|
|
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 29 okt 2011 - 15:40 | |
| Kenji, Nathan & Koen ben ik xD
Maar ik ben nou niet echt actief meer ;-; |
|
| |
Elodie 43
| CAT'S PROFILEAge: 3, in mensen jaren zo'n uuhmm *telt op vingers* 21Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 29 okt 2011 - 15:41 | |
| SCHAAM JE LOSTVOICE! Kom weer online! D: Damn, I'm finee ~ ღ |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 29 okt 2011 - 15:44 | |
| Schaamt uzelf, u hebt het topic niet geupdated. Dat moet ik altijd doen. *gaat beledigd de tango dansen* x Demons are prowling everywhere, nowadays, I'll send 'em howling, I don't care, I got ways. x |
|
| |
Elodie 43
| CAT'S PROFILEAge: 3, in mensen jaren zo'n uuhmm *telt op vingers* 21Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 29 okt 2011 - 15:45 | |
| JA MAAR IK KWAM NOOIT MEER OP WC... En het leek me zo lullig om alleen daarvoor online te komen D: ... Wie bent u precies op SSA? *kijkt verdacht* Damn, I'm finee ~ ღ |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 29 okt 2011 - 15:45 | |
| - Rainpelt schreef:
- JA MAAR IK KWAM NOOIT MEER OP WC... En het leek me zo lullig om alleen daarvoor online te komen D:
... Wie bent u precies op SSA? *kijkt verdacht* Ik dans de tango. Duh~ Maarja, ik ben uw geliefde LMcollega x Demons are prowling everywhere, nowadays, I'll send 'em howling, I don't care, I got ways. x |
|
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 29 okt 2011 - 15:49 | |
| ...LESJE? Damn, I'm finee ~ ღ |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 29 okt 2011 - 15:51 | |
| Nee, de kerstman Ja, lieve Nearaschat. Lesaiah. Anyway, om on-topic te blijven; Ik was iets vergeten.
Er zijn een aantal leraren, stagaire en LMplekken vrij, dus doe nu snel een aanvraag!
x Demons are prowling everywhere, nowadays, I'll send 'em howling, I don't care, I got ways. x |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 29 okt 2011 - 18:29 | |
| Daichi je moet nog wel even duidelijk maken wélke LM c: Aangezien Vuur niet in het vrije rijtje staat want dat is Aiden nog. Damn, I'm finee ~ ღ |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 29 okt 2011 - 19:22 | |
| Ik heb een gooi gedaan naar de Dark Magic docent xD
Eens zien wat het gaat worden :3 |
|
| |
Wazzy 103 Actief
| |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 14 sep 2013 - 18:10 | |
| Hi. I know, dit is een heel erg oud topic. Toch wil ik het opnieuw de aandacht geven, om het simpelweg ook aan andere mensen te laten zien. Ook heb ik de vraag, is het de moeite waard om er te registreren? Ik zit namelijk heel erg in twijfel, vraag me af of het een leuk forum is.Ga alleen niet dit topic vol spammen want dat is ook niet de bedoeling.
Daarbij, iemand die er al actief op is van deze site kan misschien een update plaatsen.
Mvg, Moon. |
|
| |
Elodie 43
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy ma 11 nov 2013 - 22:42 | |
| Noeees, in vergetelheid geraakt Ö Zoveel veranderen, niet op te noemen Maar zéker het proberen waard! Damn, I'm finee ~ ღ |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy za 18 jan 2014 - 12:07 | |
|
.:Statistieken:. Alle gebruikers hebben in totaal 176585 berichten geplaatst We hebben 1032 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Carll
.:happening:. ¤ Het is winter in Starshine ¤ Het portal is vernieuwd! ¤ Er is een nieuw gebied te vinden, De Arena. -Op het moment word er Magietoernooi gehouden in de Arena. Neem snel een kijkje wie er in de volgende ronde komen te staan! ¤ Er is nu een missie systeem, met veel avontuur! ¤ Er komen 2 meetings aan! Wie zien je graag terug op Starshine Academy. Het is altijd gezellig in de chat, druk in het algemene onzin topic en de RPG is bijna levend. Een leuk forum waar iedereen welkom is! Mvg, Moon. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy di 4 feb 2014 - 12:04 | |
| Bump
Ik heb het forum gejoind na er een tijdje over getwijfeld te hebben :3
Het is een interessant, mooi forum :3
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy vr 13 jun 2014 - 15:41 | |
| Op verzoek een update van SSA :3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy vr 24 okt 2014 - 20:17 | |
| Nieuwe update(omdat ik vind dat deze site weer een update hier verdiend):
