|
|
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Eerste verhaal -open- wo 3 okt 2012 - 11:30 | |
| Kittykit werd wakker gemaakt door de zon. Ze deed haar ogen langzaam open. Het was warm want het was newleaf. Ze stond op en liep rond. Ze wou heel graag warrior worden, maar dat duurde nog heel erg lang. Ze zuchte, en begon zich een beetje te wassen. Toen ze klaar was was het al zonhoog. Er was niet veel gebeurt. Ze voelde dat ze honger had. Ze liep naar de plek waar prooi lag. Ze pakte een klein muisje en at die op. Ondertussen dacht ze aan hoe ze zelf een muis had kunnen vangen, als ze warrior was. Ze wou het heel graag. Toen ze de muis op had ging ze liggen. Ze legde haar kop op haar poten en viel in slaap, door de warme zon.
(er gebeur nog niet veel maar iedereen mag meedoen)
Laatst aangepast door kittypaw op za 20 okt 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Eva 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- wo 3 okt 2012 - 13:18 | |
| Kittypaw of Kittykit als het ok is ga ik je nu wat tips geven,ik zou het wat uitgebreider doen, bv. ze verlangde er naar om warrior te worden, dat was haar doel, en ze zou het kost wat kost berijken. Snap je ? anders vind ik het wel leuk, goed bezig
( ik ga niet meedoen want wij doen al samen een tekstje toch ?)
gr lightmoon yes, it's me... - mijn andere accjes:
Lightpaw.(Tc) Fantasykit(Rc)
|
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- za 20 okt 2012 - 1:10 | |
| [Sorry voor de late reactie&bedankt dat je meedoet] Kittykit was lekker aan het slapen. Ze hoorde oppeens een stem. Ze probeerde de stem te negeren en verder te slapen. Oppeens voelde ze een kat bovenop haar. Ze opende haar ogen en merkte dat het spottedkit was. ''Oh hey spottedkit'. Ze liet spottedkit van haar rug af glijden, en ging toen rechtop zitten. Ze likte haar poot en wreef die over haar kop. ''Oke spottedkit, ik ben wakker. Wat wil je doen?'' Ze wachte rustig op haar reactie, maar toch was ze er klaar voor als ze haar weer ging bespringen. |
|
| |
noem me maar Fightspirit 17
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- za 20 okt 2012 - 8:21 | |
| [ik doe ook mee]
Fightspirit keek geamuseerd toe hoe Kittykit en Spottedkit aan het ravotten waren. "Goedendag jullie.", miauwde hij. Een blad dwarrelde langs zijn neus en hij sloeg er kittenachtig naar. Hij zag de twee kleintjes kijken en er kwam een idee bij hem op. "Wat als ik nou eens zeg om mee te trainen, jachttechnieken. Vechttechniek mag ik jullie niet aanleren van Stormstar.", miauwde hij opgewekt. Hij keek naar boven en hij zag bloemetjes hangen. "Oké bedenkt dat die bloemen daar een eekhoorn is. De bedoeling is om zo stilletjes mogelijk naar de boom te sluipen en er in te klimmen. Als je bij de tak bent gekomen, schud je je kont zachtjes heen en weer. Dan zet je je af en springt bovenop de lekkere eekhoorn., miauwde hij. "Ik ga het even voor doen." Hij sloop naar de boom en begroef zijn nagels in het harde schors. Voorzichtig hees hij zich omhoog. Hij klom op de tak en zag de bloemetjes hangen; de eekhoorn dus. Zijn kont wiegde heen en weer op een traag ritme. Dan als hij lang genoeg had gewacht sprong hij op en begroef zijn nagels in de bloemen. dankje Firelion DOOD! Fightspirit*Oakclaw*Firebone*Fury*Shimmerpaw_________________ Fightspirit spuugt in jou gezicht en krast littekens. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- za 20 okt 2012 - 9:11 | |
| Kittykit zag fightspirit op haar en spottedkit af komen. ''Goedendag jullie'' miauwde hij. Kittykit keek hoe hij kittenachtig naar een blad sloeg. ''Wat nou als ik eens zeg om mee te trainen, jachttechnieken. Vechttechnieken mag ik jullie niet aanleren van Stormstar.'' miauwde hij toen. Kittykit sprong op, ze wou graag leren jagen. Zo snel ze maar kon zei ze ja. ''Oké bedenkt dat die bloemen daar een eekhoorn is. De bedoeling is om daar zo stilletjes naar toe te sluipen, en er in te klimmen. Als je bij de tak bent, schud je je kont zachtjes heen en weer. Dan zet je je af en springt boven op de lekkere eekhoorn.'' Kittykit vond het leuk om jachttechnieken te leren van een warrior, alsof ze al apprentice was. ''Ik ga het even voor doen.'' Hij sloop naar de boom. Kittykit zag hoe hij er in klom. Daarna klom hij op de tak, en wiebelde zijn kont. Oppeens sprong hij bovenop de bloemen, de eekhoorn dus. Toen hij naar beneden was gekomen, miauwde kittykit ''Nu ik!''. Ze zag bloemetjes hangen, in dezelfde boom, maar wel aan een andere tak. Ze klom langzaam de boom in. Ze hield zich heel goed vast want ze wou natuurlijk niet vallen. Toen ze eindelijk op de tak was gekomen wiebelde haar staart en haar kont. Oppeens sprong ze zo snel mogelijk op de bloemen; de eekhoorn dus. Ze zette haar klauwen in de bloemen. ''Was dat goed?'' Vroeg ze aan Fightspirit. |
|
| |
natuurlijk heet ik tanya dombo! 149
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- za 20 okt 2012 - 10:41 | |
| Kittypaw je moet niet steeds een enter achter je zin doen ^^ ik zie niet iets anders heb het heel snel doorgelezenxD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- za 20 okt 2012 - 11:37 | |
| (iedereen bedankt voor de tips) |
|
| |
28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- zo 21 okt 2012 - 20:50 | |
| |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- ma 22 okt 2012 - 19:42 | |
| Kittykit zag hoe spottedkit na haar in de boom klom. Spottedkit klom naar de tak met bloemen, ze sprong erop, en toen vielen de bloemen op de grond. Kittykit zag dat spottedkit ze nog wou pakken, maar ze viel achter de bloemen aan. ''Auw!'' riep spottedkit. Kittykit rende op haar af ''gaat het?'' miauwde ze. ''Wat doet jagen pijn!' miauwde spottedkit. Kittykit miauwde ''Ja, als eekhoorn's hoog in de boom zitten wel. Maar je had de eekhoorn wel bijna gepakt!'' Ze wist niet of spottedkit nog pijn had. Ze vroeg ''Doet het nog pijn? Want we kunnen ook naar de medicine den gaan dan hoor.''
(kort sorry) |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- wo 24 okt 2012 - 17:02 | |
| ''Het gaat wel hoor, het doet al niet zo'n pijn meer''. Miauwde spottedkit. Dat was heel mooi, vond kittykit. Kittykit voelde de warme zon op haar vacht schijnen. ''Dit doet zo goed.'' miauwde spottedkit. Kittykit wist dat ze het over het weer had. ''Dat is zo ja.'' Miauwde ze terug. Ze hoorde spottedkit spinnen. Ze begon zelf ook te spinnen. ''Oei!'' miauwde spottedkit opeens. ''Ik bloed een beetje. Maar zo erg is het niet denk ik. Wat denk jij?''. Kittykit keek naar de poot van spottedkit en zag het bloed. ''Zo erg zal het niet zijn, als het meer word en pijn gaan doen kunnen we het wel aan een medicine kat vragen.'' Spottedkit miauwde daarna ''Zullen we anders een leuk spelletje spelen? Ik heb er wel zin in!'' Kittykit keek naar de poot van spottedkit. Ach, als het niet zo'n pijn doet kunnen we gaan spelen! dacht ze. ''Oke wat gaan we doen?'' miauwde ze. Spottedkit mag kiezen, zij heeft tenslotte een zere poot. dacht ze. Rustig wachte ze op de reactie van de kit. |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- wo 24 okt 2012 - 21:20 | |
| Spottedkit dacht na over een leuk spelletje. "Misschien kunnen we een stoeipartijtje doen ofzo! Net alsof het een echt gevecht is en alsof we Warriors zijn!" miauwde ze. Daar had ze wel zin in, ze keek tenslotte heel hard uit naar haar leerlingenceremonie, ze wou echt zo graag trainen! Ze dacht dat Kittykit dat ook wel zou willen, alle kittens trouwens! "Misschien zijn wij later samen wel leerlingen, en kunnen we samen trainen en zo!" Spottedkit zag het al helemaal voor zich, zij twee samen, voor altijd! "Oh, en we kunnen dan ook samen krijgers worden!" miauwe ze daarna enthousiast. Ze vond het super leuk om over haar toekomst als krijger te fantaseren, dat vrolijkte haar altijd op en ze was de pijn aan haar poot al helemaal vergeten. "Goed, zullen we beginnen met spelen?" vroeg ze tenslotte. Spottedkit! No one else is dealing with your demons meaning maybe defeating them could be the beginning of your meaning, friend. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- do 25 okt 2012 - 21:24 | |
| ''Misschien een stoeipartij ofzo! Net alsof het een echt gevecht is en alsof we warrior zijn!''. Kittykitt luisterde hoe ze vertelde dat ze misschien wel samen warrior worden enzo. Maar toen ze ''Goed zullen we beginnen met spelen?'' miauwde, sprong kittykit bovenop haar. Ze hield zich goed vast, alsof ze weer in de boom zat. Maar dan zonder spottedkit echt pijn te doen. ''Probeer mij er maar is af te krijgen, spottedkit! Ik ga dit warrior gevecht winnen!'' miauwde ze speels. Met een kitten spelen was leuker dan alleen te spelen, met een bolletje mos ofzo. |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- ma 29 okt 2012 - 0:12 | |
| Kittykit zat nog steets op spottedkit's rug. Ze merkte dat spottedkit veel moeite deed om haar eraf te krijgen. Uit eindelijk lukte het haar. Kittykit wou net weer beginnen met stoeien, totdat spottedkit op haar rug sprong. Ze schudde haar lijf heen en weer en probeerde spottedkit van haar rug te krijgen. Spottedkit moet wel veel moeite gedaan hebben om mij eraf te krijgen! Dacht kittykit. Dit warrior gevecht is nog niet ge eindigt!Ze begon harder te schudden en toen merkte ze dat het gelukt was, ze had spottedkit van haar rug af gekregen. Dit keer stond ze klaar om haar te ontwijken. Kittykit wou dat iedere warrior in het kamp kon zien hoe goed zij kon vechten. Haar apprentice ceremonie, zou eerder komen dan dat van spottedkit. Ze had daarom wel medelijden met spottedkit, kittykit als apprentice, en spottedkit nog steets een kitten, die het kamp niet uit mag. Kittykit keek ook vragend naar fightspirit, ze wou weten of het goed was dat ze op spottedkit's rug was gesprongen, en dat ze haar er goed af had gekregen enzo. Fightspirit moet mijn ontwijk technieken zien! dacht ze. Ze wachte af tot spottedkit zou toeslaan, en dan zou ze ontwijken. Daarna zou ze boven op spottedkit's rug springen, en zich goed vasthouden. Dat was haar plan. Zou dat plan goed zijn? Dacht ze. |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- za 10 nov 2012 - 18:57 | |
| Kittykit zag dat spottedkit niks deed. 'Pak je me nog?' miauwde ze. Ze besloot spottedkit af te leiden. 'Ruik ik nou shadowclan?' mauwde ze om haar af te leiden. Snel sprong ze op haar, en hoopte dat de afleiding werkte. Anders zou zij in zand bijten, inplaats van spottedkit. \
(Sorry heeeeeeeeeeel kort :S kortste post die ik ooit heb geschreven!) |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Eerste verhaal -open- | |
| |
|
| |
|