Spottedkit voelde zich getreurder dan ooit. Waarom mochten andere clans niet gewoon met elkaar afspreken? Dat zou toch zo veel handiger zijn! Opeens rende Silverpaw naar haar toe, "Ik ga je missen maar je bent en blijft een mega goede vriendin." zei ze, en Spottedkit was meteen ontroerd. "Oh, Silverpaw," antwoordde de gevlekte kitten droevig, "jij bent ook een super goede vriendin en ik ga je echt zo hard missen! Vanaf het moment dat ik leerling ben zal ik ervoor zorgen dat ik mee mag naar elke grote vergadering! Allemaal! Dan kan ik jullie daar ontmoeten." Spottedkit drukte nog eens haar neus in Silverpaws vacht, en dacht er opeens aan dat het waarschijnlijk een van de laatste keren zou zijn... "Ik zal je missen", fluisterde ze nog een laatste keer, en ze trippelde naar Lightpaw die aan de andere kant stond. "Lightpaw... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik ben slecht in afscheid nemen, maar ik beloof je één ding. Ik zal je nooit vergeten. Jij en Silverpaw zullen altijd mijn beste vriendinnen blijven, dat beloof ik." Spottedkit sloot haar ogen en dacht terug aan alle goede momenten die ze samen hadden gehad, ook al waren er dat niet zo veel. Ze trok haar kop terug en ze dacht: 'ik moet sterk zijn. Ik zal ze sowieso terug zien, al gaat dat nog heel lang duren.' Bij die gedachte werd ze weer vrolijker en ze wandelde wat achteruit. "Euhm... Ik denk dat ik stillaan moet gaan... Tot op de volgende grote vergadering!" En Spottedkit begon in trage looppas terug te keren naar het kamp.
Spottedkit! No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.