Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Gothams Reckoning™ zo 30 sep 2012 - 16:07 | |
| Welcome to Gotham City! Dit is dus het topic waar ik alles zal droppen. Hier zal ik dus van alles neerknallen zoals; » postsheets » een lijst van al mijn karakters » voorsteltopics en af en toe kleine trivia's over al mijn karakters. Informatie, foto's, relaties van elke kat .. Hier komt het allemaal langs (:
De lijsten zullen telkens bijgewerkt worden! - Gothams Reckoning
Laatst aangepast door Honeyspots op ma 21 jan 2013 - 13:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Gothams Reckoning™ zo 30 sep 2012 - 16:25 | |
| CHARACTER LIST
Cinderfall Created on 24-10-11 Cinderfall is een zachtaardige, loyale kater uit RiverClan. Hij heeft goudgele ogen en een zwart 'mask & mantle' patroon met enkele bruine, slecht zichtbare strepen op zijn kop en zijn zijde. Momenteel heeft hij een partner, Lostvoice, waar hij twee kittens mee heeft gehad. Applepaw en Mintpaw, twee poezen die sprekend om hem lijken. Zijn ouders is hij al verloren op jonge leeftijd en door een ongeluk met de rivier toen hij kit was heeft hij een permanente angst voor water opgelopen. Hij wil niet bij water in de buurt zijn en kan dus ook niet zwemmen of vissen. Hij jaagt voornamelijk op prooi dat in het kleine bos leeft in RiverClan territorium samen met Lostvoice die ook bang voor water is. Trivia; » Cinderfall is gebaseerd op mijn eigen, inmiddels overleden kat Sylvester » Samen met Honeypaw heb ik de meeste inspiratie en grootste post gemaakt op Cinderfall » Hij is een van mijn favoriete karakters » Als ik heel lang niet met hem heb ge'rpgt dan heb ik de neiging om opeens weer te ontdekken hoe lekker hij ook weer postte als ik een post op hem uit ga typen
Word nog bijgewerkt |
|
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gothams Reckoning™ zo 24 maa 2013 - 13:11 | |
| RELATION SHIPS
Nightwing
Quietwind » WindClan krijger Eerste ontmoeting; The Windmills Of Your Mind
Huidige gevoelens: Hekel aan, twijfels. Vorige gevoelens: -
Trivia; » None » None » None » None
Honeyspots
Dreamheart » StarClan lid/RiverClan krijger/Moeder Eerste ontmoeting; You Were Gone Too Soon But Now New Live Is Waiting
Huidige gevoelens: Liefde, respect, bewondering, rust. Vorige gevoelens: Leed, hartzeer, twijfel.
Crookedstar » StarClan lid/RiverClan leider/vader Eerste ontmoeting; None
Huidige gevoelens: Respect, bewondering, twijfel, liefde. Vorige gevoelens: Milde woede, onzekerheid.
Appleblossom » RiverClan krijger Eerste ontmoeting; Sharing Souls
Huidige gevoelens: Spijt, hartzeer. Vorige gevoelens: Blijheid, triomf, haat, radeloosheid.
Stormfrost » RiverClan krijger/broer Eerste ontmoeting; You Were Gone Too Soon But Now New Live Is Waiting
Huidige gevoelens: Liefde, blijdschap, plezier Vorige gevoelens: None
Trivia; » None » None » None » None
Word nog bijgewerkt
|
|
| Onderwerp: Re: Gothams Reckoning™ | |
| |
|