Eerste verhaal -open-

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Eerste verhaal -open-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Kittytail
Member
Eerste verhaal -open- DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 11:30

Kittykit werd wakker gemaakt door de zon. Ze deed haar ogen langzaam open. Het was warm want het was newleaf. Ze stond op en liep rond. Ze wou heel graag warrior worden, maar dat duurde nog heel erg lang. Ze zuchte, en begon zich een beetje te wassen. Toen ze klaar was was het al zonhoog. Er was niet veel gebeurt. Ze voelde dat ze honger had. Ze liep naar de plek waar prooi lag. Ze pakte een klein
muisje en at die op. Ondertussen dacht ze aan hoe ze zelf een muis had kunnen vangen, als ze warrior was. Ze wou het heel graag. Toen ze de muis op had ging ze liggen. Ze legde haar kop op haar poten en viel in slaap, door de warme zon.

(er gebeur nog niet veel maar iedereen mag meedoen)

Laatst aangepast door kittypaw op za 20 okt 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Eva
79
Actief
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 13:18

Kittypaw of Kittykit
als het ok is ga ik je nu wat tips geven,ik zou het wat uitgebreider doen, bv. ze verlangde er naar om warrior te worden, dat was haar doel, en ze zou het kost wat kost berijken. Snap je ? anders vind ik het wel leuk, goed bezig

( ik ga niet meedoen want wij doen al samen een tekstje toch ?)

gr lightmoon

yes, it's me...

Eerste verhaal -open- Lightmoonos

mijn andere accjes:
Spottedkit
Member
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 9:30

ik zal meedoen happy
Spottedkit kwam naast haar liggen in de lekker warme zon. Haar gevlekte haren glansden hard in de zon. Ze viel een tijdje in slaap, maar daarna zou ze best nog wel eens met Kittykit willen spelen dus probeerde ze haar wakker te maken. "Kittykit! Wakker worden! Genoeg geslapen voor vandaag!" Toen ze zag dat Kittykit niet wakker werd sprong ze maar bovenop haar. "Komop Kittykit! Als ik op je lig kun je toch niet slapen dus word wakker!"

Spottedkit! happy
Eerste verhaal -open- 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 1:10

[Sorry voor de late reactie&bedankt dat je meedoet]
Kittykit was lekker aan het slapen. Ze hoorde oppeens een stem. Ze probeerde de stem te negeren en verder te slapen. Oppeens
voelde ze een kat bovenop haar. Ze opende haar ogen en merkte dat het spottedkit was. ''Oh hey spottedkit'. Ze liet spottedkit
van haar rug af glijden, en ging toen rechtop zitten. Ze likte haar poot en wreef die over haar kop. ''Oke spottedkit, ik ben wakker.
Wat wil je doen?'' Ze wachte rustig op haar reactie, maar toch was ze er klaar voor als ze haar weer ging bespringen.
Fightspirit
Member
noem me maar Fightspirit
17

CAT'S PROFILE
Fightspirit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 8:21

[ik doe ook mee]

Fightspirit keek geamuseerd toe hoe Kittykit en Spottedkit aan het ravotten waren. "Goedendag jullie.", miauwde hij. Een blad dwarrelde langs zijn neus en hij sloeg er kittenachtig naar. Hij zag de twee kleintjes kijken en er kwam een idee bij hem op. "Wat als ik nou eens zeg om mee te trainen, jachttechnieken. Vechttechniek mag ik jullie niet aanleren van Stormstar.", miauwde hij opgewekt. Hij keek naar boven en hij zag bloemetjes hangen. "Oké bedenkt dat die bloemen daar een eekhoorn is. De bedoeling is om zo stilletjes mogelijk naar de boom te sluipen en er in te klimmen. Als je bij de tak bent gekomen, schud je je kont zachtjes heen en weer. Dan zet je je af en springt bovenop de lekkere eekhoorn., miauwde hij. "Ik ga het even voor doen." Hij sloop naar de boom en begroef zijn nagels in het harde schors. Voorzichtig hees hij zich omhoog. Hij klom op de tak en zag de bloemetjes hangen; de eekhoorn dus. Zijn kont wiegde heen en weer op een traag ritme. Dan als hij lang genoeg had gewacht sprong hij op en begroef zijn nagels in de bloemen.

Eerste verhaal -open- Mysm6ycp5c
dankje Firelion

DOOD!

