{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Otterdance
Member
{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} DPKsfdL
26

CAT'S PROFILE
Otterdance
BerichtOnderwerp: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 9:20

Ik wil zekerheid hebben dat ik Arrowflight actief ga houden, daarom ga ik enkele dingen voor hem zoeken. Katten die hij nodig heeft. Ze hoeven niet allemaal, maar de meesten zou ik toch heel graag willen zien.

[cнαяяє∂ƒσσт]
Charredfoot was niet alleen zijn mentor, maar ook een waar vader figuur voor hem. Hij is belangrijk voor Arrowflight, en ik zoek graag iemand die dit karakter graag wilt spelen en hem beloofd actief te houden. Dit is een kater, van een iets oudere leeftijd - met dus veel ervaring zeg maar -

[cℓєαяѕтяєαм]
Clearstream is de moeder van Arrowflight, zij is een beschermende poes die soms een duwtje in haar rug nodig heeft om verder te gaan. Ze kan soms erg stil zijn. Clearstream is erg belangrijk voor Arrowflight, zij zal een grote steun voor hem zijn en ze zijn als beste vrienden. Clearstream en Arrowflight luchten hun hart dan ook vaak bij elkaar, en hun band zal nooit verslappen.

[ѕтσямgαzє]
Stormgaze is de echte vader van Arrowflight. Maar deze kater heeft Clearstorm - en zijn hele komende gezin - achtergelaten. Hij heeft nooit echt om gekeken naar de kits, maar heeft nu waarschijnlijk enige spijt - hoeft niet -. Arrowflight haat deze kater enorm, omdat hij zijn moeder heeft gebroken en hem en zijn zusjes/broertjes heeft achter gelaten.

[єνєηтυєℓє ѕιвℓιηgѕ]
Eventuele broertjes of zusjes voor Arrowflight. Onthoudt wel dat hij de oudste is van het nest. En er maar één nestje is geweest. Ik zoek maximaal 5 siblings, niet meer. Je mag hun karakters etc. zelf verzinnen.

[ƒαмιℓу]
Eventuele andere familie is altijd welkom! Zoals neefjes, nichtjes, ooms, tantes etc.
- Wintersoul

Lijstje:
Code:
Welke rol ik wil spelen:
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk:
Eventuele geschiedenis:
Eventuele foto's:
Extra:

Dat was het dan <'3

Laatst aangepast door Arrowflight op zo 30 sep 2012 - 13:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfruit
Member
Danii
196

CAT'S PROFILE
Forestfruit
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 9:51

Welke rol ik wil spelen: Clearstream<3
Naam: Christy?
Geslacht: She-cat
Leeftijd: 35 manen.
Karakter: Clearstream waagt het wel om haar eigen mening te zeggen, maar vaak als ze dat doet overdrijft ze soms iets té en deinst ze terug voor de gevolgen er van. Als ze de andere dan per ongeluk op hun teentjes had getrapt is ze dus ook wat stiller dan voorheen. Ook als ze verdrietig is uit ze haar gevoelens niet. Ze is er eentje die het liefst alles voor haar eigen houd. Alleen bij hele goede vrienden kan ze haar problemen kwijt. Al neemt het wel wat tijd in beslag voordat ze je écht vertrouwd.
Uiterlijk: Een witte, halflange vacht met gele ogen die hier en daar donkere tinten vertonen.
Klik
Eventuele geschiedenis: Zal ik maken zodra 'k gekozen ben(:
Eventuele foto's: Look above(:
Extra: Ik liefde Arrowflight meteen >3
En met Forestfruit kon 'k niks zijn x'D

{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Forestfruit
{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Eerstegoedegif
I know there's something in the wake of your smile.
I get a notion from the look in your eyes, yea.
You've built a love but that love falls apart.
Your little piece of heaven turns too dark.

Laatst aangepast door Forestfruit op zo 30 sep 2012 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt
Otterdance
Member
26

CAT'S PROFILE
Otterdance
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 10:02

Zou je het karakter en uiterlijk een beetje verder willen uitschrijven? c:
Zie het als een aanvraag voor een kit, die wil je namelijk ook zo goed mogelijk hebben, niet?
Forestfruit
Member
Danii
196

CAT'S PROFILE
Forestfruit
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 10:06

Gedaan, sorry was met iets bezig :/

{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Forestfruit
{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Eerstegoedegif
I know there's something in the wake of your smile.
I get a notion from the look in your eyes, yea.
You've built a love but that love falls apart.
Your little piece of heaven turns too dark.

Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 11:23

Sorry dubbelpost.
Text Hier!
De sheet en setje is al klaar voor als 'k gekozen wordt. Dit is ook deels om te laten zien hoe ze er uit gaat zien c:

Afwezig van 16-25/08
{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Do5bfa
Spoiler:

Softcream
I can feel your heartbeat
Otterdance
Member
26

CAT'S PROFILE
Otterdance
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 11:28

Mooi gemaakt {:
Ik zal nog even wachten of ik meerdere aanmeldingen krijg, <'3
--
Niemand meer?
Honeyspots
StarClan
{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 11:42

Welke rol ik wil spelen: Nichtje?
Naam: Wintersoul
Geslacht: Poes
Leeftijd: 18,5 Manen
Karakter: Ze is een stille, verlegen, erg gekleineerde poes die zenuwachtig is dat ze alles fout doet. Vanwege haar vrij grote geschiedenis met ziektes word ze door bijna iedereen in de Clan als zwak en waardeloos gezien, tenminste dat denkt ze.
Uiterlijk: Sneeuw wit met diep blauwe ogen. Ze is enorm klein van bouw en heeft ongeveer de lengte van een vrij grote leerling.
Eventuele geschiedenis: Click, veel plezier met lezen x)
Eventuele foto's: Staan in het voorsteltopic + setje
Extra: x

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Otterdance
Member
26

CAT'S PROFILE
Otterdance
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 11:50

Mother: Snowflake †
Father: Blackpatch †
Sister: Runekit †, Mosskit †
Brother: Smallkit †

^^ Dus dan zijn dit gestorven nichtjes, neefjes, ooms en tantes van Arrow?
Vind ik wel prima eigenlijk [:
Honeyspots
StarClan
{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 11:53

Haha, well de familie is praktisch dood gegaan om haar heen. Dus als jij dit goed vind ben ik happy. Openen we later een topic? heeft er nog niet genoeg *facepalm* Ik wil Winter actief hebben dus ik ben blij met deze kans <3

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Otterdance
Member
26

CAT'S PROFILE
Otterdance
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 11:54

Ja, we openen later wel een topic ^^
Ik weet niet zeker wanneer, ik denk volgend weekend pas, aangezien ik deze week nog een week lang school heb en dan projectweek - dus wat rustiger [:
Wintersoul
Member
Danii
357

CAT'S PROFILE
Wintersoul
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 11:55

Okay, dat is helemaal prima (:
Misschien heb ik het dan ook wat rustiger qua topics.

{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Wintersoul
WINTERSOUL
{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Wintersoul1sig
Winter must be cold for those with no warm memories.
Otterdance
Member
26

CAT'S PROFILE
Otterdance
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimema 1 okt 2012 - 18:19

Ik zoek echt nog meer mensen die de vader, en de oude mentor, en de moeder graag willen spelen!
Otterdance
Member
26

CAT'S PROFILE
Otterdance
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 7:45

Uhm Christy? Als je wilt mag je Clearstream hebben, maar dan moet je me wel beloven dat als je haar niet actief kan houden dat ik altijd een nieuw persoon voor haar mag zoeken ;p Want ik wil écht niet dat ze inactief raakt.
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 18:37

Oh mijn hemeltje, ik zie dit nu pas xD
Maar moet het nog aangezien Arrowflight net echt actief is enzow ;p

{{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} 8drbHgc
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}}   {{αяяσωƒℓιgнтѕ zσєктσριc}} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: