|
|
Christy~ 78
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:01 | |
| Komop mensen -___- Ik denk dat dat HTML is, ik heb die code als eens geprobeerd op te zoeken, geen succes x'D //Die buttons.. |
|
| |
Cuteness:3 53
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:02 | |
| - Butterbell schreef:
- Birdsong schreef:
- Butterbell schreef:
- Birdsong schreef:
Birdy is zo sexy <33 Ben echt blij met m'n katertjes Eternalthought en Birdsong :3
|
Dankje voor t jatten van mijn quote -.- Ehm, en hoe bedoel je dat? Ik heb hem gewoon op het internet gevonden onder Bird quotes. Jij waarschijnlijk ook. Deze sheet heb ik al een paar maanden dus ik weet niet.. Sure -.- Daar gaan we weer... |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:03 | |
| Jullie kunnen allemaal opkutten van me, de groette, verwacht me maar niet meer hier of zaterdag -.- |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:04 | |
| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Dat is geen html ea waarschijnlijk java? en nee, niet dat ik wordt genegeerd, gewoon dat mensen altijd komen voor hun problemen, en niet om eens met je te praten ... |
|
| |
Christy~ 78
| |
| And here we go again Ik maak meeneem setjes, veel handiger als een shopje x'D |
|
| |
62
| |
| mensen, please, NOT BE ANGRY! of deze meid gaat er iets aan doen xD |
|
| |
Cato&Juul (: <3 87
| |
| Mimi, ik wilde je niet boos maken ofzo. Maar misschien moet je er dan ook niet over beginnen dat ik hem jat terwijl het niet je quote is? |
|
| |
| |
| - Butterbell schreef:
- Jullie kunnen allemaal opkutten van me, de groette, verwacht me maar niet meer hier of zaterdag -.-
Doe eff rustig joh, der is toch niks aan de hand? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:05 | |
| Weetje wat t gvd is overal waar ik iets zeg krijg ik wel een klap op mn bek, ok dit was de druppel klaar uit fuck off |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:06 | |
| - Butterbell schreef:
- Weetje wat t gvd is
overal waar ik iets zeg krijg ik wel een klap op mn bek, ok dit was de druppel klaar uit fuck off Het gaat maar om een tekstje hoor? |
|
| |
Christy~ 78
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:07 | |
| PEOPLE Just smile x'D |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:08 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:08 | |
| |
|
| |
Christy~ 78
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:09 | |
| Ik heb geen zin in deze zever x'D Anders zit ik straks weer in de puree :3 *Klikt Wc weg en doet verder aan setjes* =DD |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:10 | |
| We zijn het allemaal wel eens ergens niet over eens. Maar so what guys, hoe erg wil je het hebben? Ruzie maken om een quote?
|
|
| |
Troll. 28
| |
| Guys, als jullie je er allemaal mee gaan bemoeien word het weer ruzie! Kappen nou! Die quote werd al eerder gebruikt, dus heeft Mimi er wel meer recht op. Mijn mening, don't kill me |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Heb eindelijk mijn ipod 8D btw ik typ dit ook op de ipod |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:11 | |
| мιѕѕ. мєgυяιηє 17:10 Ik ben Kokoro мεαпıε мıƨƨ мıмı 17:10 thanks 17:10 t gaat niet eens om die fking quote 17:10 als enkel zij had gezegt waar ze m vandaan had enz ok мιѕѕ. мєgυяιηє 17:10 Uhu мεαпıε мıƨƨ мıмı 17:10 maar dat de hele fucking site tegen me gaat ineenker
=.- |
|
| |
Tanyaaa 159
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 okt 2012 - 17:12 | |
| Oke allemaal.... dit is niet rot bedoelt..
zoek ruzie uit via pm please D: mensen die het gezellig willen houden vinden dit erg irriterend. Of anders gaan jullie het nu volwassen oplossen ^_^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|