|
|
Lyan Payne | 39
| |
| Onderwerp: Together! za 6 okt 2012 - 15:30 | |
| Together! Snowkit & Glowkit Welcome in the world of the seeking Warriors.. Je zult hier twee kittens vinden die ouders zoeken. Snowkit & Glowkit zoeken dus twee katten die als hun echte ouders dienen. Het hoeft geen stelletje te zijn wanneer het bestaande accounts zijn, als iedereen het er maar mee eens is. We willen natuurlijk geen ongewilde koppeltjes.
Informatie over de kittens:SnowkitName: Snowkit Age: 2 Moons Rank: Kitten Breed: Normal White Eye color: Blue Likes: Kleurijke en grappige dieren/insecten | Kleur | verhalen van de Elders | Zon | Warmte | Dislikes: Kou | Winter | Haat | Vuur | Opscheppers | Slecht humeur | Character: Snowkit is een vrolijke kitten met een goed karakter. Ze is graag buiten en speelt graag. Ze houdt zich wel aan de regels, maar een keer ondeugend zijn kan ook geen kwaad! Speler: LyanGlowkitName: Glowkit Age: 2 moons Rank: kit Breed: Normal White Eye color: grijsblauw Likes:/\ zonnige dagen /\ Eten /\ Spelen met andere kits /\ vlinders /\ Dislikes:/\ regen /\ enge dieren /\ Opscheppers /\ Vervelende warriors /\ pesters /\ Character: Glowkit is een gezellige speelse kit. Als het er op aankomt zal hij vechten voor zijn familie. Ookal is hij nog kitten, hij weet zeker dat hij op en dag de beste krijger van de clan zal zijn! Speler: TanyaInteresse? Denk er wel aan dat de ouders wel een beetje op de kittens lijken.. - Code:
-
[size=9][b][u]N[/u]aam:[/b] [b][u]L[/u]eeftijd:[/b] [b][u]B[/u]reed:[/b] [b][u]W[/u]at:[/b] [Moeder - Vader] [b][u]G[/u]eschiedenis:[/b] [b][u]B[/u]estaand/aanmaken:[/b] [b][b]P[/b]artner[Alleen voor bestaand]:[/b] [b][u]T[/u]oestemming van partner[Alleen voor bestaand]:[/b] [/size] Mvg, Lyan & Tanya
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 15:04 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 17:32 | |
| *thinks* Is het ook goed als de vader in de BC zit en dat de moeder dan gewoon perongeluk zwanger is geworden van hem? & dat de kittens hem dan een keer tegen komen etc c: |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 17:33 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 17:39 | |
| Naam: Heartdestroyer Leeftijd: 15 moons Breed: Dark brown tabby Wat: Father Geschiedenis: Still coming c: Bestaand/aanmaken: Partner[Alleen voor bestaand]: - Toestemming van partner[Alleen voor bestaand]: -
c: vind Heart dan echt zo'n type daarvoor. Hij is een soort "player" achtige kater xD |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 17:44 | |
| Ghehe, ik vind het goed heuwr >3
Maar, wanneer hij ze tegenkomt? Wat gebeurt er dan? Ontmoeten ze elkaar dan elke dag ofzow? Groeien ze dan verder als Rogue met hun vader of mag hun vader hen niet? x3 |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 17:47 | |
| - .Liam schreef:
- Ghehe, ik vind het goed heuwr >3
Maar, wanneer hij ze tegenkomt? Wat gebeurt er dan? Ontmoeten ze elkaar dan elke dag ofzow? Groeien ze dan verder als Rogue met hun vader of mag hun vader hen niet? x3 Eerst mag hij ze niet en tjah doet hij heel fel etc. but dan herkent hij ineens zichzelf in ze en doet hij zoals hij tegen BC leden doet die hij mag c:. Over dat Rogue gedeelte mag je zelf weten cx |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 17:53 | |
| Hmm, ik denk dat ze opgroeien in RivierClan/ThunderClan.. Tja, dan komen ze elkaar gewoon vaak tegen? Misschien mogen ze wat later wel naar BC waar ze hun Warrior Naam krijgen x3 |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 18:30 | |
| Naam: Flowerstorm Leeftijd: 30 manen Breed: langharige witte poes met blauwe ogen Wat: Moeder Geschiedenis: niet echt Bestaand/aanmaken: bestaand Partner[Alleen voor bestaand]: geen partner Toestemming van partner[Alleen voor bestaand]: /
Ik heb geen idee ofdat ik nog kan aanmelden.... |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 18:45 | |
| Hmm, eigenlijk ging het al door met Heartdestroyer >.< |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Together! wo 10 okt 2012 - 21:05 | |
| Oke is goed, ik wist niet ofdat ik nog kon aanmelden of niet =) |
|
| |
Cuteness:3 53
| |
| Onderwerp: Re: Together! do 11 okt 2012 - 7:16 | |
| Naam: Swiftbreath Leeftijd: 15 moons Breed: Female Wat: Moeder Geschiedenis: Komt ooit nog Bestaand/aanmaken: Bestaand Partner[Alleen voor bestaand]: - Toestemming van partner[Alleen voor bestaand]: -
Misschien kunnen we dan doen dat Swiftbreath de poes was die het slachttoffer werd van Heartdestroyer owzo? Dan komen de kittens in de TC >D Owjah, ze krijgt ook nog een nieuw uiterlijk, dat zou op de kittens kunnen lijken? |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Together! do 11 okt 2012 - 17:36 | |
| Uhh, als Lizle het daar mee eens is x3 |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| |
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Together! do 11 okt 2012 - 19:10 | |
| Oke, dan kan het wel! Dan hebben we alles wat we nodig hebben. In welke Clan zit Swiftbreath? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Together! do 11 okt 2012 - 19:45 | |
| |
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Together! do 11 okt 2012 - 19:47 | |
| Dan gaan Snowkit en Glowkit daar ook in x3 |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Together! do 11 okt 2012 - 19:48 | |
| Jeyy, zullen we spelen dat ze geboren worden dan, gewoon lekker vanaf het begin? |
|
| |
Lyan Payne | 39
| |
| Onderwerp: Re: Together! do 11 okt 2012 - 19:48 | |
| Ja, er is toch nog niet met ze geRPG't xD
Ik denk dat Tanya het er ook wel mee eens is =3 |
|
| |
Lyan Payne | 39
| |
| Onderwerp: Re: Together! vr 12 okt 2012 - 18:38 | |