S U R V I V O R S

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

S U R V I V O R S

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Red
Member
S U R V I V O R S DPKsfdL
faye
108

CAT'S PROFILE
Red
BerichtOnderwerp: S U R V I V O R S   S U R V I V O R S Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 12:02

Allereerst,

S U R V I V O R S Welcomevz

»Het Verhaal

Het is al weer zeven maanden geleden dat alle volwassen en kinderen boven de 17 in het kleine kust plaatsje Perdido Beach aan de west kant van California zijn verdwenen. Zomaar opeens weg, geen geluid, geen flits helemaal niets. Poefen, zo noemden de kinderen het. “Ze zijn gepoeft.” Het was een kwestie van tijd, de dag dat je 17 werd verdween je. Toch kon je het ook overleven, diegene die het hadden doorstaan vertelden er over, een smekende stem vroeg je bij hem te komen. Als je de stem kon weerstaan overleefde je de poef. Maar er was meer aan de hand, op het moment dat alle verantwoordelijke gepoeft waren stond er ‘poef’ een grote koepel om Perdido Beach en haar naaste streken. De muur, gezichtsbedrog, als een sterke truc van een illusionist. Wanneer je hem aanraakte kreeg je immense pijnen. Erdoorheen kijken was onmogelijk, eruit ontsnappen was onmogelijk. De ruim 250 kinderen van Perdido Beach zaten gevangen in een ramp.

En boven op dat alles kregen de kinderen door dat ze konden veranderen in dieren, de een in een Arend, de ander in een Zebra: alles was mogelijk. Maar het meest vreemde van alles moest nog komen, er waren kinderen die een gave ontwikkelden. Ze konden vuur spugen, gebouwen verplaatsen, teleporteren nogmaals, alles was mogelijk.
De bewoners van de FAKZ hadden wel door dat de kerncentrale er iets mee te maken had, het was namelijk het exacte middelpunt van de muur, de koepel.

De eerste maanden had paniek en angst hun overvallen, maar ook een gevoel van vreugde. Er waren geen volwassenen, geen ouders helemaal niks. Dus konden ze doen wat ze willen, eerst hadden ze al het fastfood opgegeten, alles tot het laatste druppeltje mayonaise. Daarna was er hongersnood uitgebroken, er werd een raad opgesteld met enkele kinderen die verantwoordelijkheid van de FAKZ op hun kregen. Zij moesten orde houden, ze bedachten een systeem. Kinderen moesten gaan werken, elk kind in de FAKZ, geen uitzondering mogelijk. Doordat bijna al het normale voedsel op was, kwam er vanzelf een dieet van blikvoer. Zachte wortels, vieze erwten en tomatenpuree in blik. Lekker? Nee, absoluut niet. Je kon nu alleen nog maar dromen van een sappige hamburger, of zelfs een verse tomaat was al goed genoeg. Gelukkig hadden ze wel kolen, van de akkers. En zelfs verse vis, hoewel je een goeie baan moest hebben wilde je een stukje bemachtigen. En ook de ziektes die er eens hadden rondgeslopen waren verslagen. De ‘verpleegkundigen’ van de ziekenzorg deden het goed. En ook de brandweer, vuilnismannen en alle andere kinderen zorgden ervoor dat het in de FAKZ leefbaar was.

Zo gaat het verhaal van de FAKZ, de Fallout-Alley Kinder Zone. Wie deze naam bedacht heeft is onbekend, het was er zomaar opeens. Het leven in de FAKZ is voor sommigen een redding en voor anderen de hel. De meeste kinderen hopen dat de muur verdwijnt, zodat ze terug kunnen naar hun normale oude leventje. Een enkeling hoopt dat de muur voor altijd blijft staan, zodat ze de macht over kunnen nemen. Vele doden zijn er echter gevallen door deze mysterieuze gebeurtenis. Hoe zal de FAKZ zich verder ontwikkelen? Hoe moet je verder met je leven als alles lijkt in te storten? Beleef het zelf, en word overlevende van de FAKZ als freak of normalo!

