| Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? | |
|
|
105
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? di 2 nov 2010 - 8:23 | |
| ice: icepaw madiebo: (heb geen idee) i am evil my eyes betray my the devil is scared of my eye's |
|
| |
199
| |
| |
| |
105
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? di 2 nov 2010 - 13:01 | |
| o dom!!!!!! (ik ben super dom!!!!!!!!)
maare boris: whitefire (hij is rood met wit) phobe: colorcoat (lapjes poes) piets: calicocoat (lapjes poes) i am evil my eyes betray my the devil is scared of my eye's |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? di 2 nov 2010 - 15:30 | |
| Bloempje: tigerpelt snoesje; shadowfur reza; bluemask |
|
| |
49
| |
| |
| |
61
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? wo 24 nov 2010 - 13:43 | |
| ik ben twee katten vergeten
beesty: stripeheart kaka: stripestorm
(ben ook evileye) |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? wo 24 nov 2010 - 17:32 | |
| Duskclaw Geniale namen
XD
wat heb je met frans XD |
|
| |
49
| |
| |
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| |
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? za 27 nov 2010 - 0:34 | |
| Lightpaw mijn accoumt heet silverpaw en die heet later silverfur X"D accounts: - Spoiler:
- Spoiler:
Your heart will guide as your fate will untie like the carvings in stone your destiny is of love pure and free, like a bird conquer the sky spread your wings clouds will reveal all look down at the world as it is your home the place of your love the place of your soul don't let it go.. ~Be free
- Spoiler:
|
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| |
| |
138
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? zo 12 dec 2010 - 10:26 | |
| Ikke ook.
Toos- Litthetail.- Kleinstaart.
Floris- Wildclow - Wildclaw
Noortje- Coalpelt. - Roetpels.
Noortje is eigenlijk de kat van de buren. |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? zo 12 dec 2010 - 11:54 | |
| Mijn kat lijkt enorm op Fastclaw.
dus Stipie-Fastclaw XD |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? zo 12 dec 2010 - 16:35 | |
| Karel = Kestrelwing En daar heb ik een goede rede voor namelijk deze: Kestrelwing is mijn acc en die hete eerst Karel en hij was ook op mijn kat gebasseerd, maar ik moest een andere naam verzinnen toen hij in de Thunderclan kwam |
|
| |
Lynn 158 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? ma 13 dec 2010 - 21:16 | |
| Tinka = spittlehead of zoiets. Ze likt overal aan dus het is wel bijpassend xD |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? do 17 maa 2011 - 19:52 | |
| ikzelf heb geen katten, maar wil ze wel. Mijn oma heeft (wilde) katten wel dus gebruik ik hun namen maar even: *Fluffy - Pidgeonfur (Duivenvacht -.-), zwart-witte poes met een heel klein beetje bruin, is goed in duiven vangen.
*Spikey - Speedclaw (Snelklauw), zus van Fluffy/Pidgeonfur, erg snelle zwart-witte poes.
*Stannie (R.I.P door auto) - Leafpelt/Leafpaw (Bladpels) (hij was nog jong toen hij stierf...), bruine kater met donkere strepen.
*Naamloos - Furyfang (Furiekaak), agressieve donkere poes.
*Smees - Blackfur (Zwartvacht), zwarte kater met een beetje wit.
stamboom
Blackfur X Furyfang (waarschijnlijk) I Speedclaw, Leafpelt, Pidgeonfur (Speedclaw X onbekend) I onbekende kittens
|
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| |
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? do 17 maa 2011 - 20:04 | |
| (sorry als dit spam is)
SUCCES!!!
|
|
| |
46
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Hoe zouden jouw katten heten als ze in Clans leefden? | |
| |
|