Juuuul 1262
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 14:50 Fireheart schreef: Er was een tijd waarbij ik heel veel hieruit niet kende xD Het wordt alleen maar leuker hoe meer anime's ik kijk xDhttps://youtu.be/Gfl-CfEQcew VIDEO RAWR WE'RE GETTIN' SYMETRICAL >D
Danii c: 369
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 14:52 *slap* Omg, dat doet me denken aan een slaapfeestje x'D
348 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 14:52 Mousefur schreef: Wolftail schreef: Fireheart schreef: Er was een tijd waarbij ik heel veel hieruit niet kende xD Het wordt alleen maar leuker hoe meer anime's ik kijk xDhttps://youtu.be/Gfl-CfEQcew VIDEO Jij gaf me de slappe lach door dat filmpje x'D Omg Waz ik heb precies hetzelfde xD Zo'n beetje elke serie die daar wordt geshowed ken ik, en het is gewoon echt té hilarisch x'DD Omg, wat een awesome filmpje xD
Er zaten wel wat vieze stukjes tussen -.-
faye 108
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 14:54 Cherryleaf schreef: Mousefur schreef: Wolftail schreef: Fireheart schreef: Er was een tijd waarbij ik heel veel hieruit niet kende xD Het wordt alleen maar leuker hoe meer anime's ik kijk xDhttps://youtu.be/Gfl-CfEQcew VIDEO Jij gaf me de slappe lach door dat filmpje x'D Omg Waz ik heb precies hetzelfde xD Zo'n beetje elke serie die daar wordt geshowed ken ik, en het is gewoon echt té hilarisch x'DD Omg, wat een awesome filmpje xD Er zaten wel wat vieze stukjes tussen -.- Omg awesome x3
Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:06 DAMN CLIFFHANGERS!! I HATE YOU AAAAH D:
Lyraah. 1084
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:10 Wat is Fire's ava toch mooi o.0
Danii 196
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:11 Ik zeg het je, Graystripe word gay zodra Fireheart weer single is :3
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:13 Iemand die accje zoekt die totaal verandert kan worden ? =D
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:14 Forestfruit schreef: Ik zeg het je, Graystripe word gay zodra Fireheart weer single is :3 Waz: YAOI!
Fire: Uhhhh... no!
Lyraah. 1084
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:14
26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:15 Softcream schreef: Mousefur schreef: Softcream schreef: Mousefur schreef: Softcream schreef: I think so.. Ik zit al een tijd na te denken, wie is Arrowflight eigenlijk ;_; Checkte net IP voor de gein om het ook uit te zoeken, er staan zo'n 50 mensen ofzo x'D .__. Wat is de bekendste? XD Dapplepaw ^^ Okee, staan er eigenlijk veel accs op mijn IP? XDD Shhht you, don't talk about what stands on my IP XD There are to much xD
hannah 422 Actief Everything is awesome
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:17 @Lyra Omdat Strawfur al zo lang inactief is ._. Whirl moet echt een nieuwe ava x'3
Danii 196
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:25 ___________________________________________ Ja ik ben op deze kader redelijk trots<3
Lyraah. 1084
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:31 Forestfruit schreef: ___________________________________________ Ja ik ben op deze kader redelijk trots<3 Zou ik ook zijn! Hijs beauty (: Zoiets kan ik niet hoowr. En sorry dat ik antwoord in je kader, but ik ben te lui om het te veranderen xD Mwiep, ik wou dt ik ook epic kaderdingetjes kon maken D:
41
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:31 Ik heb het zo verdomd koud .___."
Danii c: 369
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:33 @Chi; Dat mag je ook zijn <3 @Winterkit; Welcome in my world. Ik heb het altijd koud x'D
26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:34 Winterkit schreef: Ik heb het zo verdomd koud .___." +1 .___. Ik denk dat ik ziek aan het worden ben.
Moontje ;) 438
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:35
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:35 Fufufufufufufufufu waarom kan ik geen Japans lezen... Ik wil weten wat er gebeurd in Sword Art Online D: D: D:
41
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 sep 2012 - 15:36 Mijn handen voelen bevroren aan x'D Niet leuk, helemaal niet leuk. ;; Arrowflight, zo erg is het bij mij nou ook weer niet xD Mijn kamer is gewoon steenkoud.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic