| [GZ] Until the end of time.. | |
|
|
641 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 10:36 | |
| Tailstorm, een RiverClan Calico poes, heeft al ontzettend veel voor haar kiezen gekregen. Ze heeft het nu gemunt op Goldenshadow, de poes die uit jaloezie haar leven heeft verknald. Wanneer Tailstorm denkt dat Spotlight dood is gaat ze het Rogue gebied in. Ze verlaat haar gezin, maar niet voor eeuwig. Ze komt terug, om op Goldenshadow wraak te nemen. Daarna leeft ze weer verder als Rogue, ze denkt soms nog Spotlight te zien, maar ze denkt dat dat gewoon hallucinaties zijn. Ze wordt dus een moordzuchtige poes, maar daarbij krijgt ze hulp. Ze krijgt hulp van een kater, een Rogue of BloodClanner die haar ook helpt met het wraak nemen op Goldenshadow. Natuurlijk komen een paar RiverClan katten erachter en zijn geschrokken om de daad van Tailstorm, de ooit zo vrolijke en aardige poes. Natuurlijk komen de kittens er ook achter, zij zijn erg van slag.
Genomineerde Rogue/BloodClan kater: Firestone Skippy Ren Goldtail Kearn Douce Heartdestroyer Lilith Cristiano Damian Grovyle Rouguer Shadow Rouge
Genomineerde RiverClan katten: LeopardClaw Pantherfur Shadowglare Berrynose Hawkscream *Maybe* Smoketear
Kijk vooral niet naar het aantal streepjes. Een aanmeld lijstje is niet nodig.. Natuurlijk wel wat info over de kat en wat je met je kat wilt. Het rare is nog wel, ik verwacht wel een aantal aanmeldingen.. xD
Mvg, Lyan
|
Laatst aangepast door Tailstorm op wo 10 okt 2012 - 14:55; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| |
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 10:41 | |
| |
|
| |
-~<T>~- 34
| |
| |
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 10:54 | |
| |
|
| |
Tanyaaa 159
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 11:10 | |
| Ik meld voor Rogue of Bloodclanner Ren x3
en dat word ik toch niet dus ik heb ook nog een riverclankatjeuh xD Leopardclaw x33 |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 11:12 | |
| Ik wil Pantherfur wel aanmelden als rc'er xD Of Blueeyes, maar dat zal wel niet want die is zo half bevriend met Goldenshadow, maar ook zo half op naar het vermoorden van haar xD |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 11:16 | |
| Goldtail wil atlijd moorden, helpen, leren. x3
<3 Meld me aan <3 Raza's voice- ily:
Rebeccaaaa thanksss youuu Thanks Bootje~ Arigatou Q Thanks Laura
|
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| |
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 11:35 | |
| Douce/Heartdestroyer meldt ik aan voor wraak c: |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 11:35 | |
| Ik wil wel met Lilith.
Ze word ook in de bloedclan gezet dus het leek me wel leuk.
Ze is wel een kitten maar houd ervan om wraak te nemen op andere die haar kwetsen en dat is ook een beetje met jou kat gebeurt dus.
Mijn andere acc; Fury (Was van mij) Leopardclaw (Was ook van mij) Kayla,Lilith en Wolfkit. |
|
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| |
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 13:29 | |
| Wow O.Ô Ik ben even weg en BOEM, maarja, ik zet jullie erbij =D
EDIT: Het kan best zijn dat ik vanavond de bekendmaking maak, omdat ik nu weg moet =3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. zo 7 okt 2012 - 14:23 | |
| Oeh, als de aanmeldingen nog open zijn wil ik Damian/Cristiano [ooit hebben ze elkaar ontmoet dus misschien is hij handiger xD] als Rogue aanmelden en Hawkscream als RC kat c: |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. ma 8 okt 2012 - 16:35 | |
| Oke, ik voeg je nog toe xD |
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
14
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. ma 8 okt 2012 - 19:35 | |
| Ik zal je nog toevoegen =3 |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. ma 8 okt 2012 - 19:46 | |
| Sorry voor dp D=Gekozen als Rogue/BC die haar helpt:- Ze kent hem..:
- Spoiler:
C
- Spoiler:
r
- Spoiler:
i
- Spoiler:
s
- Spoiler:
t
- Spoiler:
i
- Spoiler:
a
- Spoiler:
n
- Spoiler:
o
- Degene die erg dichtbij zat:
Heartdestroyer, maar Tailstorm kent hem niet, toen Sofie Cristiano aanmeldde vond ik het wat logischer dat ze naar hem toe stapt.. Ik zal nog wat bedenken, misschien kun je er dan toch een rol in spelen.
------------------------------------------ Ik laat de aanmelding voor RCer nog even open staan voor een, maar hier zijn er een paar.- Een hele goede vriend van Tailstorm:
LeopardClaw
- Bekende:
Berrynose
- Kennende:
Hawkscream
------------------------------------------ Sorry voor degene die niet gekozen zijn, vooral bij de Rogue/BCer.. Het waren er gewoon zo veel.. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. ma 8 okt 2012 - 19:52 | |
| Dank je wel dat je Cristiano hebt gekozen c: Maar als iemand Hawk's plaats wilt innemen mag dat wel, anders speel ik 2 rollen en dat is misschien wat té ^^" |
|
| |
Lyan Payne | 39
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. ma 8 okt 2012 - 19:53 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Until the end of time.. | |
| |
|
| |