Fightspirit*Oakclaw*Firebone*Fury*Shimmerpaw

Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 9:11

Kittykit zag fightspirit op haar en spottedkit af komen. ''Goedendag jullie'' miauwde hij.
Kittykit keek hoe hij kittenachtig naar een blad sloeg. ''Wat nou als ik eens zeg om mee te
trainen, jachttechnieken. Vechttechnieken mag ik jullie niet aanleren van Stormstar.'' miauwde
hij toen. Kittykit sprong op, ze wou graag leren jagen. Zo snel ze maar kon zei ze ja.
''Oké bedenkt dat die bloemen daar een eekhoorn is. De bedoeling is om daar zo stilletjes
naar toe te sluipen, en er in te klimmen. Als je bij de tak bent, schud je je kont zachtjes heen
en weer. Dan zet je je af en springt boven op de lekkere eekhoorn.'' Kittykit vond het leuk
om jachttechnieken te leren van een warrior, alsof ze al apprentice was. ''Ik ga het even voor
doen.'' Hij sloop naar de boom. Kittykit zag hoe hij er in klom. Daarna klom hij op de tak,
en wiebelde zijn kont. Oppeens sprong hij bovenop de bloemen, de eekhoorn dus.
Toen hij naar beneden was gekomen, miauwde kittykit ''Nu ik!''. Ze zag bloemetjes
hangen, in dezelfde boom, maar wel aan een andere tak. Ze klom langzaam de boom in.
Ze hield zich heel goed vast want ze wou natuurlijk niet vallen. Toen ze eindelijk op de tak was
gekomen wiebelde haar staart en haar kont. Oppeens sprong ze zo snel mogelijk op de bloemen; de eekhoorn dus. Ze zette haar klauwen in de bloemen. ''Was dat goed?'' Vroeg
ze aan Fightspirit.
Pinkie Pie
Member
natuurlijk heet ik tanya dombo!
149

CAT'S PROFILE
Pinkie Pie
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 10:41

Kittypaw je moet niet steeds een enter achter je zin doen ^^
ik zie niet iets anders heb het heel snel doorgelezenxD

Eerste verhaal -open- 2n1g6zl
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 11:37

(iedereen bedankt voor de tips)

happy wink

Eerste verhaal -open- 2lniil3
Other:
Owlcoat
Member
28
Actief

CAT'S PROFILE
Owlcoat
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 20:50

Kittypaw: Je kan dit doen maar het hoeft zeker niet,
bv. als je kat iets zegt dat dan in het vet zetten. Daarvoor selecteer je het stukje dat je in het vet wilt en klikt je op B. (Gedachten kan je bv. in het cursief zetten. Hetzelfde^ maar dan met de I.)
Bv.
Camarovi sloop door het bos. Ze stak haar neus in de lucht en rook. Konijn! Dacht ze. Dat wordt smullen! Ze sloop dichterbij. Het konijn hoorde haar niet. Owlcoat sprong, maar het diertje vluchtte weg in zijn holletje. 'Stom konijn!' Riep Owlcoat tegen het konijn. Dat haar toch niet meer hoorde.

Eerste verhaal -open- 30ix506
Camarovi|Naturepaw|Owlcoat|Honeymoon
My coat is like an owl and my claws are quick.

Klik!
Eerste verhaal -open- 27 Eerste verhaal -open- 103

╔╦╦╦╗
╠╬╬╬╣
I love
╠╬╬╬╣Chocolate
╠╬╬╬╣
╚╩╩╩╝
Spottedkit
Member
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 21:26

Spottedkit was het ook direct eens met Fightspirit, ze zou zeker en vast willen leren jagen! Zo voelde ze zich een echte apprentice, ze was zo trots! Ze zag Fightspirit voordoen hoe het moest en ze wou het direct zelf proberen. Nadat Kittykit klaar was met de opdracht klom ze zelf ook in de boom. 'Als dit maar goed afloopt.' dacht ze, want eigenlijk vond ze het wel redelijk eng om zo hoog boven de grond te hangen. Ze klom naar de tak met de bloemen die een eekhoorn moesten voorstellen en sprong erop, totdat de bloemen op de grond vielen. Spottedkit wou de bloemen nog pakken, maar toen ze haar poot uitstak viel ze zelf achter de bloemen aan. ploef! klonk het. "Auw!" riep Spottedkit met een stekende pijn in haar zij. "Wat doet jagen pijn!" miauwde ze met een glimlach erachteraan. Eigenlijk vond ze het best wel goed dat ze uit de boom viel, ze kon ze al eens op voorhand de pijn van een warrior voelen.

