We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [WANTED] A true friend ~ za 6 okt 2012 - 18:53
Ja, dit moest ik gewoon aanmaken <33 Mijn lieve Damian [gebaseerd op een personage van de Alex Rider serie] heeft iemand nodig die hij ziet als een echte vriend/broer[of zus]. Eigenlijk heeft hij twee levende broers, maar die is hij kwijtgeraakt. Vroeger was Damian namelijk een Kittypet, maar daar een vervelend incident is hij in het asiel terecht gekomen. Daar is hij uit ontsnapt en nu dwaalt hij een beetje rond. Toen hij in dat asiel had gezien hoeveel Twolegs hun katten afstonden omdat ze ouder waren geworden, bleef hij in het wild leven. En nu zoek ik dus een Rogue [héél misschien BloodClanner] die hij langzaamaan gaat vertrouwen en die hem ook als broer/zus ziet.
Dus heb je interesse, vul dan dit lijstje in:
Code:
<blockquote>[b]O[/b]ui, je veux devenir son frère/soeur c: [size=11][b]Naam account:[/b] [b]Naam bekendste account:[/b] [b]Geslacht kat:[/b] [b]Karakter kat:[/b] *in het kort please c; [b]Eventuele geschiedenis:[/b] *alleen het belangrijke [b]Motivatie:[/b] [b]Rogue/BloodClan:[/b] *BloodClan katten worden niet snel aangenomen !! [b]Eventuele ideeën:[/b] [/size]
Onderwerp: Re: [WANTED] A true friend ~ za 6 okt 2012 - 21:03
Oui, je veux devenir son soeur c: Naam account: Douce Naam bekendste account: Heartdestroyer/Jaggedpaw Geslacht kat: Kattin Karakter kat: Douce is een best wel kattige kattin katten die ze niet mag wil ze dan nog wel eens ombrengen maar dat gebeurt niet vaak. Voor familie is ze aardig als hun maar aardig zijn voor haar Eventuele geschiedenis: (Ik heb haar overgenomen van Sanne en ze had geen geschiedenis) Motivatie: Douce wordt een beetje inactief but wil haar niet wegdoen. Rogue/BloodClan: Rogue Eventuele ideeën: Not yet (maby later c:)
voice:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [WANTED] A true friend ~ za 6 okt 2012 - 21:09
Zal je op lijstje zetten c: Ik zal snel kiezen, omdat het vormen van de band lang duurt xD
Onderwerp: Re: [WANTED] A true friend ~ do 1 nov 2012 - 16:08
Oui, je veux devenir son frère/soeur c: Naam account:Mirror Naam bekendste account:Firelion Geslacht kat: Kater Karakter kat: Soms hele aardig soms heel gemeen, om de seconde veranderd zijn karakter, maar meestal is hij gewoon normaal. Niet gemeen, maar ook niet vriendelijk. Eventuele geschiedenis: Begon als clankat, verdween als kitten van 3 moons Motivatie: Ik wil niet dat hij inactief wordt, en nu kan je kiezen! Rogue/BloodClan: Rogue Eventuele ideeën:-
Onderwerp: Re: [WANTED] A true friend ~ do 1 nov 2012 - 18:36
Oui, je veux devenir son frère/soeur c: Naam account: FIRESTONEH <3 Naam bekendste account: Beautysoul C= Geslacht kat: Kater Karakter kat: You know him *pokes Cristiano* XD Eventuele geschiedenis: Zijn ouders zijn vermoord door Clankatten ;A; Motivatie: HE DOESN'T HAVE ANY FRIENDS D= Rogue/BloodClan: Rogue 4 EVAH Eventuele ideeën: Eh... ROOMMATES? 8D
Onderwerp: Re: [WANTED] A true friend ~ do 1 nov 2012 - 18:40
Oui, je veux devenir son frère/soeur c: Naam account: Lugia Naam bekendste account: Nightsky Geslacht kat: Female Karakter kat: een poes die niet snel boos wordt en ruzie is, maar als ze boos is ziet ze een rode waas voor haar ogen en valt gelijk aan. Verder is ze lief. Eventuele geschiedenis: Niet veel, behalve dat ze is bekladderd met verf (tijdelijk, moet er in. Een topic af) Motivatie: I Don't know... Inactief Rogue/BloodClan: Rogue Eventuele ideeën: Damiën helpt haar met de dingen haalt het eraf etc. Maar Lugia wordt tijdelijk (tijdelijk) verliefd?
CAT'S PROFILE Age: 15 moons now sucka! Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [WANTED] A true friend ~ vr 2 nov 2012 - 20:56
Amg thxx, dit is echt een geweldige kans om haar terug actief te maken c:. Als je wilt zal ik binnenkort een topicje aanmaken waar de katten elkaar ontmoeten :'D
I'll never know how it is to stay eye to eye with your murderer