyclaw naar de nursery gebacht met Linepaw.
LOOK: http://warriorcats.bigforumpro.com/t7108-the-edge-of-friendship Lol, ik hoop dat je bedoelt de Medicine Den x'D Want ik weet niet goed wat ze in de nursery moeten aanvangen Moest ik gewoon even zeggen x3Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 18:54 | |
| |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| |
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 19:13 | |
| Als je wilt kan je in het topic van Lionclaw bij de grenslijnen reageren met Bravepaw of een eventueel ander account? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 19:57 | |
| - Swift schreef:
- Bravepaw schreef:
- DP:
WAIT MET NIEUWE OPENEN! Dreamerpaw is namelijk gewond geraakt toen ze Linepaw wilde beschermen tegen Applepaw. En nu word ze door Skyclaw naar de nursery gebacht met Linepaw.
LOOK: http://warriorcats.bigforumpro.com/t7108-the-edge-of-friendship Lol, ik hoop dat je bedoelt de Medicine Den x'D Want ik weet niet goed wat ze in de nursery moeten aanvangen
Moest ik gewoon even zeggen x3 -_- IEDEREEN MAAKT FOUTEN JA xD @Vik, oke, zal zo eff kijken. @Nightsky, als ik tijd heb. @Juul, zal ook zo eff kijken :3 |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 20:01 | |
| |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 20:02 | |
| Skyclan of Shadowclan? En nee, geen kittens. Maar wel een Shadowclan Apperentice |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 20:04 | |
| Ik moet erop gaan letten xD Maar maybe een topic met de 16-jarige elder van de ShadowClan? |
|
| |
168 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 20:10 | |
| - Lovetear schreef:
- Ik moet erop gaan letten xD
Maar maybe een topic met de 16-jarige elder van de ShadowClan? Lol, sorry dat ik er tussendoor kom x'D Ikke wil ook topicje met Elder =D Honeykit gaat hem vermorzelen met vragen dan >D @ Daan, Honey en paps moeten ook nog een topic D= Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 20:13 | |
| - Swift schreef:
- Lovetear schreef:
- Ik moet erop gaan letten xD
Maar maybe een topic met de 16-jarige elder van de ShadowClan? Lol, sorry dat ik er tussendoor kom x'D Ikke wil ook topicje met Elder =D Honeykit gaat hem vermorzelen met vragen dan >D
@ Daan, Honey en paps moeten ook nog een topic D= Sure no problemo, Ik open hem wel en pb dan ff xD |
|
| |
Danii 215
| |
| |
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ]Topic's :3 zo 7 okt 2012 - 20:23 | |
| - Shadowglare schreef:
- Heb je skyclan katten?
Nope :[ @Cees, Oke, zal binnenkort maken |