Spottedkit! happy

Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimema 22 okt 2012 - 19:42

Kittykit zag hoe spottedkit na haar in de boom klom. Spottedkit klom naar de tak met bloemen, ze sprong erop, en toen vielen de bloemen op de grond. Kittykit zag dat spottedkit ze nog wou pakken, maar ze viel achter de bloemen aan. ''Auw!'' riep spottedkit. Kittykit rende op haar af ''gaat het?'' miauwde ze. ''Wat doet jagen pijn!' miauwde spottedkit. Kittykit miauwde ''Ja, als eekhoorn's hoog in de boom zitten wel. Maar je had de eekhoorn wel bijna gepakt!''
Ze wist niet of spottedkit nog pijn had. Ze vroeg ''Doet het nog pijn? Want we kunnen ook naar de medicine den gaan dan hoor.''

(kort sorry)
Spottedkit
Member
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:28

Spottedkit was blij dat Kittykit zo bezorgt was over haar, dat was heel vriendelijk. "Het gaat wel hoor, het doet al niet zo'n pijn meer." miauwde ze daarna. Het was een stralende dag en ze ging in het zand liggen in de zon. De zon verwarmde heel haar vacht, het voelde echt zalig! "Dit doet zo goed!" mauwde ze en ze begon heel erg luid te spinnen. Ze ging weer recht zitten en zag dat haar poot wat aan het bloeden was, maar het was nog niet zo erg. Ja, dat dacht ze toch... Ze had tenslotte niet zo veel verstand van medicine dingen. "Oei!" miauwde ze, "Ik bloed een beetje. Maar zo erg is het niet denk ik. Wat denk jij?" vroeg ze aan Kittykit. Zullen we anders een leuk spelletje spelen? Ik heb er wel zin in!" vervolgde ze.

Spottedkit! happy

Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 17:02

''Het gaat wel hoor, het doet al niet zo'n pijn meer''. Miauwde spottedkit. Dat was heel mooi, vond kittykit. Kittykit voelde de warme zon op haar vacht schijnen. ''Dit doet zo goed.'' miauwde spottedkit. Kittykit wist dat ze het over het weer had. ''Dat is zo ja.'' Miauwde ze terug. Ze hoorde spottedkit spinnen. Ze begon zelf ook te spinnen. ''Oei!'' miauwde spottedkit opeens. ''Ik bloed een beetje. Maar zo erg is het niet denk ik. Wat denk jij?''. Kittykit keek naar de poot van spottedkit en zag het bloed. ''Zo erg zal het niet zijn, als het meer word en pijn gaan doen kunnen we het wel aan een medicine kat vragen.'' Spottedkit miauwde daarna ''Zullen we anders een leuk spelletje spelen? Ik heb er wel zin in!'' Kittykit keek naar de poot van spottedkit. Ach, als het niet zo'n pijn doet kunnen we gaan spelen! dacht ze.
''Oke wat gaan we doen?'' miauwde ze. Spottedkit mag kiezen, zij heeft tenslotte een zere poot. dacht ze. Rustig wachte ze op de reactie van de kit.

Other:
Spottedkit
Member
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 21:20

Spottedkit dacht na over een leuk spelletje. "Misschien kunnen we een stoeipartijtje doen ofzo! Net alsof het een echt gevecht is en alsof we Warriors zijn!" miauwde ze. Daar had ze wel zin in, ze keek tenslotte heel hard uit naar haar leerlingenceremonie, ze wou echt zo graag trainen! Ze dacht dat Kittykit dat ook wel zou willen, alle kittens trouwens! "Misschien zijn wij later samen wel leerlingen, en kunnen we samen trainen en zo!" Spottedkit zag het al helemaal voor zich, zij twee samen, voor altijd! "Oh, en we kunnen dan ook samen krijgers worden!" miauwe ze daarna enthousiast. Ze vond het super leuk om over haar toekomst als krijger te fantaseren, dat vrolijkte haar altijd op en ze was de pijn aan haar poot al helemaal vergeten. "Goed, zullen we beginnen met spelen?" vroeg ze tenslotte.

Spottedkit! happy

Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 21:24

''Misschien een stoeipartij ofzo! Net alsof het een echt gevecht is en alsof we warrior zijn!''. Kittykitt luisterde hoe ze vertelde dat ze misschien wel samen warrior worden enzo. Maar toen ze ''Goed zullen we beginnen met spelen?'' miauwde, sprong kittykit bovenop haar. Ze hield zich goed vast, alsof ze weer in de boom zat. Maar dan zonder spottedkit echt pijn te doen. ''Probeer mij er maar is af te krijgen, spottedkit! Ik ga dit warrior gevecht winnen!'' miauwde ze speels. Met een kitten spelen was leuker dan alleen te spelen, met een bolletje mos ofzo.