U P D A T E SVerkennen| Forum | Registreren♦ We hebben 1174 geregistreerde gebruikers ♦ Alle gebruikers hebben in totaal 191232 berichten geplaatst ♦ De nieuwste gebruiker is Alphard--------- 【 What's new? 】♦ 17 augustus was het weer zover! Starshine Academy is officieel weer verjaard en bestaat nu vijf mooie lange jaren. We zijn ieder lid zeer dankbaar en hopen dat SSA nog lang voort zal blijven bestaan! Bedankt, Starshine!♦ When witches go riding, And black cats are seen.. The moon laughs and whispers 'tis near Halloween ~ Met de komst van de herfst is het natuurlijk tijd voor Halloween, met bijhorend Event! Een spooktocht, een potje In Character Weerwolven van Wakkerdam, een verkleedwedstrijd of een verhalenwedstrijd - deel je mening in het feedbacktopic voor dit bloedstollende evenement!♦ Helaas heeft Mitch (Master Norwood) zijn rang als Administrator opgegeven, maar daarvoor hebben we in de plaats wel een aantal nieuwe aanwinsten gekregen die mee zullen helpen het beleid van het forum te verbeteren. Anon (Earia), Ruuz (Xavier) en Linima (Miss Eres) worden in het team verwelkomt als de nieuwe moderators!♦ Opnieuw trekt Adviseur Nocte de stoute schoenen aan om illegaal een all-around tournament te organiseren waar leerlingen los kunnen gaan in de Arena, met te winnen punten voor zowel de winnaar als de verliezer. Mis het niet! ♦ De zomer is alweer voorbij en de herfst staat voor de deur. De bomen werpen hun bladeren af en dompelen het Verboden Bos in een geeloranje kleur. Steeds vaker is het genoodzaakt om naast zware boekentassen een paraplu mee naar buiten te nemen. Op de school gonst het intussen al van enthousiasme om het komende Halloween Event!♦ Ben jij geweldig in het geven van liefdesadvies? Vind je het leuk om interviews te doen of heb je een talent voor het vertellen van moppen? Meld je aan als schrijver, fotograaf, interviewer en meer om bij te dragen aan interessante stukjes leesvoer voor de hele school, de officiële Starshine Stories Schoolkrant.♦ Alive and kickin'! Het enige echte magische voetbalteam van Starshine Academy. Word lid, juich voor ons of kom een keer kijken bij de training, alles kan. Voor meer informatie kun je keeper en teamcoach Aubree benaderen. |
|
I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy vr 16 jan 2015 - 19:04 | |
|
U P D A T E SVerkennen| Forum | Registreren♦ We hebben 1212 geregistreerde gebruikers ♦ Alle gebruikers hebben in totaal 195507 berichten geplaatst ♦ De nieuwste gebruiker is Mereth--------- 【 What's new? 】♦ Uiteindelijk heeft SSA een nieuwe mijlpaal bereikt, met 1200 geregistreerde gebruikers!♦ De SSA blog heeft enkele updates gehad, met bijgewerkte rangen en sub items die van plaatjes zijn voorzien. We zoeken nog geïnteresseerden die stukjes willen schrijven, over de planeten, de geschiedenis van Kovomaka of een beschrijving van je karakter! Neem hier een kijkje voor een kort overzicht!♦ Met de komst van de nieuwe Kunstlerares Miss Alylore staan er nieuwe Kunstlessen op het punt om van start te gaan. Schrijf je nu in! ♦ Je kunt je opgeven voor muzieklessen. Neem een kijkje in het Muzikaal Archief en schrijf je nu in! ♦ Onlangs zijn er vier nieuwe Legendarische Magiërs aangewezen: Jareth, die het element van Woud vertegenwoordigt, is teruggekeerd en Queralena, Vrouwe van het Duister, heeft tevens haar functie weer opgepakt! Verder heeft Lilith, Vrouwe van het Vuur, zich weer op de school laten zien en verwelkomen we Dion, Heer van het Licht. ♦ Sýmvoulos, een nieuwe Adviseur voor de Heer/Vrouwe van de Aarde, is op de school gearriveerd, al gauw gevolgd door Sylvester, Adviseur van de Heer van de Lucht en Eleanor, Adviseur van de Heer van het Licht.♦ Onlangs hebben we een nieuwe lerares in Duistere Magie gekregen, Miss Nyx, en is Master Hale terug om weer les te geven in watermagie. Miss Alylore heeft zich gesettled in haar kunstlokaal en start spoedig nieuwe lessen. Verder hebben we twee nieuwe stagiaires: Kalista, voor stagiaire Kunst, en Kath, voor stagiaire Muziek.♦ Nog nagenieten van de start van het nieuwe jaar? Reageren in de Event kan nog. Geniet van een nieuwjaarsavond vergezeld door prachtig vuurwerk, warme chocolade, oliebollen en gluhwein en begin het nieuwe jaar met een knal!♦ Haal de sjaals en de dikke jassen maar weer tevoorschijn, want het winterseizoen is aangebroken! Kerst is al ruim voorbij en ook het nieuwe jaar is al een tijdje geleden van start gegaan, maar het ijskoude seizoen van de winter kruipt intussen nog steeds langzaam voort. Sneeuw rust op de neerbuigende takken van het Duistere Bos en bedekt het schoolterrein in een dikke witte deken. Leerlingen die zich in dit gure weer buiten wagen kunnen beter hun snowboots uit de kast halen! |
|
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy vr 16 jan 2015 - 22:01 | |
| Super leuke rpg iedereen!! Zit er nu niet lang op maar echt super gezellig en als je anime/mensen wil rpgen zeker kijken waard!
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy | |
| |
|
| |
|