[Gezocht] Clan Cats To Kill

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightpaw*
Member
[Gezocht] Clan Cats To Kill DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Clan Cats To Kill   [Gezocht] Clan Cats To Kill Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 18:30

Lightpaw wanna kill someone.

Ook apprentices kunnen moordneigingen hebben. Nu heb ik een kat nodig die per ongeluk gedood word, zo dat Lightpaw de macht krijgt te voelen van wanneer ze iemand dood. Het moet een Clan Kat zijn, geen rogue of Bloodclan kat, het liefst ook geen Shadowclan kat, om dat daar haar beste vriend uit komt.

Lightpaw zelf is begonnen bij een gewone Riverclan kitten, waar bij mijn bedoeling was, haar gewoon loyaal te maken. Maar toen kwam ik met het idee om haar een totale badass te maken die alles behalve loyaal is. Ze word ook getraind door verschillende rogues. Ook heeft ze haar beste vriend buiten Riverclan gevonden, Wildpaw uit Shadowclan, allebei zijn ze helemaal anders, maar toch is Lightpaw helemaal gehecht aan hem... Lightpaw kan enkel een leuke lieve kat zijn bij hem, voor de rest is ze een gemene kat met een kort lontje.

Dus als je interesse hebt om jouw kat te laten vermoorden door Lightpaw...
Vul dan dit lijstje even in.

Cats to Kill
-Molepaw (Thunderclan)
-
-
-

Code:
[size=27][b][u]K[/u]ill me![/b][/size]
[b]Real Name:[/b]
[b]Kat die gedood moet worden:[/b]
[b]Reden:[/b]

~Nathalie.

Laatst aangepast door Lightpaw* op za 29 sep 2012 - 18:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Clan Cats To Kill   [Gezocht] Clan Cats To Kill Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 18:41

Kill me!
Real Name: Sofie
Kat die gedood moet worden: Molepaw
Reden: Inactief en geen inspi meer ><"

Klein ideetje xD
Misschien dat Wild ziet wat ze doet?
Lightpaw*
Member
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Clan Cats To Kill   [Gezocht] Clan Cats To Kill Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 18:57

Accepted

Ja, is goed dat Wildpaw dat ziet, wat dan mijn bedoeling is, is dat Lightpaw het niet met opzet doet. Dat ze enkel die kat aanvalt om dat die zich op Riverclan territorium bevind, en dat Lightpaw en Molepaw in gevecht raken. Dan vermoord Lightpaw Molepaw perongeluk, enkel wanneer ze de laatste klap wilt uit delen, en dan komt Wildpaw...
Maar Wildpaw moet niet boos worden op Light, ea? Lightpaw schrikt er namelijk wel van, maar ja, ze gaat er de dagen er na over na denken en dan beseft ze dat moorden toch wel leuk is, en dan gaat ze het vaker doen. En dan merken de andere clans op dat t bij Riverclan weg komt (of moet ik daar weer toestemming voor hebben? ._.)
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Clan Cats To Kill   [Gezocht] Clan Cats To Kill Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 18:58

Nee, Wild gaat ook niet twijfelen over hun vriendschap, alleen is hij dan wel geschrokken. Toch zal hij Light als z'n beste vriend blijven zien c:

Maak jij topic aan?

[Gezocht] Clan Cats To Kill 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Lightpaw*
Member
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Clan Cats To Kill   [Gezocht] Clan Cats To Kill Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 19:05

Is goed 8D

Topic verschijnt hier zo 8D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Clan Cats To Kill   [Gezocht] Clan Cats To Kill Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: