|
|
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:19 | |
| - Icy schreef:
- Lol vandaag ik lag echt in een deuk :'D
Mijn lerares latijn is dus zwanger enzo, ze is m'n favo lerares enzo. En gister had ze perongeluk het verkeerde verleden tijd ding genomen van "bevelen", dus zei ze: Caesar beviel een legioen. Ging er echt in een deuk om (ik stelde me te levendig voor :'D)
En dan daarstraks stonden we aan de deur te wachten op de bel om door te mogen gaan naar onze volgende les. Zie ik plots dat ze zo een roze, toch tamelijk dikke boek vast had. Titel "Mijn grote taartboek", ik echt lachen want ik vond het zoooo super schattig xD Nu gaat dat beeld van m'n lerares latijn, in een roze schort in d'r keuken nooitmeer van mn netvlies gebrandt zijn :'D Omg ik had vandaag precies het tegenover gestelde :C Kon ik maar lekker mee lachen met je xD |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:21 | |
| - Icy schreef:
- Lol vandaag ik lag echt in een deuk :'D
Mijn lerares latijn is dus zwanger enzo, ze is m'n favo lerares enzo. En gister had ze perongeluk het verkeerde verleden tijd ding genomen van "bevelen", dus zei ze: Caesar beviel een legioen. Ging er echt in een deuk om (ik stelde me te levendig voor :'D)
En dan daarstraks stonden we aan de deur te wachten op de bel om door te mogen gaan naar onze volgende les. Zie ik plots dat ze zo een roze, toch tamelijk dikke boek vast had. Titel "Mijn grote taartboek", ik echt lachen want ik vond het zoooo super schattig xD Nu gaat dat beeld van m'n lerares latijn, in een roze schort in d'r keuken nooitmeer van mn netvlies gebrandt zijn :'D Omygod. Nu zie ik een beeld voor me van Caesar die móét bevallen van een legioen van het senaat om de Germanen af te slachten. My brain hurts. |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:21 | |
| Lol ik denk aan wat anders XP |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:25 | |
| - Aether schreef:
- Jaggedpaw schreef:
- Jaggedpaw schreef:
- Waar kan je die kopjes van Index,Portal etc. veranderen bij een forum?
Beheerderspaneel -> Klik links op geavanceerd. Al gedaan? Vervolg volgende stappen: Display -> Plaatjes beheren -> Uitgebreide Modus. Had dat hele ding al doorzocht, ik wist het eerst but kan niet meer vinden xD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:26 | |
| HAHAHAHA KPL, omygod dat is nog veel grappiger. x'D In zo'n veldtentje zo "komaan, slacht ze af *geeft naam*" Ik zou me echt kapotlachen x'D
Twas al genius toen we zo'n film keken over het leven Caesar. Toen gaf die ene Galliër, Vergintorix fzo, zich over, deed zijn armbeschermers enzo uit, een gast van mijn klas zo kei droog: "Ela ela, gene striptease eh." xD En toen ging die Galliër als een tapijtje op de grond liggen :'D Ik lachte mij echt ziek xD |
|
| |
derpyderp 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:27 | |
| - Jaggedpaw schreef:
- Aether schreef:
- Jaggedpaw schreef:
- Jaggedpaw schreef:
Beheerderspaneel -> Klik links op geavanceerd. Al gedaan? Vervolg volgende stappen: Display -> Plaatjes beheren -> Uitgebreide Modus.
Had dat hele ding al doorzocht, ik wist het eerst but kan niet meer vinden xD .... Ik heb net beschreven hoe je het kan vinden. Hoe kan je het nu niet vinden? =C Icy: Omg geschiedenis humor is awesome. xD |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:29 | |
| Aether @ Icy;
Wie vind Geschiedenis nou niet leuk. @ Icy; Ik dacht precies aan hetzelfde xD |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:29 | |
| - Aether schreef:
- Jaggedpaw schreef:
- Aether schreef:
- Jaggedpaw schreef:
- Jaggedpaw schreef:
Beheerderspaneel -> Klik links op geavanceerd. Al gedaan? Vervolg volgende stappen: Display -> Plaatjes beheren -> Uitgebreide Modus.
Had dat hele ding al doorzocht, ik wist het eerst but kan niet meer vinden xD .... Ik heb net beschreven hoe je het kan vinden. Hoe kan je het nu niet vinden? =C
Icy: Omg geschiedenis humor is awesome. xD Nee, wat jij net gegeven had als beschrijving had ik al helemaal doorzocht c: |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:31 | |
| |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:31 | |
| |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:32 | |
| - Darkened schreef:
- Hello <33
Hi trouwens Darkened volg je ons wel? *3* |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:35 | |
| Heb het zo vreselijk koud >< |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:36 | |
| Ik heb het ook koud...
Maar ach nu moet je eraan wennen ><' |
|
| |
Troll. 28
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:40 | |
| At the end of the despairing paradise I desperately search for the lost voice I just follow the imaginary road The fate of the lost dream <33 |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:41 | |
| grrr ik wil posten, maar niemand heeft gereageerd =,='' |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:41 | |
| - Lilith schreef:
- Darkened schreef:
- Hello <33
Hi trouwens Darkened volg je ons wel? *3* Nopee <33 Hello Lizlee |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:42 | |
| Ik heb warm xD, heerlijk zo'n bloedhete verwarming~<'3 |
|
| |
76 Actief
| |
| Ik heb 3 lagen sokken aan en pantoffels, en mijn voeten zijn nogsteeds ijskoud x'D
Laatst aangepast door Swanlake op vr 5 okt 2012 - 19:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Sh*t!
Vond net een bonnetje voor een gratis Choco reep!!
Alleen hij was tot vandaag geldig en de winkels zijn nu dicht :C
Wrm ik??? |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 okt 2012 - 19:45 | |
| BOOREDDDD MAAR ZIN IN MORGEN!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |