|
|
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:04 | |
| |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:09 | |
| - Thunderkit schreef:
- Nimblekit schreef:
- Oké, rot toch op met dat Grieks, ik ga NU naar mijn lieve Paprika!
Who's that? Een paard ofzo yaknow *moest d'r even uit xD* No, mijn cavia x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:10 | |
| - Nimblekit schreef:
- Thunderkit schreef:
- Nimblekit schreef:
Who's that? Een paard ofzo yaknow *moest d'r even uit xD* No, mijn cavia x'D IK WIST DAT BAM!!! |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:18 | |
| - Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
- Thunderkit schreef:
- Nimblekit schreef:
Who's that? Een paard ofzo yaknow *moest d'r even uit xD* No, mijn cavia x'D IK WIST DAT BAM!!! Goh gek zeg x'D Nee maar zit er echt even door als het om Grieks gaat ._. |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:23 | |
| Ik heb mailtje gekregen van mijn mentor er stond in dat ik me niet kan concentreren (im in love dus true) en dat ik van Havo vwo naar Mavo kom, dus dat hij beter verwacht dan 3 onvoldoenden X_X de rest heb ik allemaal 8en maar goed |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:27 | |
| - Lucy schreef:
- Ik heb mailtje gekregen van mijn mentor er stond in dat ik me niet kan concentreren (im in love dus true) en dat ik van Havo vwo naar Mavo kom, dus dat hij beter verwacht dan 3 onvoldoenden X_X de rest heb ik allemaal 8en maar goed
Lol, goed dat ik die niet heb x'D *Kijkt naar eigen cijfers* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:31 | |
| - Nimblekit schreef:
- Lucy schreef:
- Ik heb mailtje gekregen van mijn mentor er stond in dat ik me niet kan concentreren (im in love dus true) en dat ik van Havo vwo naar Mavo kom, dus dat hij beter verwacht dan 3 onvoldoenden X_X de rest heb ik allemaal 8en maar goed
Lol, goed dat ik die niet heb x'D *Kijkt naar eigen cijfers* Ik heb nu 2 onvoldoendes, voor gym een 5,4 & engels een 5,2 |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:36 | |
| - Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
- Lucy schreef:
Lol, goed dat ik die niet heb x'D *Kijkt naar eigen cijfers* Ik heb nu 2 onvoldoendes, voor gym een 5,4 & engels een 5,2 Ghege, ik heb nu al 2 onvoldoensdes voor Grieks:: 1/10 & 3,5/14 en vrij veel nipt erdoor En ook 2 onvoldoendes voor Frans: 1/10 & 4/10 Nou ja, heb ook nog wat 6en... Oh en voor Engels een 2,5/5... |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:40 | |
| |
|
| |
158
| |
| |
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| - Icy schreef:
- ALOHAAA. ~
Hiyaa C: |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:43 | |
| Heb pijn in ruk , i hate it! |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:46 | |
| @To all of you; Hwru? (:
@Tiny; Awwww, beterschap D: |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:47 | |
| |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:48 | |
| @ Tiny, Beterschap D; @ Laura, Eehm good, maar ik heb het vermoeden dat er nog een onvoldoende voor Grieks bijkomt x'3 @ Gaby, me too... |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:48 | |
| - Icy schreef:
- @To all of you; Hwru? (:
@Tiny; Awwww, beterschap D: I'm fine, Thank you. Can't wait 'till the meeting :3 |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:50 | |
| - Nimblekit schreef:
- Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
- Lucy schreef:
Lol, goed dat ik die niet heb x'D *Kijkt naar eigen cijfers* Ik heb nu 2 onvoldoendes, voor gym een 5,4 & engels een 5,2 Ghege, ik heb nu al 2 onvoldoensdes voor Grieks:: 1/10 & 3,5/14 en vrij veel nipt erdoor
En ook 2 onvoldoendes voor Frans: 1/10 & 4/10 Nou ja, heb ook nog wat 6en... Oh en voor Engels een 2,5/5... Ik heb onvoldoende voor Duits en Frans en Ecenomie maar dat van Ecenomie was dom want als ik berekeningen had opgeschreven had ik een 8 -_-'' |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:52 | |
| - Lucy schreef:
- Nimblekit schreef:
- Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
- Lucy schreef:
Lol, goed dat ik die niet heb x'D *Kijkt naar eigen cijfers* Ik heb nu 2 onvoldoendes, voor gym een 5,4 & engels een 5,2 Ghege, ik heb nu al 2 onvoldoensdes voor Grieks:: 1/10 & 3,5/14 en vrij veel nipt erdoor
En ook 2 onvoldoendes voor Frans: 1/10 & 4/10 Nou ja, heb ook nog wat 6en... Oh en voor Engels een 2,5/5... Ik heb onvoldoende voor Duits en Frans en Ecenomie maar dat van Ecenomie was dom want als ik berekeningen had opgeschreven had ik een 8 -_-'' Zeer slim bezig Gail x'D Ik had een keer (nou niet zo dramatisch, maar natuurlijk) mijn antwoord juist opgeschreven op mijn kladblad, maar fout bij de oefening zelf x3 |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:53 | |
| @ Cesanne ik heb de hele dag moeten staan op mn stage, en ik kan geen vogelpoep meer zien |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 okt 2012 - 19:54 | |
| - Nimblekit schreef:
- Lucy schreef:
- Nimblekit schreef:
- Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
- Lucy schreef:
En ook 2 onvoldoendes voor Frans: 1/10 & 4/10 Nou ja, heb ook nog wat 6en... Oh en voor Engels een 2,5/5... Ik heb onvoldoende voor Duits en Frans en Ecenomie maar dat van Ecenomie was dom want als ik berekeningen had opgeschreven had ik een 8 -_-'' Zeer slim bezig Gail x'D Ik had een keer (nou niet zo dramatisch, maar natuurlijk) mijn antwoord juist opgeschreven op mijn kladblad, maar fout bij de oefening zelf x3 het was echt gemeen nu heb ik een 2 X-X |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|