|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:06 | |
| @Cato sommige mensen hebben misschien asmatische problemen en daar hou ik toch altijd rekening mee dat ik niet bij hen in de buurt ga staan paffen |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:06 | |
| CEES I REALLY REALLY LIKE THAT. BUT THE QUESTION IS DO YOU LIKE IT? :DDDDD Sorry caps x'D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:07 | |
| Oke. Nu ga ik echt douchen. Ik ik ik ga mezelf dwingen. hopelijk stress ik dan wat minder haha.
@Gaby; Ah ja snap ik. c: c: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:08 | |
| Ik ga nu slapen. Good night Warrior Cats, tot over een week^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:08 | |
| ik moet nog steeds kijken hoelaat ik de trein naar amsterdam moet hebben xd |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:09 | |
| - Ziva schreef:
- CEES I REALLY REALLY LIKE THAT.
BUT THE QUESTION IS DO YOU LIKE IT? :DDDDD Sorry caps x'D OF COURSE! :DDDDDDDDDDDDDDDDD I hope you're ready tomorow around 8-9 à clock x'D @ Cato, mooi zo >3 Ik zou je wel willen terugbrengen, maar denk niet dat m'n moeder dat wil x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:10 | |
| fack, ik moet met een stopbus eerst naar sloterdijk en daar kan ik pas op de trein stappen dat duurt gwn 45 min om in amsterdam te komen 0.o |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:11 | |
| - Linepaw schreef:
- Ziva schreef:
BUT THE QUESTION IS DO YOU LIKE IT? :DDDDD Sorry caps x'D OF COURSE! :DDDDDDDDDDDDDDDDD I hope you're ready tomorow around 8-9 à clock x'D
@ Cato, mooi zo >3 Ik zou je wel willen terugbrengen, maar denk niet dat m'n moeder dat wil x'D Ja, nog een vraag. Hoe gank dat regelen. Ik weet niet hoe ik het alarm moet instellen en Mheeh :c Ik zal wel zien x'D Bel me anders rond zeven, half zeven wakker x'D GSm// |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:12 | |
| - Linepaw schreef:
- Ziva schreef:
BUT THE QUESTION IS DO YOU LIKE IT? :DDDDD Sorry caps x'D OF COURSE! :DDDDDDDDDDDDDDDDD I hope you're ready tomorow around 8-9 à clock x'D
@ Cato, mooi zo >3 Ik zou je wel willen terugbrengen, maar denk niet dat m'n moeder dat wil x'D Haha jullie moeten toch naar België? Ik woon ong. 30-40 minuten naar het noord-westen vanaf daar :')
Laatst aangepast door Blossompaw op vr 5 okt 2012 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:12 | |
| Like, like , like D: STUITERRRR :A
Ik ga me zo hopeloos voelen als ik aan kom lopen waar jullie al lekker zitten/lopen xD |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:13 | |
| - Blossompaw schreef:
- Linepaw schreef:
- Ziva schreef:
@ Cato, mooi zo >3 Ik zou je wel willen terugbrengen, maar denk niet dat m'n moeder dat wil x'D Haha jullie moeten nog naar België? Ik woon ong. 30-40 minuten naar het noord-westen vanaf daar :') Cees woont toch IN België? ;__; |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:14 | |
| - Ziva schreef:
- Linepaw schreef:
- Ziva schreef:
@ Cato, mooi zo >3 Ik zou je wel willen terugbrengen, maar denk niet dat m'n moeder dat wil x'D Ja, nog een vraag. Hoe gank dat regelen. Ik weet niet hoe ik het alarm moet instellen en Mheeh :c Ik zal wel zien x'D Bel me anders rond zeven, half zeven wakker x'D GSm// Lol, het was eerder een grapje, 7 uur? Dan ben ik nog niet wakker x'D Half acht moet ik opstaan geloof ik >3 Ik bel je wel als ik de auto instap of opsta, you choose ;D @ Cato, Ghege, helemaal naar België ja x'D Van Overijse naar Westerlo naar Antwerpen (geloof ik) om zo naar Utrecht te rijden ;D Waarom we langs antwerpen gaan? Ask it my mummy C:
Laatst aangepast door Linepaw op vr 5 okt 2012 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:14 | |
| Whut dat zeg ik toch ook? D: |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:15 | |
| XD Doe maar wanneer je opstaat^^ Wacht wel tot ik oppak, ben je zeker datk wakker ben c: @Cato, O.O .. XD |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:15 | |
| @ Chi, ze bedoelt dat we op de terugweg weer naar België moeten x'D Edit: Oke ^^
@ Cato, Ghege, helemaal naar België ja x'D Van Overijse naar Westerlo naar Antwerpen (geloof ik) om zo naar Utrecht te rijden ;D Waarom we langs antwerpen gaan? Ask it my mummy C:
|
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:17 | |
| Ik woon in Hulsout, naja ligt naast Westel x'D (voor degene die geen dialect kunnen xDD Westel betekend Westerlo) |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:18 | |
| Dat is wel ver .. D: Ik hoef gelukkig niet zo ver. Misschien nog een klein beetje om om Joos op te halen maar dat weet ik allemaal nog niet. djfiaowepjgfieopajgiopa mijn ouders moeten me zekerheid geven ;-; |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:21 | |
| @ Chi, ook goed x'D
@ Cato, Ze moeten NU ophouden en zeggen dat je mag gaan C: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:21 | |
| INDEED. Alleen zijn ze niet thuis :'3 Ik ga nu écht écht écht douchen. Doei c: |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 21:22 | |
| Ik ben bang dat ze m'n Vlaams accent niet zullen verstaan ;_;
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|