Other:
Spottedkit
Member
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimezo 28 okt 2012 - 22:24

Spottedkit verschoot wel een beetje toen Kittykit op haar sprong. "Wow Kittykit! Jij kunt me wel goed doen laten vershieten!" mauwde ze. En ze probeerde Kittykit af haar lijf te drukken. Ze begon te spartelen en te spartelen, maar ze uitijndelijk lukte het haar toch de kitten van haar af te krijgen. Ze vond dit echt wel heel leuk. Ze keek zo hard uit naar haar leerlingenceremonie, en nog meer naar haar warriorceremonie. Ze sprong bovenop Kittykit, maar probeerde haar geen pijn te doen. Dit was echt wel leuk vond ze. Ze keek een beetje vragend naar Fightspirit om te vragen of ze het goed zou doen als warrior.

Spottedkit! happy

Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimema 29 okt 2012 - 0:12

Kittykit zat nog steets op spottedkit's rug. Ze merkte dat spottedkit veel moeite deed om haar eraf te krijgen. Uit eindelijk lukte het haar. Kittykit wou net weer beginnen met stoeien, totdat spottedkit op haar rug sprong. Ze schudde haar lijf heen en weer en probeerde spottedkit van haar rug te krijgen. Spottedkit moet wel veel moeite gedaan hebben om mij eraf te krijgen! Dacht kittykit. Dit warrior gevecht is nog niet ge eindigt!Ze begon harder te schudden en toen merkte ze dat het gelukt was, ze had spottedkit van haar rug af gekregen. Dit keer stond ze klaar om haar te ontwijken. Kittykit wou dat iedere warrior in het kamp kon zien hoe goed zij kon vechten. Haar apprentice ceremonie, zou eerder komen dan dat van spottedkit. Ze had daarom wel medelijden met spottedkit, kittykit als apprentice, en spottedkit nog steets een kitten, die het kamp niet uit mag. Kittykit keek ook vragend naar fightspirit, ze wou weten of het goed was dat ze op spottedkit's rug was gesprongen, en dat ze haar er goed af had gekregen enzo. Fightspirit moet mijn ontwijk technieken zien! dacht ze. Ze wachte af tot spottedkit zou toeslaan, en dan zou ze ontwijken. Daarna zou ze boven op spottedkit's rug springen, en zich goed vasthouden. Dat was haar plan. Zou dat plan goed zijn? Dacht ze.

Other:
Spottedkit
Member
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 17:46

Spottedkit dacht even na. Ze zag dat Kittykit klaar was om weg te springen als zij zou springen. 'Misschien is het verstandiger om niet aan te vallen' dacht ze. Want ze dacht dat als ze zou springen Kittykit gewoon weg zou springen en dat zij dan in het zand moest bijten... Dat was geen echt goed vooruitzicht, dus ging ze maar gewoon weer zitten wachten totdat Kittykit zou springen. Ze bleef maar wachten terwijl de zon op haar huid brandde. Het was echt een mooie warme dag. Ze had een raar gevoel gekregen toen ze aan het wachten was. Ze dacht dat het dorst of honger was dus miauwde ze: "Ik heb eiginlijk wel wat dorst gekregen van de warmte, gaan we wat drinken?" en zonder op antwoord te wachten trippelde Spottedkit weg naar de kraamkamer. Ze zocht haar moeder maar vond haar niet.

Spottedkit! happy

Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 18:57

Kittykit zag dat spottedkit niks deed. 'Pak je me nog?' miauwde ze. Ze besloot spottedkit af te leiden. 'Ruik ik nou shadowclan?' mauwde ze om haar af te leiden. Snel sprong ze op haar, en hoopte dat de afleiding werkte. Anders zou zij in zand bijten, inplaats van spottedkit. \

(Sorry heeeeeeeeeeel kort :S kortste post die ik ooit heb geschreven!)

Other:
Spottedkit
Member
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 19:31

Spottedkit was opweg naar de kraamkamer toen ze zag dat Kittykit in de lucht sprong. "Mrrraaaauuuwww!" miauwde ze. "Ik was van plan te drinken en opeens spring je op me!" miauwde ze verrast, geschrokken en ook wel een beetje boos. "Ik heb dorst weet je wel." ze was ook wel echt verrast omdat Kittykit op een heel goed moment aanviel. Ze maakte zich los uit Kittykit's beet en ze wandelde naar de kraamkamer. Van al dat stoeien kreeg ze wel dorst. Ze zag dat Kittykit niet volgde dus miauwde ze, "Kom je nog Kittkit, of heb je niet zo'n dorst?" en terwijl ze de laatste woorden uitsprak ging ze toch verder naar de kraamkamer, nog eens achteromkijkend of Kittykit wel volgde.

Spottedkit! happy

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaal -open-   Eerste verhaal -open- Icon_minitime

Eerste verhaal -open-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: