| {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} | |
|
26
| |
| Onderwerp: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} zo 30 sep 2012 - 9:20 | |
| Ik wil zekerheid hebben dat ik Arrowflight actief ga houden, daarom ga ik enkele dingen voor hem zoeken. Katten die hij nodig heeft. Ze hoeven niet allemaal, maar de meesten zou ik toch heel graag willen zien. [cнαяяє∂ƒσσт]Charredfoot was niet alleen zijn mentor, maar ook een waar vader figuur voor hem. Hij is belangrijk voor Arrowflight, en ik zoek graag iemand die dit karakter graag wilt spelen en hem beloofd actief te houden. Dit is een kater, van een iets oudere leeftijd - met dus veel ervaring zeg maar - [cℓєαяѕтяєαм]Clearstream is de moeder van Arrowflight, zij is een beschermende poes die soms een duwtje in haar rug nodig heeft om verder te gaan. Ze kan soms erg stil zijn. Clearstream is erg belangrijk voor Arrowflight, zij zal een grote steun voor hem zijn en ze zijn als beste vrienden. Clearstream en Arrowflight luchten hun hart dan ook vaak bij elkaar, en hun band zal nooit verslappen. [ѕтσямgαzє]Stormgaze is de echte vader van Arrowflight. Maar deze kater heeft Clearstorm - en zijn hele komende gezin - achtergelaten. Hij heeft nooit echt om gekeken naar de kits, maar heeft nu waarschijnlijk enige spijt - hoeft niet -. Arrowflight haat deze kater enorm, omdat hij zijn moeder heeft gebroken en hem en zijn zusjes/broertjes heeft achter gelaten. [єνєηтυєℓє ѕιвℓιηgѕ]Eventuele broertjes of zusjes voor Arrowflight. Onthoudt wel dat hij de oudste is van het nest. En er maar één nestje is geweest. Ik zoek maximaal 5 siblings, niet meer. Je mag hun karakters etc. zelf verzinnen. [ƒαмιℓу]Eventuele andere familie is altijd welkom! Zoals neefjes, nichtjes, ooms, tantes etc. - Wintersoul Lijstje: - Code:
-
Welke rol ik wil spelen: Naam: Geslacht: Leeftijd: Karakter: Uiterlijk: Eventuele geschiedenis: Eventuele foto's: Extra: Dat was het dan <'3 |
Laatst aangepast door Arrowflight op zo 30 sep 2012 - 13:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Danii 196
| |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} zo 30 sep 2012 - 9:51 | |
| Welke rol ik wil spelen: Clearstream<3 Naam: Christy? Geslacht: She-cat Leeftijd: 35 manen. Karakter: Clearstream waagt het wel om haar eigen mening te zeggen, maar vaak als ze dat doet overdrijft ze soms iets té en deinst ze terug voor de gevolgen er van. Als ze de andere dan per ongeluk op hun teentjes had getrapt is ze dus ook wat stiller dan voorheen. Ook als ze verdrietig is uit ze haar gevoelens niet. Ze is er eentje die het liefst alles voor haar eigen houd. Alleen bij hele goede vrienden kan ze haar problemen kwijt. Al neemt het wel wat tijd in beslag voordat ze je écht vertrouwd. Uiterlijk: Een witte, halflange vacht met gele ogen die hier en daar donkere tinten vertonen. KlikEventuele geschiedenis: Zal ik maken zodra 'k gekozen ben(: Eventuele foto's: Look above(: Extra: Ik liefde Arrowflight meteen >3 En met Forestfruit kon 'k niks zijn x'D I know there's something in the wake of your smile. I get a notion from the look in your eyes, yea. You've built a love but that love falls apart. Your little piece of heaven turns too dark.
Laatst aangepast door Forestfruit op zo 30 sep 2012 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} zo 30 sep 2012 - 10:02 | |
| Zou je het karakter en uiterlijk een beetje verder willen uitschrijven? c: Zie het als een aanvraag voor een kit, die wil je namelijk ook zo goed mogelijk hebben, niet? |
|
| |
Danii 196
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} zo 30 sep 2012 - 11:23 | |
| Sorry dubbelpost. Text Hier! De sheet en setje is al klaar voor als 'k gekozen wordt. Dit is ook deels om te laten zien hoe ze er uit gaat zien c:
|
Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} zo 30 sep 2012 - 11:28 | |
| Mooi gemaakt {: Ik zal nog even wachten of ik meerdere aanmeldingen krijg, <'3 -- Niemand meer? |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} zo 30 sep 2012 - 11:42 | |
| Welke rol ik wil spelen: Nichtje? Naam: Wintersoul Geslacht: Poes Leeftijd: 18,5 Manen Karakter: Ze is een stille, verlegen, erg gekleineerde poes die zenuwachtig is dat ze alles fout doet. Vanwege haar vrij grote geschiedenis met ziektes word ze door bijna iedereen in de Clan als zwak en waardeloos gezien, tenminste dat denkt ze. Uiterlijk: Sneeuw wit met diep blauwe ogen. Ze is enorm klein van bouw en heeft ongeveer de lengte van een vrij grote leerling. Eventuele geschiedenis: Click, veel plezier met lezen x) Eventuele foto's: Staan in het voorsteltopic + setje Extra: x The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnThat's the way it is______That's the way it is |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} zo 30 sep 2012 - 11:50 | |
| Mother: Snowflake † Father: Blackpatch † Sister: Runekit †, Mosskit † Brother: Smallkit †
^^ Dus dan zijn dit gestorven nichtjes, neefjes, ooms en tantes van Arrow? Vind ik wel prima eigenlijk [: |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} zo 30 sep 2012 - 11:54 | |
| Ja, we openen later wel een topic ^^ Ik weet niet zeker wanneer, ik denk volgend weekend pas, aangezien ik deze week nog een week lang school heb en dan projectweek - dus wat rustiger [: |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} ma 1 okt 2012 - 18:19 | |
| Ik zoek echt nog meer mensen die de vader, en de oude mentor, en de moeder graag willen spelen! |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} wo 3 okt 2012 - 7:45 | |
| Uhm Christy? Als je wilt mag je Clearstream hebben, maar dan moet je me wel beloven dat als je haar niet actief kan houden dat ik altijd een nieuw persoon voor haar mag zoeken ;p Want ik wil écht niet dat ze inactief raakt. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} vr 26 okt 2012 - 18:37 | |
| Oh mijn hemeltje, ik zie dit nu pas xD Maar moet het nog aangezien Arrowflight net echt actief is enzow ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} | |
| |
|
| |
|