|
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: [RPG] Wild Panther za 6 okt 2012 - 12:46 | |
| Index Portal Register (Dit forum is in augustus aangemaakt)Live as an panther... Kies je bestemming, ga je als loner verder, of wil je liever in een groep leven? Beleef dit in WildPanther - Spoiler:
Naam: Wildpanther Soort: [ RPG ] Onderwerp: Panthers Omschrijving: leef als een panther, kies je doel en vervul je bestemming, loner of grouppanther? Link: http://wildpanther.actieforum.com/Eventuele banner/afbeelding:
Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther za 6 okt 2012 - 13:03 | |
| Het is zeker leuk!!!! Ook leuk uitgewerkt enzo x3
Ik raad iedereen aan om je aan te melden ;3 |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther za 6 okt 2012 - 13:06 | |
| Leuk forum, ik zou alleen de kopjes zoals index niet wit met groen doen maar een transparante achtergrond. De tekst op de banner in een duidelijkere kleur dus geen panterprintje en de achtergrond herhaalt. Misschien is het leuk om een patroontje op de achtergrond te doen zodat je niet ziet dat het herhaalt. Ik kijk nog wel of ik me er aanmeldt maar het is zeker een leuk forum |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther zo 7 okt 2012 - 14:56 | |
| ;Update; 4 leden, 14 berichten geplaatst. Afgewerkt, Portal is klaar. Layout wordt nog veranderd als het niet goed leesbaar is. Klaar voor gebruik! #Lizle; Tnxx, ik heb er erg hard m'n best op gedaan! Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther ma 8 okt 2012 - 19:06 | |
| Ehm,er staat nergens een Log in knopje. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther di 9 okt 2012 - 16:44 | |
| |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther di 9 okt 2012 - 19:41 | |
| Hoezo onorgineel? Van de plaatjes weet ik en daar wordt nog iets aan gedaan. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther di 9 okt 2012 - 20:00 | |
| Misschien bedoeld Nath dat omdat er al vele panter/luipaard rpg's zijn gemaakt. En er staat idd geen log in button?? Verder wel leuk gedaan :3 Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther wo 10 okt 2012 - 8:54 | |
| |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther di 16 okt 2012 - 17:53 | |
| Update Alle gebruikers hebben in totaal 14 berichten geplaatst We hebben 5 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Shadow
~Nieuwe icoontjes. ~Layout wordt veranderd binnenkort. ~Regeltopic's voorzover klaar. ~Wordt inactief, als dit zo door gaat kan die maar beter stoppen.
~Sorry voor het ongemak bij het login knopje, daar wordt spoedig wat aan gedaan. Wil je je toch inloggen kan dat altijd onderaan bij de index pagina Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance
Laatst aangepast door Darkened op di 16 okt 2012 - 18:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther di 16 okt 2012 - 17:54 | |
| de site wordt idd inactief als je geen Log in knopje neerzet |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther di 16 okt 2012 - 18:03 | |
| Oowh, liz, ik had gekeken, kan jij mij nog even het log-in knopje sturen, die had je er niet bij gedaan. Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance |
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Wild Panther | |
| |
|
| |
|