S U R V I V O R S Icon3t
S U R V I V O R S Icon9g

List:

S U R V I V O R S 167a7hs
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
S U R V I V O R S RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: S U R V I V O R S   S U R V I V O R S Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 12:05

IK HOOR THE DARK KNIGHT RISES SOUNDTRACK! <3
Heel mooi forum, ik denk dat ik me ga aanmelden als ik er tijd voor heb. De boekenserie Gone ken ik wel dus het onderwerp is ook vrij origineel =D

My compliments, it looks guut c:

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnS U R V I V O R S Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Red
Member
faye
108

CAT'S PROFILE
Red
BerichtOnderwerp: Re: S U R V I V O R S   S U R V I V O R S Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 13:33

Trouwens het is niet mijn forum, en ik ben daar Ty =D

S U R V I V O R S 167a7hs
Thornpaw.
Member
Floor
221

CAT'S PROFILE
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: S U R V I V O R S   S U R V I V O R S Icon_minitimema 1 okt 2012 - 16:35

Zijn zooo goede boeken he? ik weet niet of ik me ga aanmelden, maar het is echt wel leuk!

S U R V I V O R S Browncat
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:

S U R V I V O R S Mlp_icon___twilight_sparkle_by_umberon9-d3lgj2q
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Aurora
Member
S U R V I V O R S 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: S U R V I V O R S   S U R V I V O R S Icon_minitimema 1 okt 2012 - 21:11

Ik ga me misschien aanmelden, maar in het boek verdwijnen de kinderen toch boven de 15 jaar?

S U R V I V O R S Av4sw0
Breakpaw
Member
Pen Nightray ; Happy couple with Gilbert Nightray
105

CAT'S PROFILE
Breakpaw
BerichtOnderwerp: Re: S U R V I V O R S   S U R V I V O R S Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 17:45

-Ik wist helemaal niet dat er hier geadverteerd was O.o But yeah, thanks Iro. c:*

Ja, in de boeken verdwijnen mensen boven de 15 jaar, maar om een groter publiek aan te spreken hebben we het 17 jaar gemaakt. Vandaar :')

»Update

Alle gebruikers hebben in totaal 3951 berichten geplaatst
We hebben 62 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Marshall

xDe eerste moderators van Survivors zijn gekozen!
xDe eerste groep is er!
xNog niet alle slots zijn bezet.
xEr is veel enthousiasme onder de leden en het is heerlijk actief.
xMeld dus je snel aan!

S U R V I V O R S 192BrokenpawSig
*brofist*:
TESSA. LEES DIT. WEET DIT. IK HOU VAN JE <3
Featherkit.
Member
139
Afwezig

CAT'S PROFILE
Featherkit.
BerichtOnderwerp: Re: S U R V I V O R S   S U R V I V O R S Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 0:17

S U R V I V O R S Update
S U R V I V O R S Th_defaultHet is een tijdje geleden, maar Survivors is terug! Er zijn een paar grote veranderingen gekomen en dat verdient dus wel een update.

Alle gebruikers hebben in totaal 5000 berichten geplaatst
We hebben 68 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Norbert

• Survivors heeft een geheel nieuwe layout gekregen!
• Alle rangen zijn weer open en nieuwe aanmeldingen zijn van harte welkom! -> Aanmeldingstopic
• Helaas is het hele banen systeem afgeschaft omdat het erg onoverzichtelijk was.
• Ook moeten we helaas mededelen dat Jeremy niet langer haar rang als Moderator kon vervullen.
• Er is iets nieuws toegevoegd: Member of the month!

We hopen dat ondanks het dipje, het weer gewoon zo gezellig kan worden als eerst. Niet dat het nu niet gezellig is, maar hoe meer zielen: hoe meer vreugd!

Groetjes,
Het team van Survivors.

VerkenRegistrerenLogin
S U R V I V O R S Th_default

Pb's naar Hollypaw!
S U R V I V O R S Feather33_zps6ee9d7dd
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: S U R V I V O R S   S U R V I V O R S Icon_minitime

S U R V I V O R S
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven