|
Tara 176
| |
| Onderwerp: Anime Wolves [RPG] zo 7 okt 2012 - 13:16 | |
| Anime Wolves. Een land van wolven, maar niet zomaar wolven. Elke wolf heeft zijn eigen element en zijn eigen krachten. De elementen zijn verschillend, er zijn er vier: Aarde, lucht, vuur en water. Bij vuur krijg je automatisch bliksem. En bij water ijs. Wees een goede, en vecht tegen de slechte. Of het tegengestelde. Maar je kan er ook voor kiezen neutraal te zijn, en proberen dingen in balans te houden. Wees een rustige wolf, of jij een opgewonde drukmaker. Vorm je in een van de roedels, of maak er zelfs een. Natuurlijk kan je ook kiezen om als een solitair door het leven te gaan. Het is jou keuze. Bereid je voor op het meest bijzondere avontuur ooit. Welkom, bij Anime Wolves.
Anime Wolves is een RPG waar je een wolf met element+ 2 krachten moet spelen. Ook kun je punten verdienen, waar je dingen mee kunt kopen. Kruip in je tweede leven, kruip in je wolf.
- Lijstje:
Naam: Anime Wolves Soort: RPG Onderwerp: Wolven met krachten. Omschrijving: Kijk boven ^ Link: Anime Wolves
(Ik ben niet de baas)
Zelf ben ik er Wame op, en Laida.
Laatst aangepast door Wolfeye op za 27 okt 2012 - 18:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tara 176
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] do 11 okt 2012 - 12:56 | |
| Kom op mensen, het is echt heel leuk! |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] do 11 okt 2012 - 17:35 | |
| What is happend to Gaelia? |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] do 11 okt 2012 - 17:37 | |
| - Stormstar schreef:
- What is happend to Gaelia?
inderdaad wat is er gebeurd met gaelia???? |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] do 11 okt 2012 - 17:48 | |
| - Darkblood schreef:
- Stormstar schreef:
- What is happend to Gaelia?
inderdaad wat is er gebeurd met gaelia???? *Als Ex-Team lid spreek ik hier* Omdat er zo veel negativiteit was, sfeer die was verminderd, leden die wegtrokken, ruzies etc. heeft het team besloten om weer terug te gaan naar Anime Wolves |
|
| |
45
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] vr 12 okt 2012 - 14:37 | |
| Sorry voor de mensen die Gaelia zo verschrikkelijk leuk vonden. Maar na een poll, waaruit bleek dat de meerderheid toch echt Anime Wolves terug wou hebben, heeft het team besloten om het terug te veranderen. Natuurlijk zijn er wel nog dingen gebleven van Gaelia, zoals de gebieden c: |
|
| |
Tara 176
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] vr 12 okt 2012 - 17:08 | |
| Is de site gesloten ofzo? Als ik het opzoek kan ik het niet openen :c |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] vr 12 okt 2012 - 17:11 | |
| |
|
| |
Tara 176
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] vr 12 okt 2012 - 17:22 | |
| Nee D: en op mijn laptop en op mijn mobiel doet ie het ook al niet...? |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] vr 12 okt 2012 - 17:22 | |
| Dan is er iets mis met je internet, als je allemaal op dezelfde router zit. |
|
| |
Amy But cal me AA 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] vr 15 feb 2013 - 19:59 | |
| Anime Wolves
~Spreek als lid hier~
~28-11-2012~ AW heeft een gloednieuwe layout, die gemaakt is door James aka Sykes!
Na een aanhoudende in-actiefheid van het forum komen steeds meer en meer leden weer terug. Maar natuurlijk is deze in-actiefheid nog grotendeels zichtbaar, en dus roepen we de leden terug op om nog af en toe eens een kijkje te komen nemen. Hopelijk helpt dit het forum er terug boven op en kunnen we weldra terug genieten van een bloeiend/actief AW.
~Update
| Index | Registreer | Log in | Regels | Alle gebruikers hebben in totaal 55558 berichten geplaatst We hebben 560 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Glimpse
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Anime Wolves [RPG] | |
| |
|
| |
|