We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Get me out of this life za 6 okt 2012 - 10:26
Haaaaaai, Ziva heeft het net uitgemaakt met Finestpaw, in de clan zelf word hij verliefd op een poes, maar zij niet op hem en daardoor gAt hij die poes stalken. Maar de zus van die poes is WEL verliefd op Finest. Alleen hij niet op haar.
Verder weet ik het nog niet, sorry voor de spellingsfoutjes ik zit op de iPod.
Xxxxxx bo
Laatst aangepast door Finestpaw op za 6 okt 2012 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Get me out of this life za 6 okt 2012 - 21:51
THANX <3333 Ik wil Marieke bedanken, mijn moeder... *speech blablabla*
Uhhm, als je Marieke wilt informeren kun je haar op WotF als Yellowstar bereiken en hier is ze momenteel heel actief op Suntail. (You know that? Allright xD)
Ik neem aan dat het eerst vooral Shinypaw stalken is en Whisker vanaf een afstandje verliefd toekijken en dan..?
Voice:
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Onderwerp: Re: Get me out of this life za 6 okt 2012 - 21:58
Ja, Finest gaat beginnen met Shiny te stalken, Dan merkt Whisker dat Finest eigenlijk best leuk is en kijkt ze van een afstandje toe. Dan merkt ze dat Finest Shiny leuk vind en *blabla blabla* xD You know that i think xD
Sucks don't it?
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts 2/05/2020 17:46
<3:
<3:
Thank you Waz! <33
Thanks Jamie!! <3
Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3